Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در بیانیه توافق رژیم صهیونیستی و امارات را محکوم کرد.

به گزارش ایسنا، بیاینه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در محکومیت توافق امارات متحده عربی و رژیم صیونیستی به شرح زیر است:

«بسم الله القاصم الجبارین
«متاسفانه بار دیگر زخم خیانت بعضی از حکام سرسپرده به نظام سلطه و رژیم منحوس صهیونیستی، بر پیکره جهان اسلام و آرمانهای فلسطین و قدس شریف، قلوب همه مسلمین را جریحه دار و اردوگاه ها و قرارگاه‌ها کودک کشی، تجاوز و اشغالگری و تروریسم دولتی را غرق در شادی و سرمستی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


چنین اقدام خائنانه و خبیثانه‌ای بیانگر آن است که بلاهت سران خائن امارات متحده عربی بیش از آن است که از سرنوشت شوم و محتوم امضاء کنندگان کمپ دیوید عبرت بیاموزند. یقینا آنها واقفند که رسمیت دادن به رژیم جعلی، نامشروع، اشغالگر و کودک کش صهیونیستی، چراغ سبز و همراهی آشکار در ارتکاب جنایات بیشتری علیه جوامع اسلامی و مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین است.

 آنها باید بدانند که در افکار عمومی خیل عظیم مسلمانان مطرود خواهند شد. کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ضمن محکومیت شدید این اقدام خائنانه اعلام می‌دارد که چنین اقداماتی نمی‌تواند از مرگ رژیم صهیونیستی جلوگیری کند و آزادسازی قدس شریف را به فراموشی بسپارد.»

انتهای  پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی رژيم صهيونيستي امارات فلسطین کمیسیون امنیت ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۹۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکیم: جهان رژیم اسرائیل را وادار به توقف جنگ غزه کند

سید عمار حکیم، رهبر جریان حکمت ملی عراق از کشورها و نهادهای جهانی خواست رژیم صهیونیستی را وادار به پذیرش قطعنامه شورای امنیت کنند. - اخبار بین الملل -

حکیم: دولت‌های جهان رژیم صهیونیستی را وادار به پذیرش قطعنامه شورای امنیت کنند

سید عمار حکیم، رهبر جریان حکمت ملی عراق در پیامی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی گفت: رژیم غاصب صهیونیستی به جرایم وحشیانه خود در نوار محاصره‌شده غزه ادامه می‌دهد و چنان‌که واقعیت‌ها نشان می‌دهد در پی پایان دادن کامل به مظاهر زندگی در غزه است و در برابر دیدگان جامعه جهانی به نابودی همه مقومات زیستی و تصفیه ساکنان آن دست می‌زند.

وی با اشاره به حملات رژیم صهیونیستی به مراکز درمانی افزود: دو بار حمله به بیمارستان الناصر و کشته و ناپدید شدن صدها تن از شهروندان در آن صرفا یکی از حلقه‌های زنجیره جنایات رژیم وحشی است.

رهبر جریان حکمت ملی عراق ضمن محکوم کردن کشتار جمعی مردم غزه از همه ملت‌ها و دولت‌های جهان و نهادهای بین‌المللی خواست که برای نجات ملت فلسطین از دستگاه جنگ اسرائیل که پیر و جوان و کودک و زن نمی‌شناسد، دست به اقدامی انسانی بزنند و رژیم صهیونیستی را وادار به پذیرش قطعنامه شورای امنیت درباره توقف جنگ کنند.

حکیم: سکوت جامعه جهانی در برابر جنایات صهیونیست‌ها مشکوک است

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازدید نمایندگان مجلس از بخش‌های فضایی و موشکی وزارت دفاع
  • سرپیچی رژیم صهیونیستی از قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل
  • بیانیه مشترک ایران و پاکستان علیه رژیم صهیونیستی
  • سفر رییس‌جمهور باعث تعمیق روابط ایران و پاکستان می‌شود
  • حکیم: جهان رژیم اسرائیل را وادار به توقف جنگ غزه کند
  • جزئیات شلیک پدافند هوایی ارتش در اصفهان از زبان رئیس کمیسیون امنیت /با اردن تعارف نداریم، باید پاسخگو باشد /به هر حمله، پاسخ می دهیم
  • رای منفی نمایندگان مجلس به ارجاع گزارش دلیل کمبود دارو به قوه قضاییه
  • رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس: برای اتفاق اصفهان نمی‌توان عنوان «حمله» را به کار برد/ اردن باید پاسخگو باشد/ در دفاع از منافع ملی با هیچ کشوری تعارف نداریم
  • طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی در دستور کار مجلس قرار گرفت
  • ماجرای هزینه تراشی عجیب یک عضو کمیسیون امنیت ملی با اظهارات نسنجیده + عکس