Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: ۸ روستای شهرستان در هفته دولت از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

عباس گودرزی امروز ۲۵ مردادماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در هفته دولت روستاهای کلاته، تنگ لره، دره احمد، پلکان علیا، پلکان سفلی و نلخاص از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

وی تصریح کرد: همچنین پروژه گازرسانی به روستاهای قلعه ثمورخان و هیراب نیز تا پایان مهرماه به بهره‌برداری خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس خاطرنشان کرد: گازرسانی به محور اراک و آبسرده مهمترین و اصلی‌ترین مطالبه اهالی این مناطق بود که با پیگیری‌های مستمر و جلسات متعدد با وزیر نفت و مدیرعامل شرکت گاز ایران اعتبار لازم در سال‌های ۹۷ و ۹۸ تأمین شد.

گودرزی اضافه کرد: در طول اجرای پروژه با نظارت مستمر و مؤثر بارها و بارها موانع ایجاد شده برطرف و از تعطیلی پروژه جلوگیری شد.

وی بیان کرد: لازم است از زحمات مجموعه وزارت نفت، شرکت گاز لرستان و شهرستان و تمامی دستگاه‌های اجرایی مسئول تشکر و قدردانی شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هفته دولت شرکت گاز لرستان مجلس شورای اسلامی عباس گودرزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۰۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان

عباس حمزه‌ای در حاشیه برگزاری دوره‌های آموزش صنایع دستی که در سالن جلسات اداره میراث فرهنگی برگزار شد، اظهار کرد: با هدف توسعه و ترویج صنایع دستی دوره‌های آموزشی رایگان از ۱۰ اردیبهشت در خرم‌آباد و بروجرد برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: علاقمندان می‌توانند برای دوره‌های آموزشی زره بافی در خرم‌آباد و ورشوسازی در بروجرد ثبت نام کرده و به آموزش این صنایع دستی ارزشمند استان بپردازند.
معاون صنایع دستی لرستان علاقمندان برای ثبت نام رایگان این دوره‌ها می‌توانند با شماره تماس معاونت صنایع‌دستی استان لرستان مراجعه کنند.
به گفته حمزه‌ای دوره آموزشی زره بافی در محل خرم‌آباد ساختمان سابق صنایع‌دستی و دوره آموزشی ورشو سازی درمحل بروجرد، خانه ورشو سازی برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان
  • برنامه‌ریزی برای گازرسانی به ۵۰ روستای کرمانشاه
  • ۳ پروژه سفر دولت به لرستان در حوزه آب نیازمند اعتبار هستند
  • تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان
  • زمینه مشارکت مردم برای سرمایه‌گذاری در لرستان فراهم شود
  • تأکید وزیر کشور برای زمینه سازی مشارکت مردم در سرمایه گذاری
  • اصلاح و بهسازی حدود ۱۰۱ کیلومتر از شبکه و خطوط آبرسانی لرستان
  • اولین کاروان از لرستان به حج عمره اعزام می‌شود
  • آوای خوش باران در بروجرد پیچید + فیلم
  • ۵۸۷ روستای استان ایلام از نعمت گاز برخوردارند