Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@06:41:27 GMT

بازگشایی موزه‌های نیویورک در آینده نزدیک

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۰۶۴۳

بازگشایی موزه‌های نیویورک در آینده نزدیک

پس از ماه‌ها تعطیلی ناشی از کرونا بالاخره این امکان برای مسوولان موزه‌های نیویورک فراهم شد تا برای بازگشایی برنامه‌ریزی کنند.

به گزارش ایسنا و به نقل از آرت‌نت نیوز، بر اساس بیانیه جدید «اندرو کومو» فرماندار نیویورک، موزه‌های این شهر می‌توانند از اواخر ماه اوت فعالیت‌شان را از سر بگیرند.

در بیانیه «کومو» آمده است: « فعالیت‌های فرهنگی کم‌خطر، موزه‌ها، آکواریوم‌ها و سایر اماکن فرهنگی و هنری کم‌خطر می‌توانند از بیست و چهارم اوت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بازگشایی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

فعالیت این اماکن با شرایط پیش از کرونا بسیار متفاوت خواهد بود؛ رعایت فاصله اجتماعی و بهره‌گیری از ۲۵ درصد ظرفیت همیشگی از جمله تمهیدات جدید برای بازگشایی خواهد بود.

مدیر موزه «ویتنی» اعلام کرد علاوه بر اجباری بودن استفاده ماسک، فاصله اجتماعی و محدودیت در استفاده از ظرفیت موزه، برای بازدیدکنندگان بلیت‌های زمان‌بندی‌شده در نظر گرفته شده است.

به این ترتیب موزه «ویتنی» در سوم سپتامبر، موزه «متروپولیتن» در بیست و نهم اوت، موزه شهر نیویورک در بیست و هفتم اوت، و موزه تاریخ طبیعت آمریکا در نهم سپتامبر بازگشایی خواهند شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: موزه نيويورك کروناویروس کرونا در جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۰۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم استان تهران طی ۴ روز آینده از توقف در حاشیه رود‌ها خودداری کنند

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از صدور هشدار زرد فعالیت سامانه بارشی توسط سازمان هواشناسی خبر داد و گفت: مردم استان تهران طی ۴ روز آینده از توقف در حاشیه رود‌ها خودداری کنند.

به گزارش مدیریت بحران استان تهران، حامد یزدی مهر، بعد از ظهر شنبه از صدور هشدار زرد فعالیت سامانه بارشی توسط سازمان هواشناسی استان تهران خبر داد و گفت: بر اساس اعلام این سازمان از فردا یک شنبه دوم اردیبهشت ماه تا پایان روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه شاهد فعالیت این سامانه خواهیم بود.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با بیان اینکه طبق اعلام هواشناسی، وقوع مخاطراتی نظیر رگبار باران و رعد و برق و در نقاط مستعد به ویژه نیمه شمالی استان بارش تگرگ و در نیمه جنوبی استان، وزش باد شدید و در برخی نقاط استان خیزش گردوخاک را خواهیم داشت، گفت: طبق این پیش بینی احتمال آب گرفتگی معابر و جاری شدن روان آب وجود دارد لذا به همه مردم عزیز توصیه می‌شود ضمن احتیاط در سفر‌های برون شهری از توقف در بستر و حاشیه رودخانه‌ها بپرهیزند و نسبت به عبور از حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها احتیاط کنند.

یزدی مهر بیان کرد: با توجه به لغزندگی و کاهش دید و احتمال سقوط سنگ از ارتفاعات، به ویژه در جاده‌های کوهستانی و گردنه ها، از مردم می‌خواهیم برای ایمنی بیشتر و جلوگیری از حوادث ناگوار، در صورت عدم ضرورت در محور‌های کوهستانی حاضر نشوند و در صورت ضرورت احتیاط لازم را داشته باشند.

وی در خصوص احتمال وقوع وزش باد شدید و خسارت به سازه‌های موقت نیز هشدار داد و گفت: احتمال خسارت به نهال درختان آسیب پذیر و محصولات باغی و زراعی وجود دارد لذا به کشاورزان عزیز توصیه می‌شود تمهیدات لازم جهت حفاظت از تولیدات کشاورزی و استحکام نهال‌های تازه کشت شده با نصب قیم را بیاندیشند. 

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران در خصوص فعالیت‌های کوهنوردی و جابجایی عشایر نیز هشدار داد و بر آمادگی دستگاه‌های اجرایی و امدادی و پاک سازی دهانه پل‌ها لایروبی کانال‌ها و آب رو‌ها تاکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • نیویورک تایمز: فعالیت حماس در بالا و زیر زمین ادامه دارد
  • طرح اولیه اسرائیل «حمله بزرگ به اهداف نظامی» از جمله نزدیک تهران بود
  • سایت پسماند سراوان، درد بی درمان گیلان/ از جمع آوری سطل‌های زباله تا بحران زباله در آینده نزدیک + فیلم
  • (ویدئو) بازگشایی راه‌های مسدود سیستان و بلوچستان تا ۱۰ روز آینده
  • هشدار متخصصان: آنفلوآنزا به احتمال زیاد در آینده نزدیک باعث ایجاد یک بیماری همه‌گیر جدید خواهد شد
  • افتتاح «خانه روزنامه‌نگاران» در آینده نزدیک
  • فاز یک و دو تصفیه خانه پرکندآباد در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد
  • فصل جدید همکاری‌های اصفهان و سن‌پترزبورگ در آینده نزدیک
  • مردم استان تهران طی ۴ روز آینده از توقف در حاشیه رود‌ها خودداری کنند
  • بهره برداری فاز یک و دو تصفیه خانه پرکندآباد در آینده نزدیک