Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@11:13:54 GMT

اوقاف سیستان و بلوچستان ۲۷۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۰۷۴۹

اوقاف سیستان و بلوچستان ۲۷۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع کرد

‍‍‍‍‍‍

مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان از توزیع ۲۷۰۰ بسته معیشتی بین آسیب دیدگان از بیماری کرونا در راستای رزمایش کمک مومنانه با کمک خیران، واقفین، هیئت‌های مساجد و شورای امور خیریه استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، حجت الاسلام والمسلمین محسن مومنی مقدم ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: در سطح کشور حدود 17 استان دارای دانشکده علوم قرآنی هستند که تنها در استان سیستان و بلوچستان 2 شهرستان زابل و زاهدان دارای این دانشکده هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان از این استان به عنوان استان حافظان قرآن یاد کرد و افزود: امسال حدود 400 نفر از حافظان قرآن سیستان و بلوچستان برای اخذ مدرک کارشناسی علوم قرآنی در آزمون کارشناسی شرکت کردند که این تعداد در استان‌های دیگر بسیار محدود است.

وی با اشاره بر اینکه تعداد موقوفات قرآنی در سیستان و بلوچستان بسیار محدود است عنوان کرد: با توجه به تعداد زیاد حافظان قرآن در استان باید تلاش کنیم تا موقوفات قرآنی وسیعی داشته باشیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: در راستای ایجاد موقوفات قرآنی آگاه سازی و ظرفیت سازی بسیار اهمیت دارد که قطعا رسانه‌ها می‌توانند نقش موثری در این زمینه ایفا کنند و با توجه به اینکه در سیستان و بلوچستان با اتفاقات به وجود آمده وضعیت معیشتی مردم با مشکل مواجه شده بهترین گزینه استفاده از کار خیر به صورت مشارکتی است.

وی اظهار داشت: مردم می‌توانند برای کمک به هم نوعان خود در شرایط به وجود آمده دست به دست هم دهند و یک کار مشارکتی بزرگ رقم بزنند.

برگزاری چهل و سومین دوره مسابقات قرآنی استان اصفهان؛ سازمان اوقاف به دنبال شیوه‌های نوین استعدادیابی قرآنی استاراضی اوقافی اطراف شهرهای استان فارس به طرح اقدام ملی مسکن اختصاص می‌‌یابدبرگزاری نشست هم‌اندیشی نخبگان تبلیغی در سازمان اوقاف/ تأکید بر احیای روضه‌های خانگی در محرم 99

مومنی ادامه داد: در سیل سال گذشته بیش از 100 تن مواد غذایی، سیستم گرمایشی، اقلام دارویی و غذای دام برای خانواده های آسیب دیده از سیل  توسط این اداره کل ارسال شده است.

وی توزیع 800 بسته معیشتی و 10  تن آرد شامل 400 کیسه را از دیگر اقدامات اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان با همکاری خیران در زمان شیوع کرونا عنوان کرد و گفت: سازمان اوقاف 30 هزار پرس غذا در چند روز اخیر بین نیازمندان این استان توزیع کرده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان تصریح کرد: 2 کارگاه تولید مواد ماسک در استان راه اندازی شده که تاکنون در این کارگاه‌ها بیش 100 هزار عدد ماسک تولید و بین نیازمندان توزیع شده است.

انتهای پیام/394/ش

R7843/P/S6,65/CT11 واژه های کاربردی مرتبط یارانه حمایت معیشتی ویروس کرونا سازمان اوقاف وقف قرآن کریم سیستان و بلوچستان بیشتر بخوانید... سپاه استان بوشهر ۱۰ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع کرد توزیع ۲ هزار بسته معیشتی بسیج دانشجویی سپاه ثارالله استان کرمان آغاز شد ۶۰ هزار بسته معیشتی بین مددجویان بهزیستی استان مازندران توزیع می‌شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... سپاه استان بوشهر ۱۰ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع کرد توزیع ۲ هزار بسته معیشتی بسیج دانشجویی سپاه ثارالله استان کرمان آغاز شد ۶۰ هزار بسته معیشتی بین مددجویان بهزیستی استان مازندران توزیع می‌شود واژه های کاربردی مرتبط یارانه حمایت معیشتی ویروس کرونا سازمان اوقاف وقف قرآن کریم سیستان و بلوچستان پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ برنامه مجلس برای تأمین کالاهای اساسی ‌اقشار آسیب‌پذیر/ طرح ‌کارت‌های اعتباری ‌هفته آینده ‌در مجلس ارائه می‌شود‌ ۲ جزیره قشم در تولید برق خودکفا شد/ مازاد برق صادر می‌شود ۳ خطر ابتلا به کرونا در کودکان همچنان ادامه دارد/ علائم بیماری کرونا در کودکان را بشناسید ۴ عزاداران حسینی توصیه‌های "مقام معظم رهبری" را نصب‌العین قرار می‌دهند / با ‌ستاد ‌کرونا همراه خواهیم بود ۵ گزارش|روایت تسنیم از مصائب بیماران کلیوی / هزینه‌هایی که در نهایت بیماران را به کام مرگ می‌کشاند ۶ دغدغه بچه هیئتی‌ها برای حفظ سلامت و جان مردم / رعایت اصول بهداشت‌ یک واجب "عقلی و شرعی" است + فیلم ۷ معاون رئیس‌جمهور در سنندج: زیرساخت‌های شرکت‌های دانش بنیان در کشور تقویت می‌شود ۸ ۳ میلیون کیلومترمربع مناطق غبارخیز در اطراف کشور شناسایی شد مهمترین اخبار استانها دغدغه بچه هیئتی‌ها برای حفظ سلامت و جان مردم / رعایت اصول بهداشت‌ یک واجب "عقلی و شرعی" است + فیلم گزارش ویدئویی| تولید در سنگر مسجد / بانوان گرگانی برای تولید " ‌‌ماسک" دست به‌کار شدند گزارش| کرونا در استان فارس همچنان قربانی می‌گیرد / ازدحام جمعیت در هایپرلند شیراز استان خوزستان در مسیر مهار کرونا؛ تنها ۲ شهر وضعیت قرمز دارند مهمترین اخبار تسنیم بیانیه سپاه پاسداران | توافق ننگین امارات و دولت جعلی صهیونیست‌ها بزرگترین خیانت تاریخی ضد آرمان قدس است گفتگوی تسنیم با متولی صادرات|۶مشکل اصلی صادرات/ طرح صادرات ریالی برای پولشویی است؛پیمان پولی قابل اجرا نیست؛قوانین یک‌شبه نداریم روحانی: کنکور برگزار می‌شود/ واکنش به توافق سازش امارات و اسرائیل مصاحبه| ناصر ابوشریف: امارات به یکی از ابزارهای صهیونیسم در منطقه تبدیل شده است گزارش تسنیم| پیگیری عجیب کارکنان رسمی وزارت نفت برای افزایش چند میلیون تومانی حقوق درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یارانه حمایت معیشتی ویروس کرونا سازمان اوقاف وقف قرآن کریم سیستان و بلوچستان یارانه حمایت معیشتی ویروس کرونا سازمان اوقاف وقف قرآن کریم سیستان و بلوچستان مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان هزار بسته معیشتی نیازمندان توزیع بسته معیشتی بین سازمان اوقاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۰۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به بیش از ۵۰۰۰ نفر در سیلاب سیستان و بلوچستان

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان از امدادرسانی به بیش از ۵۰۰۰ نفر در آب‌گرفتگی جنوب استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان، سیدمحمد مهدی سجادی با اشاره به ادامه عملیات امدادرسانی در سیلاب جنوب استان اظهار کرد: از ۲۸ فروردین ماه تا کنون، ۱۱ شهرستان سراوان، سیب و سوران، ایرانشهر، نیکشهر، چابهار، سرباز، کنارک، میرجاوه، زاهدان، خاش و مهرستان شامل ۶۷ روستا تحت تأثیر آب‌گرفتگی قرار گرفتند.

وی افزود: در این مدت ۳۰۸ نیروی عملیاتی کادر و داوطلب در قالب ۶۰ تیم با بکارگیری ۶۰ خودروی امدادی در عملیات‌ها مشارکت کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: امدادگران به هزار و ۲۱۲ خانوار شامل ۵ هزار و ۱۲۰ نفر امدادرسانی کردند و هزار و ۳۹ نفر اسکان داده شدند.

سجادی با اشاره به توزیع اقلام اضطراری میان خانواده‌های تحت تأثیر آب‌گرفتگی تصریح کرد: ۴۴۲ بسته غذایی ۷۲ ساعته، ۱۴۵۸ تخته پتو، ۷۵۸ تخته موکت، ۲۱۶ دستگاه چادر امدادی، ۱۳ شعله والور و دو هزار و ۴۹۰ کیلو نایلون پوششی توزیع شده است.

کد خبر 745889

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰۰ نفر در سیلاب سیستان و بلوچستان
  • برق ۳۶۶ روستای ‌سیل‌زده بلوچستان وصل شد
  • برق ۲۸ روستا مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان پایدار شد
  • برق ۲۸ روستا مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان پایدار شد
  • پایدار شدن برق ۲۸ روستا در جنوب سیستان و بلوچستان
  • برق ۲۸ روستا مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان پایدار شد
  • قطع برق ۲۲۸ روستای سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب
  • ارسال ۷۰۰ بسته موادغذایی به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • آمادگی پرسنل امور برق شهرستان دشتیاری در خصوص هشدار هواشناسی
  • توزیع ۶۲ میلیارد تومان بسته معیشتی در بین نیازمندان لرستان