Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریمی فرمانده پایگاه بسیج مسجد باقرالعلوم بیرجند در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: این کارگاه با مجوز سازمان غذا و دارو روزانه ۷۰۰ عدد ماسک ۳ لایه پزشکی استاندارد بزرگسال و بچه گانه تولید و عرضه می‌کند.

او افزود: از تاریخ ۲۰ فروردین ۹۹ و با توجه به شیوع ویروس کرونا در بحث تأمین ماسک ورود پیدا کردیم و ماسک مورد نیاز را تأمین کرده و در اختیار مدافعان سلامت و مردم قرار دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

به صدا در آمدن زنگ خطر تعطیلی کارگاه ماسک درشهرستان خوسف

کریمی بیان کرد: در این کار گاه به صورت تک شیفت ۱۰ نفر نیرو جهادی خانم فعالیت و با توجه به سفارشات بسیج سازندگی سپاه در حال تولید ماسک هستند.

فرمانده پایگاه بسیج مسجد باقرالعلوم با اشاره به تاکید مسئولان به استفاده از ماسک، اظهار کرد: با توجه به نیاز جامعه به این کالای بهداشتی، در ماه‌های ابتدا این بیماری روزانه هزار و ۵۰۰ ماسک برای مصرف نیازمندان در این کارگاه تولید می ‌شد.

کریمی در پایان با اشاره به آمار مبتلایان به کرونا در استان بیان کرد: الزام استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و توجه به پروتکل‌های بهداشتی، سه اصل اساسی در قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا به شمار می‌رود که این مهم نیازمند همکاری و همراهی مردم است.

انتهای پیام/ ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ماسک سه لایه تولید ماسک بیماری کرونا کارگاه تولید ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۰۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب کارگاه غیرمجاز تولید چیپس سیب زمینی در سامان

علیرضا نیکوفر رئیس اداره صمت سامان گفت: کارگاه غیرمجاز تولید چیپس سیب زمینی در این شهرستان با هوشیاری بازرسان صمت شناسایی و پلمب شد.

وی افزود: این کارگاه تولید غیرمجاز مواد غذایی واقع در ناحیه صنعتی شهرستان سامان در شرایط غیر بهداشتی و بدون هر گونه مجوز تولید، سیب سلامت و نشان استاندارد، چیپس سیب زمینی تولید و روانه بازار مصرف کرده است. 

بیشتر بخوانید

افزایش ۴۱ درصدی کشفیات قاچاق فرآورده‌های سلامت در چهارمحال و بختیاری

نیکوفر اضافه کرد: در بازرسی از این کارگاه غیر مجاز ۲۰۰ کیلوگرم چیپس غیربهداشتی توقیف و امحا شد. 

وی ادامه داد: مالکان این کارگاه غیرمجاز با جعل برند، محصول غیربهداشتی تولیدی را در سطح بازار توزیع کرده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • موانع و مشکلات ۳۰۰ واحد تولیدی در سطح همدان برطرف شد
  • پلمب کارگاه غیرمجاز تولید چیپس سیب زمینی در سامان
  • مرگ کشاورزی با قطع روزانه برق چاه‌ها در اوج نیاز کشاورزان
  • توزیع روزانه قارچ به ۵۵ تن رسید
  • افتتاح پایگاه آموزش قرآنی مساجد در مسجد صاحب الزمان (ع) مشهد
  • پاکسازی ورودی شهر بیرجند به مناسبت هفته زمین پاک
  • رفع شکستگی خط انتقال آب در شمال شهر نیشابور
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا