Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مسابقات هنر‌های فردی نونهالان و نوجوانان توآ قهرمانی کشور به صورت مجازی و آفلاین و با شعار کرونا را شکست می‌دهیم برپا شد و مازندران با مربیگری محمد ملکی رییس هیات کونگ فو بابلسر، در هر دو رده سنی نونهالان و نوجوانان قهرمان شد.   

در رده سنی نونهالان، ۱۸ تیم حضور داشتند که مازندران با به دست آوردن ۳ مدال طلا و یک برنز، قهرمان شد و تهران در جایگاه دوم ایستاد و فارس هم رتبه سوم را به خود اختصاص داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدسینا فلاح پور در جفت نانچیکو، سیدمحمدصدرا میرشمسی در سای و علی سینا محمدجانی در دو چوب، سه بابلسری بودند که در رده سنی نونهالان، مدال طلا را به گردن آویختند و میکاییل لر کجوری از نوشهر هم مدال برنز نانچیکو را تصاحب کرد.

بیشتر بخوانید

ملکی سرداور مسابقات کشوری هنر‌های فردی و سلاح سرد

تیم مازندران عنوان قهرمانی را در بین ۲۷ تیم شرکت کننده رده سنی نوجوانان هنر‌های فردی توآ کشور تکرار کرد و در این رده، چهارمحال و بختیاری نایب قهرمان شد و همدان مقام سوم را از آن خود کرد.

برای تیم مازندران در رده سنی نوجوانان، امیرحسین داوودآبادی فراهانی از بابلسر در سلاح سای طلا گرفت.

همشهری‌های او مهیار پورآخوند و محمدجواد گلشن هم به ترتیب در بخش‌های دوچوب و تونفا، مدال نقره گرفتند و امیرسحرخیز نوشهری هم در بخش دوچوب دیگر مدال طلای مازندران را کسب کرد.

مسابقات هنر‌های فردی نونهالان و نوجوانان توآ قهرمانی کشور با حضور پورتقی مسئول کمیته هنر‌های فردی انجمن توآ کشور و داوری علی ملکی دبیر هیات کونگفو بابلسر، امین خاکباز و سیدهادی شاددل در کمپ آزموش و آزمون‌های مجازی فدراسیون کونگ فو و هنر‌های رزمی برگزار شد.

انتهای پیام/ م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کونگ فو مسابقات کونگ فو هنرهای رزمی نونهالان و نوجوانان هنر های فردی رده سنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۰۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدان، میزبان مسابقات وزنه برداری دختران کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مشاور فنی تیم ملی وزنه‌برداری بانوان گفت: در کوتاه مدت دنبال این هستیم تا پس از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در رده سنی جوانان و نوجوانان در بیستم اردیبهشت در همدان، ۲ مرحله اردو در اقامتگاه تیم‌های ملی برگزار کنیم.

کوروش باقری افزود: مسابقات مختلفی را در پیش داریم که نخستین آن نوجوانان جهان در پرو و دومین رویداد در اواخر شهریور مسابقات جوانان جهان در اسپانیا است

او همچنین گفت: مسابقات جام دوستی روسیه و قهرمانی جهان در بحرین و رقابت‌های دیگری را در پیش داریم.

دیگر خبرها

  • ۶ مدال بانوان مازندرانی در مسابقات کوراش قهرمانی کشور
  • قهرمانی نمایندگان مریوان در رقابت‌های فوتسال نونهالان و نوجوانان
  • شناسایی عوامل درگیری در مسابقات کشتی نونهالان مازندران
  • حراست وزارت ورزش به میدان آمد؛ رسیدگی فوری به جنجال چاقوکشی در کشتی مازندران
  • ورود حراست وزارت ورزش و جوانان به اتفاقات مسابقات کشتی در مازندران
  • همدان، میزبان مسابقات وزنه برداری دختران کشور
  • نایب قهرمانی کاراته کا‌های مازندران با ۵ مدال در انتخابی تیم ملی بزرگسالان 
  • ایران، قهرمان رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان جام عبداله موحد
  • قهرمان کوراش جهان مدال خود را برای آزادی زندانیان اسفراین اهدا کرد
  • آغاز مسابقات فوتسال لیگ برتر کردستان به میزبانی مریوان