Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ثبت احوال خراسان جنوبی از کاهش ثبت واقعه ازدواج در چند سال گذشته در کشور خبر داد و گفت: بیشترین ثبت واقعه ازدواج کشور در سال گذشته در خراسان جنوبی بوده است. - اخبار استانها -

علیرضا مهرآور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند، از ثبت 530 هزار و 225 واقعه ازدواج در سطح کشور در سال 98 خبر داد و اظهار داشت: این میزان نسبت به سال 97 بالغ بر 4.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

1 درصد کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه کمترین ازدواج ثبت شده در کشور مربوط به استان سمنان است گفت: میزان بیشترین ازدواج ثبت شده نسبت به جمعیت نیز در کشور مربوط به خراسان جنوبی است.

مدیرکل ثبت احوال خراسان جنوبی ادامه داد: در خراسان جنوبی میزان ثبت ازدواج 7.3 درصد در هر هزار نفر جمعیت است.

مهرآور با بیان اینکه از سال 92 تا سال 98 شاهد کاهش روند ازدواج در کشور هستیم تاکید کرد: بیشترین دلیل این کاهش مربوط به مشکلات اقتصادی، معیشتی و اشتغال است.

استاندار کرمان: روند کاهشی آمار ازدواج در استان کرمان سست شد / دریافت وام ازدواج باید آسان شوداستاندار یزد: مشکلات اقتصادی و تغییر شیوه زندگی مدرن مسبب کاهش آمار ازدواج استهشدار امام جمعه زاهدان نسبت به کاهش آمار ازدواج و فرزندآوری‌ / مراقب گسترش فرهنگ غربی باشیم

وی میانگین سن ازدواج در مردان را 27 سال و در زنان 22 سال عنوان و بیان کرد: در برابر ثبت واقعه ازدواج که کاهش داشته اما واقعه طلاق با افزایش مواجه بوده است.

مدیرکل ثبت احوال خراسان جنوبی بیشترین طلاق ثبت شده در کشور را مربوط به خراسان رضوی دانست و گفت: کمترین میزان طلاق نیز مربوط به استان سیستان و بلوچستان است.

مهرآور رتبه استان از لحاظ میزان عمومی طلاق در سال 98 را رتبه 25 در کشور اعلام و تصریح کرد: میزان طلاق استان 1.7 درصد در هر هزار نفر جمعیت استان است.

وی میانگین سن طلاق در مردان را 34 سال و در زنان را 30 سال دانست و اظهار داشت: در چهار ماه نخست امسال نیز 2 هزار و 553 واقعه ازدواج و 437 واقعه طلاق در استان ثبت شده است.

مدیرکل ثبت احوال خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: نسبت به مدت مشابه سال گذشته واقعه ازدواج 1.8 درصد افزایش و واقعه طلاق تغییری نداشته است.

مهرآور از ثبت 2 هزار و 553 واقعه ازدواج در چهارماهه نخست امسال در استان خبر داد و گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 1.8 درصد افزایش یافته است.

وی ادامه داد: 68 درصد ازدواج‌های ثبت شده در چهار ماهه نخست امسال ازدواج شهری و 32 درصد روستایی بوده است.

مدیرکل ثبت احوال خراسان جنوبی یادآور شد: 81 درصدی طلاق‌های ثبت شده نیز شهری و 19 درصد روستایی بوده است.

انتهای پیام/253/ش

R41348/P/S6,56/CT16 بیشتر بخوانید... ‌‌آمار ازدواج در کشور ۶۰ هزار مورد کاهش یافت؛ افزایش سن ازدواج در کشور ‌رتبه یزد در آمار ازدواج خوب نیست اراک| آمار ازدواج در استان مرکزی ۷.۲ درصد کاهش یافت قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ‌‌آمار ازدواج در کشور ۶۰ هزار مورد کاهش یافت؛ افزایش سن ازدواج در کشور ‌رتبه یزد در آمار ازدواج خوب نیست اراک| آمار ازدواج در استان مرکزی ۷.۲ درصد کاهش یافت پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ برنامه مجلس برای تأمین کالاهای اساسی ‌اقشار آسیب‌پذیر/ طرح ‌کارت‌های اعتباری ‌هفته آینده ‌در مجلس ارائه می‌شود‌ ۲ جزیره قشم در تولید برق خودکفا شد/ مازاد برق صادر می‌شود ۳ خطر ابتلا به کرونا در کودکان همچنان ادامه دارد/ علائم بیماری کرونا در کودکان را بشناسید ۴ عزاداران حسینی توصیه‌های "مقام معظم رهبری" را نصب‌العین قرار می‌دهند / با ‌ستاد ‌کرونا همراه خواهیم بود ۵ گزارش|روایت تسنیم از مصائب بیماران کلیوی / هزینه‌هایی که در نهایت بیماران را به کام مرگ می‌کشاند ۶ دغدغه بچه هیئتی‌ها برای حفظ سلامت و جان مردم / رعایت اصول بهداشت‌ یک واجب "عقلی و شرعی" است + فیلم ۷ ۳ میلیون کیلومترمربع مناطق غبارخیز در اطراف کشور شناسایی شد ۸ معاون رئیس‌جمهور در سنندج: زیرساخت‌های شرکت‌های دانش بنیان در کشور تقویت می‌شود مهمترین اخبار استانها دغدغه بچه هیئتی‌ها برای حفظ سلامت و جان مردم / رعایت اصول بهداشت‌ یک واجب "عقلی و شرعی" است + فیلم فرمانده گروه ۸۴۰ موشکی شهید کبریایی ارتش‌: دشمن را کیلومترها دورتر از مرزهایمان در تیررس داریم روایت خواندنی از ۲۹ روز جدال با کرونا در خانه سالمندان/ کرونا از پرستار بهبهانی شکست خورد ‌گزارش| آیا درمان کرونا با داروهای گیاهی پشتوانه علمی دارد؟ / خود‌درمانى‌ها‌یی که به مرگ می‌انجامد مهمترین اخبار تسنیم بیانیه سپاه پاسداران | توافق ننگین امارات و دولت جعلی صهیونیست‌ها بزرگترین خیانت تاریخی ضد آرمان قدس است گفتگوی تسنیم با متولی صادرات|۶مشکل اصلی صادرات/ طرح صادرات ریالی برای پولشویی است؛پیمان پولی قابل اجرا نیست؛قوانین یک‌شبه نداریم روحانی: کنکور برگزار می‌شود/ واکنش به توافق سازش امارات و اسرائیل مصاحبه| ناصر ابوشریف: امارات به یکی از ابزارهای صهیونیسم در منطقه تبدیل شده است گزارش تسنیم| پیگیری عجیب کارکنان رسمی وزارت نفت برای افزایش چند میلیون تومانی حقوق درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس مدیرکل ثبت احوال خراسان جنوبی آمار ازدواج ازدواج در کشور واقعه ازدواج سال گذشته کاهش یافت ثبت شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۰۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره های سواد رسانه برای کاهش آسیبهای فضای مجازی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: برای کاهش آسیبهای فضای مجازی و آشناسازی نوجوانان و جوانان نسبت به این آسیبها، دوره های سواد رسانه و طرح «منیر» توسط این اداره کل با همکاری آموزش و پرورش در شهرستانهای مختلف در دست اجرا است.

 

حجت الاسلام صاحبقرانی امروز در خواف افزود: در کنار این مساله در قالب مرکز رسانه ادارات تبلیغات اسلامی شهرستانها از ظرفیتهای بومی برای آشنایی نوجوانان و جوانان و دانش آموزان و دانشجویان نسبت به آسیبهای فضای مجازی بهره گرفته می شود و سطح آگاهی های عمومی افزایش می یابد.

 

 وی ادامه داد: محتواسازی برای فعالان فضای مجازی در عرصه مقابله با ترفندهای فرهنگی دشمنان و آسیبهای این بخش از دیگر رویکردهای اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی است.

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۶ درصدی بارش‌ها در کشور
  • بارش‌های کشور در سال گذشته چطور بود؟/ پاسخ احد وظیفه
  • خوب و بد وضعیت بارندگی در کشور/ افزایش و کاهش۱۶ درصدی بارش ها
  • برگزاری دوره های سواد رسانه برای کاهش آسیبهای فضای مجازی
  • شوهرم بوی سیگار و مشروب و عطر زنانه می‌دهد! | طلاق می‌خواهم چون شب‌ها دیر به خانه می‌آید
  • طلاق می‌خواهم، چون شوهرم شب‌ها دیر به خانه می‌آید
  • اصفهک؛ سفری به عمق زیبایی در دل کویر/ روستایی مطرح در سطح جهانی
  • دیار کویری خراسان، لب‌تشنه‌تر از همیشه
  • ازدواج، آسیب‌ها و راه‌حل‌ها در دانشگاه آزاد یاسوج برگزار شد
  • رکوردشکنی تولید فولاد و پتروشیمی در شرایط تحریم