Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@10:33:14 GMT

رئیس قوه قضائیه درگذشت آیت‌الله ربانی را تسلیت گفت

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۰۲۷۸

رئیس قوه قضائیه درگذشت آیت‌الله ربانی را تسلیت گفت

گروه استان‌ها- آیت‌الله رئیسی در پیامی درگذشت آیت‌الله ربانی را تسلیت گفت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، در پی رحلت آیت‌الله محمدابراهیم ربانی مهموئی از سوی آیت‌الله رئیسی رئیس قوه قضائیه پیام‌ تسلیتی صادر شد.

در بخشی از متن پیام آیت‌الله رئیسی آمده است:

خبر ارتحال جانگداز عالم کبیر، مجاهدنستوه و مجتهد عارف حضرت آیت‌الله محمد ابراهیم ربانی مهموئی موجب تاثر وتالم فراوان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه و استاندار خراسان جنوبی رحلت آیت‌الله ربانی را تسلیت گفتندآیت‌الله ربانی از علمای برجسته و مبارز انقلابی بیرجند به دیار باقی شتافت

ایشان عمر با برکت خویش را در راه اعتلای انقلاب اسلامی و در راستای آرمان‌های امام راحل و فرامین مقام معظم رهبری در سنگر‌های مختلف از جمله حوزه‌های علمیه‌ بیرجند، قم و نجف، دستگاه قضائی، امامت جمعه و حل و فصل امور مردم در عین صفا، صمیمیت و سادگی سپری کرد.

اینجانب این ضایعه جبران ناپذیر را به محضر عموم مردم متدین و ولایتمدار خراسان جنوبی به ویژه سلسله جلیله‌ روحانیت تسلیت عرض کرده و برای اهل بیت و سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل و برای آن فقید سعید، علو درجات را از درگاه ایزد منان مسئلت می‌کنم.

 آیت‌الله ربانی سال‌ها در دیوان عالی کشور و شورای عالی قضائی مسئولیت داشته است و در حوزه‌های علمیه قم، بیرجند و نجف کسب علم کرده و از آیت‌الله سید محمود شاهرودی و امام خمینی(ره) اجازه اجتهاد دارد. ایشان نخستین امام جمعه بیرجند پس از انقلاب بوده است.

انتهای پیام/252/ح

R41348/P/S6,56/CT12 بیشتر بخوانید... پیام تسلیت" لاریجانی" در پی درگذشت امام جمعه اهل سنت کرمانشاه تسلیت قالیباف برای درگذشت امام جمعه اهل سنت کرمانشاه روحانی درگذشت امام جمعه اهل سنت کرمانشاه را تسلیت گفت قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... پیام تسلیت" لاریجانی" در پی درگذشت امام جمعه اهل سنت کرمانشاه تسلیت قالیباف برای درگذشت امام جمعه اهل سنت کرمانشاه روحانی درگذشت امام جمعه اهل سنت کرمانشاه را تسلیت گفت پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ برنامه مجلس برای تأمین کالاهای اساسی ‌اقشار آسیب‌پذیر/ طرح ‌کارت‌های اعتباری ‌هفته آینده ‌در مجلس ارائه می‌شود‌ ۲ جزیره قشم در تولید برق خودکفا شد/ مازاد برق صادر می‌شود ۳ خطر ابتلا به کرونا در کودکان همچنان ادامه دارد/ علائم بیماری کرونا در کودکان را بشناسید ۴ عزاداران حسینی توصیه‌های "مقام معظم رهبری" را نصب‌العین قرار می‌دهند / با ‌ستاد ‌کرونا همراه خواهیم بود ۵ گزارش|روایت تسنیم از مصائب بیماران کلیوی / هزینه‌هایی که در نهایت بیماران را به کام مرگ می‌کشاند ۶ دغدغه بچه هیئتی‌ها برای حفظ سلامت و جان مردم / رعایت اصول بهداشت‌ یک واجب "عقلی و شرعی" است + فیلم ۷ ۳ میلیون کیلومترمربع مناطق غبارخیز در اطراف کشور شناسایی شد ۸ معاون رئیس‌جمهور در سنندج: زیرساخت‌های شرکت‌های دانش بنیان در کشور تقویت می‌شود مهمترین اخبار استانها دغدغه بچه هیئتی‌ها برای حفظ سلامت و جان مردم / رعایت اصول بهداشت‌ یک واجب "عقلی و شرعی" است + فیلم فرمانده گروه ۸۴۰ موشکی شهید کبریایی ارتش‌: دشمن را کیلومترها دورتر از مرزهایمان در تیررس داریم روایت خواندنی از ۲۹ روز جدال با کرونا در خانه سالمندان/ کرونا از پرستار بهبهانی شکست خورد ‌گزارش| آیا درمان کرونا با داروهای گیاهی پشتوانه علمی دارد؟ / خود‌درمانى‌ها‌یی که به مرگ می‌انجامد مهمترین اخبار تسنیم بیانیه سپاه پاسداران | توافق ننگین امارات و دولت جعلی صهیونیست‌ها بزرگترین خیانت تاریخی ضد آرمان قدس است گفتگوی تسنیم با متولی صادرات|۶مشکل اصلی صادرات/ طرح صادرات ریالی برای پولشویی است؛پیمان پولی قابل اجرا نیست؛قوانین یک‌شبه نداریم روحانی: کنکور برگزار می‌شود/ واکنش به توافق سازش امارات و اسرائیل مصاحبه| ناصر ابوشریف: امارات به یکی از ابزارهای صهیونیسم در منطقه تبدیل شده است گزارش تسنیم| پیگیری عجیب کارکنان رسمی وزارت نفت برای افزایش چند میلیون تومانی حقوق درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: درگذشت امام جمعه اهل سنت کرمانشاه آیت الله ربانی تسلیت گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۰۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه آذربایجان شرقی در پی درگذشت مادر شهیدان خانمحمدی

ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در پیامی درگذشت مادر شهیدان خانمحمدی را تسلیت گفت.

متن پیام حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم به شرح زیر است:

بسمه تعالی

انالله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت یکی دیگر از اسوه های صبر و بردباری مادر شهیدان والامقام محمدباقر و مرتضی خان‌محمدی، حاجیه خانم ابراهیم پور دخانی غمی جانکاه بر دل‌های خانواده معظم شهدا و ایثارگران گذاشت و همه ما را اندوهگین کرد.

به راستی که کلمات عاجز از بیان جلوه‌های ایمان و ایثار آن انسان وارسته است که فرزندان عاشورایی تربیت و به جبهه‌های عشق و جهاد اعزام کرد و تفسیر سوره صبر و ولایت مداری را در عمل به منصه ظهور رساند.

اینجانب با ادای احترام به مقام والای همه پدران و مادران شهدا، فقدان آن مرحومه مغفوره را به خانواده معظم شهدا و ایثارگران، خانواده محترم خان محمدی و دخانی و همه بازماندگان به خصوص اهالی شهیدپرور خطه آذربایجان تسلیت عرض نموده و در این ایام پرفیض ماه مبارک رمضان که موسم تضرع و بندگی به درگاه ایزد منان است برای روح بلند آن عزیز سفر کرده رحمت واسعه الهی و همنشینی با ائمه معصومین (ع) از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

گفتنی است؛ شهید محمدباقر خان‌محمدی متولد ششم تیر ۱۳۴۶ تبریز بود. او در حالی که دانش آموز بود، عازم جبهه شد و سرانجام بیست و چهارم مرداد ۱۳۶۱ در پاسگاه زید به شهادت رسید. برادرش، مرتضی هم که در بیست و هشتم فروردین ۱۳۵۰ به دنیا آمده بود، به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت و بیست و ششم تیر ۱۳۶۷ به فیض شهادت نائل گشت. مزار مطهر هر دو شهید والامقام در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز واقع است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیام های تسلیت در پی درگذشت زهرا شجاعی
  • تسلیت محسنی اژه ای در پی درگذشت زهرا شجاعی
  • اژه ای درگذشت زهرا شجاعی را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت استاندار ایلام در پی درگذشت مادر ۲ شهید والامقام
  • پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه آذربایجان شرقی در پی درگذشت مادر شهیدان خانمحمدی
  • بیت آیت‌الله العظمی صانعی درگذشت زهرا شجاعی را تسلیت گفت/ آن فقیده سعیده به جدّ معتقد به اصلاح قوانین در مسیر احقاق حقوق بانوان بود
  • پیام تسلیت امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی
  • برنامه شب‌های قدر حرم امام خمینی(س)؛ رئیس قوه قضائیه و رئیس جمهوری در شب‌های نوزدهم و بیست یکم سخنرانی می کنند
  • خاتمی برای درگذشت زهرا شجاعی پیام فرستاد
  • دیدار نوروزی مسئولان اجرای استان با امام جمعه اردبیل