Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@10:14:57 GMT

اشاره فردیناند به احتمال جدایی مسی از بارسلونا

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۹۹۵۴

اشاره فردیناند به احتمال جدایی مسی از بارسلونا

‍‍‍‍‍‍

مدافع پیشین منچستریونایتد معتقد است وضعیت کنونی بارسلونا شاید باعث جدایی لیونل مسی از این تیم شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ریو فردیناند که در استیودیوی شبکه تلویزیونی «بی‌تی اسپورت» بازی شب گذشته (جمعه) تیم‌های بایرن مونیخ و بارسلونا از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا که به شکست تحقیرآمیز 8 بر 2 شاگردان کیکه ستین انجامید را کارشناسی می‌کرد، گفت: سئوال این است که مسی به چه چیزی فکر می‌کند؟ او وقتی شب در حال رفتن به خانه است، به چه چیزی فکر می‌کند؟ آیا اصلاً لئو می‌خواهد که با پیراهن بارسا به بازی‌اش ادامه دهد؟

وی افزود: سطح عملکرد باشگاه بارسلونا و اینکه این تیم در مقابله با دیگر تیم‌های اروپایی چگونه به نظر می‌رسد، این پرسش بزرگی است که مسی به آن فکر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیا لیونل زمان لازم برای نشستن روی نیمکت بارسلونا و فرصت برای انتظار کشیدن را دارد؟ در زندگی شما فوتبال خیلی سریع می‌آید و می‌رود، بنابراین دو سال آینده، بازی‌هایی خواهد بود که او قدرت تأثیرگذاری‌اش را خواهد گذاشت، اما آیا مسی می‌خواهد دو سال آینده را بدون کسب جامی مهم به پایان ببرد؟ نمی‌دانم!

ستین: این شکستی فوق‌العاده دردناک بود/ تغییرات آینده در بارسلونا به من بستگی نداردبارتومئو: ترجیح می‌دهم درباره ستین صحبت نکنم/ تصمیمات جدید را تا چند روز آینده اعلام خواهیم کرد

اوون هارگریوز هافبک پیشین تیم‌های بایرن مونیخ و منچستریونایتد نیز اظهار داشت: لوئیس سوارس و لیونل مسی حالا با خود فکر می‌کنند و می‌گویند «دل‌مان برای اینیستا، ژاوی و کارلس پویول تنگ شده‌ است» چون آنها بازیکنانی هستند که دیگر در ترکیب بارسلونا حضور ندارند. آنسو فاتی وقتی وارد زمین شد، عالی کار کرد، اما او تنها 17 سال سن دارد. فاصله مسی و با کسی که قرار است جانشینش شود، زیاد است و نمی‌توان تصور کرد که آنها در این زمینه موفق خواهند شد.

لیونل مسی 33 ساله تنها یک سال دیگر با بارسلونا قرارداد دارد و هنوز نسبت به تمدید قراردادش اقدام نکرده است. پیش از این شایعاتی مطرح شده مبنی بر اینکه فوق‌ستاره آرژانتینی بارسلونا ممکن است در این تابستان اقدام به ترک نوکمپ کند.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط منچستریونایتد لیونل مسی لیگ قهرمانان اروپا بایرن مونیخ بارسلونا بیشتر بخوانید... فلیک: به شیوه‌ای تأثیرگذار به نیمه نهایی لیگ قهرمانان رسیدیم/ بازیکنان بارسلونا را مجبور کردیم اشتباه کنند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... فلیک: به شیوه‌ای تأثیرگذار به نیمه نهایی لیگ قهرمانان رسیدیم/ بازیکنان بارسلونا را مجبور کردیم اشتباه کنند واژه های کاربردی مرتبط منچستریونایتد لیونل مسی لیگ قهرمانان اروپا بایرن مونیخ بارسلونا پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ لیگ قهرمانان اروپا| بایرن مونیخ با تحقیر بارسلونا به مرحله نیمه نهایی رسید/ وداع کاتالان‌ها با قبول سنگین‌ترین شکست تاریخ‌شان در اروپا ۲ فلیک: به شیوه‌ای تأثیرگذار به نیمه نهایی لیگ قهرمانان رسیدیم/ بازیکنان بارسلونا را مجبور کردیم اشتباه کنند ۳ ستین: این شکستی فوق‌العاده دردناک بود/ تغییرات آینده در بارسلونا به من بستگی ندارد ۴ کمیته انضباطی فدراسیون ووشو اعلام کرد: محرومیت ۲۸ ماهه شهربانو و سهیلا منصوریان ۵ تداوم حضور سردار آزمون در ردیف نخست فهرست فروش تابستانی زنیت ۶ افزایش تعداد تیم‌ها مشکل جدید سازمان لیگ کشتی ۷ غیبت مهدی طارمی در تست کرونای ریوآوه ۸ رضایی: نمی‌خواهیم تجربه تلخ سال گذشته تکرار شود/ بازی سختی در رفسنجان داریم مهمترین اخبار ورزشی فرصتی که فیفا و AFC به فوتبال ایران دادند/ تعویق مسابقات انتخابی جام جهانی به سود لیگ مهدی: سازمان لیگ قراردادها را افشا نکرده است/ برای فینال جام حذفی به مجوز اسکوچیچ نیاز داریم صانعی: برای جام جهانی فوتسال باید به فکر بازی‌های تدارکاتی بهتری باشیم/ امسال یک ششم اردوهای ما برگزار شد محمودزاده: تمام مسابقات هفته پایانی لیگ دسته اول باید برگزار شوند/ نود ارومیه هیچ مکاتبه‌ای با سازمان لیگ انجام نداده است مهمترین اخبار تسنیم بیانیه سپاه پاسداران | توافق ننگین امارات و دولت جعلی صهیونیست‌ها بزرگترین خیانت تاریخی ضد آرمان قدس است گفتگوی تسنیم با متولی صادرات|۶مشکل اصلی صادرات/ طرح صادرات ریالی برای پولشویی است؛پیمان پولی قابل اجرا نیست؛قوانین یک‌شبه نداریم روحانی: کنکور برگزار می‌شود/ واکنش به توافق سازش امارات و اسرائیل مصاحبه| ناصر ابوشریف: امارات به یکی از ابزارهای صهیونیسم در منطقه تبدیل شده است نامه نمکی به مردم ایران: الگویی بی‌‌بدیل از شور آمیخته با شعور حسینی ارائه کنیم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منچستریونایتد لیونل مسی لیگ قهرمانان اروپا بایرن مونیخ بارسلونا منچستریونایتد لیونل مسی لیگ قهرمانان اروپا بایرن مونیخ بارسلونا نهایی لیگ قهرمانان لیگ قهرمانان اروپا بایرن مونیخ نیمه نهایی لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۹۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لونر-پورشه میکست ؛ اگر تصور می کنید فناوری هیبرید در خودرو جدید است! (+تصاویر)

عصر ایران - فردیناند پورشه، یکی از مشهورترین توسعه دهندگان خودرو در قرن بیستم، در 30 ژانویه 1951 درگذشت. بیشتر مردم او را به عنوان پدر فولکس واگن بیتل و بنیانگذار شرکت خودروسازی پورشه می شناسند.

اما فردیناند پورشه همچنین به واسطه ثبت چند پتنت پیشگامانه در صنعت خودروسازی، موفقیت در مسابقات و نوآوری هایی مانند معرفی نخستین خودرو هیبریدی و نخستین خودرو تمام چرخ محرک شناخته شده است.

فردیناند پورشه در 3 سپتامبر 1875 در شهر مافرزدورف، بخشی از اتریش-مجارستان در آن زمان و وراتیسلاویتس کنونی در جمهوری چک، متولد شد. پورشه پس از شاگردی به عنوان قلع ساز نزد پدرش، در سال 1893 در شرکت برق بلا ایگر اند کو در وین، اتریش مشغول به کار شد. در آنجا وی یک موتور الکتریکی توپی چرخ را توسعه داد. پس از آن، وی در کارخانه جیکوب لونر اند کو در اتریش مشغول به کار شد و هرچه بیشتر این فناوری را توسعه داد.

یکی از نتایج همکاری پورشه و لونر معرفی نخستین خودرو الکتریکی لونر-پورشه مجهز به فناوری موتور توپی چرخ بود. این خودرو در نمایشگاه جهانی پاریس در سال 1900 معرفی شد. چهار موتور توپی چرخ هر یک با خروجی 1500 وات، یک نسخه ویژه لونر-پورشه که به صورت سفارشی ساخته شده بود را به حرکت در می آوردند و آن را به نخستین خودرو تمام چرخ محرک جهان تبدیل کردند.

در همان سال پورشه نخستین خودرو هیبریدی کاملا کاربردی را توسعه داد که به نام لونر-پورشه میکست (Mixte) شناخته می شد. این وسیله نقلیه چهار موتور الکتریکی در هر توپی چرخ را با یک پیشرانه بنزینی ترکیب می کرد. با این وجود، وزن زیاد (حدود 1800 کیلوگرم) یک اشکال بزرگ در طراحی بود.

لونر-پورشه شیز (Chaise) یکی دیگر از محصولات همکاری فردیناند پورشه و لونر بود. این خودرو از باتری نیرو می گرفت و به دو موتور الکتریکی در توپی چرخ های جلو مجهز بود.

 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: این کارخانه روزانه 600 پورشه تحویل می دهد!/ کیفیت بالای خط تولید را از نزدیک مشاهده کنید(+فیلم و عکس)

دیگر خبرها

  • گزینه‌های جایگزینی ژاوی در بارسلونا
  • خوشحالی های خاص و ماندگار کریستیانو رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • دریبل های تماشایی در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • لیونل مسی زمان خداحافظی خود را اعلام کرد
  • لونر-پورشه میکست ؛ اگر تصور می کنید فناوری هیبرید در خودرو جدید است! (+تصاویر)
  • حمایت ریو فردیناند از وینیسیوس جونیور: به تو افتخار می‌کنم، برادر
  • صحبت های ریو فردیناند در مورد دوران اوج رونالدو نازاریو / زیرنویس فارسی
  • لیونل مسی همه کاره! (عکس)
  • ارلینگ هالند، رویای بارسلونا و خوان لاپورتا در تابستان 2025
  • آنری و رونالدو با کریستیانو مشکل دارند