Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@10:37:47 GMT

سود رئال مادرید از حذف بارسا و اتلتیکو

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۰۷۵۳

سود رئال مادرید از حذف بارسا و اتلتیکو

رئال مادرید از حذف اتلتیکومادرید و بارسلونا در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نزدیک به یک میلیون یورو به دست آورد.

به گزارش مشرق، بارسلونا و اتلتیکومادرید با وجود این که با انگیزه بالا به لیسبون سفر کردند تا در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به رقابت بپردازند خیلی زود با این بازی ها خداحافظی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حذف دو تیم موجب شد اسپانیا برای نخستین بار از سال ۲۰۰۷ در نیمه نهایی نماینده ای نداشته باشد. البته این شکست ها به نحوی به نفع رئال مادرید شد. 

بیشتر بخوانید:

گواردیولا: همه از سیتی انتظار قهرمانی دارند

سفیدپوشان با وجود این که در مرحله یک هشتم نهایی توسط منچسترسیتی حذف شدند اما به خاطر کنار رفتن دو رقیب اسپانیایی خود نزدیک به یک میلیون یورو به دست آوردند.

شکست های بارسا و اتلتیکو موجب شد رئال مادرید جایگاهش را در بخش مالی "مارکت پول" لیگ قهرمانان بهبود ببخشد. در این قسمت تعداد بازی های انجام شده تیم های یک کشور لحاظ می شود.

سفیدپوشان به دلیل پیروزی های لایپزیگ و بایرن ۸۰۰ هزار یورو دریافت خواهند کرد. در مجموع تیم زین الدین زیدان در این فصل ۸۴ میلیون یورو به دست آورد. 

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا انفجار بیروت قرارداد ایران و چین رئال مادرید اتلتیکو مادرید لیگ قهرمانان اروپا فوتبال بارسلونا رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۰۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشم اتلتیکو از حرف‌های عجیب ستاره آرژانتینی

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو فصلی مایوس کننده را پشت سر می گذارد و یک سال دیگر بدون جام ماند. 

تیم دیگو سیمئونه در لالیگا چهارم است و این هفته در زمین آلاوس با دو گل شکست خورد. در نیمه نهایی کوپا دل ری مغلوب بیلبائو شد و در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان نیز به دورتموند باختند. اتلتیکو در سوپرجام نیز مغلوب رئال شد و به فینال نرسید ولی رودریگو دی پل ارزیابی کاملا مثبتی از فصل روخی بلانکوس داشت.

ستاره آرژانتینی در مراسم لاروس حاضر شده بود و در مورد وضعیت اتلتیکو گفت: «در مجموع بخواهم ارزیابی کنم، باید بگویم فصل ما مثبت و خوب بوده است. به نیمه نهایی کوپا دل ری رسیدیم و تا یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان نیز جلو رفتیم. سهمیه جام باشگاه های جهان 2025 را کسب کردیم و حالا هدف قطعی کردن سهمیه لیگ قهرمانان است. اگر به این هدف برسیم، می توان ادعا کرد فصل فوق العاده ای داشته ایم.»

این حرف ها که نشان از سطح توقع بسیار پایین دی پل داشت، بازخوردی بسیار منفی در باشگاه و میان هواداران داشت که حداقل انتظارشان فتح کوپا دی ری در سالی بود که بارسا و رئال حذف شده بودند. اتلتیکو در لالیگا خیلی ضعیف کار کرده و در لیگ قهرمانان نیز بسیاری انتظار داشتند با توجه به قرعه مطلوب دورتموند، به نیمه نهایی برسد. هواداران معتقدند تا زمانی که بازیکنان توقعی در این سطح دارند، تیم به جایی نخواهد رسید.

دیگر خبرها

  • وضعیت تکان‌دهنده پنج خرید تابستانی بارسا
  • خشم اتلتیکو از حرف‌های عجیب ستاره آرژانتینی
  • پیروزی رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با گل چیچاریتو (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • اشتباه عجیب لونین: گلزن غیرمنتظره بارسا! (عکس)
  • گزارش زنده: بارسلونا ۰ - ۰ رئال مادرید
  • کری ستاره رئال: هروقت گفتند مُردیم، برگشتیم!
  • امید ستاره بارسا: رئال در باد بردن سیتی خوابیده!
  • ژاوی: براوو رئال، لایق صعود بودند و حلالشان!
  • ژاوی: براوو رئال، این صعود حلالشان باشد!
  • با حذف سیتی، رئال قهرمان لیگ قهرمانان می‌شود