Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-19@09:54:00 GMT

گل گهر برای پرسپولیس تونل قهرمانی می‌زند

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۹۹۲۰

گل گهر برای پرسپولیس تونل قهرمانی می‌زند

باشگاه گل گهر امروز برای قهرمان ایران تونل افتخار خواهد زد.

به گزارش "ورزش سه"، هفته بیست و نهم لیگ برتر امروز به صورت همزمان در شهرهای مختلف برگزار می‌شود و تیم پرسپولیس هم که در هفته بیست و ششم قهرمانی اش را قطعی کرد، به مصاف گل گهر سیرجان خواهد رفت. باشگاه سیرجانی پس از استقبال ویژه از سرخ ها، حالا قصد دارد به شکلی ویژه قهرمانی این تیم را تبریک بگوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آن ها قرار است پیش از شروع بازی برای بازیکنان تیم پرسپولیس تونل افتخار بزنند و قهرمانی این تیم را تبریک بگویند. اتفاقی که در لیگ انگلستان برای لیورپول و در لالیگا برای رئال مادرید رقم خورد.

 

هفته گذشته تیم فوتبال ذوب آهن نیز خبر داد که می‌خواهد تونل قهرمانی بزند اما به خاطر اعتراض هواداران سپاهان از کار خود منصرف شد.

گل گهرسیرجان پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: گل گهرسیرجان پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۹۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترابی: فکر می‌کنم سال آخر حضورم در پرسپولیس باشد/ امیدوارم جام قهرمانی را به هواداران هدیه بدهیم

مهدی ترابی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس پس از برد برابر تیم پیکان اظهار کرد: از هواداران برای حضورشان تشکر می‌کنم و امیدوارم در آخر فصل بتوانیم آنها را خوشحال کنیم.  

او در مورد رقابت استقلال  و پرسپولیس در صدر جدول گفت: طبیعی است، چون هفته‌های پایانی است و هر تیمی تمرکز بهتری داشته باشد می‌تواند جام قهرمانی را ببرد. ما همه تلاش می‌کنیم که فصل را با جام تمام کنیم.  

ترابی در پاسخ به پرسشی درباره تمدید قراردادش با باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: هنوز هیچ صحبتی با باشگاه نداشته‌ام و فکر می‌کنم سال آخر حضورم در پرسپولیس باشد که امیدوارم حداقل با جام باشد. البته نمی‌دانم چه اتفاقی می‌افتد و امیدوارم در نهایت پایان خوشی داشته باشد و سال فوتبالی را با جام تمام کنیم.

او در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه اگر باشگاه پیشنهاد دهد، تمدید می‌کند؟ گفت: هنوز هیچ پیشنهادی نداده‌اند و بستگی به باشگاه دارد. امیدوارم اتفاق خوبی رخ دهد.

ترابی در مورد سال ۱۴۰۲ گفت: اتفاقات فوتبالی خوب و بدی داشت و همیشه همینطور بوده است. امیدوارم در سال جدید جام را به هواداران هدیه دهیم.  

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • تاج‌گذاری بمی‌ها با برتری بر بانوان ملوان
  • لیگ برتر فوتبال بانوان| خاتون بم به قهرمانی نزدیک شد
  • پیروزی دراماتیک خاتون بم در بازی قهرمانی
  • زوج توفانی زنان و یک گل حساس دیگر
  • مس می‌توانست مدعی قهرمانی در لیگ باشد!
  • ترابی: فکر می‌کنم سال آخر حضورم در پرسپولیس باشد/ امیدوارم جام قهرمانی را به هواداران هدیه بدهیم
  • امسال برای پرسپولیس خوب بود
  • کار پرسپولیس برای قهرمانی سخت است/ استقلال بسته بازی کرد
  • قهرمانی نه، داربی زنان تهرانی برای بقا در لیگ!
  • هادی چوپان قهرمان مسابقات جهانی بدن سازی انگستان