Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره مالک اشتر(آیین تقدیر از فرماندهان، مدیران و سرگروه‌های صالحین) از زوج پرستار آبادانی تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، در این جشنواره که صبح امروز در سینما مهر و به میزبانی ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان برگزار شد، از زوج پرستار شاغل در بیمارستان آیت‌اله طالقانی تقدیر شد.

این زوج آبادانی که در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا مشغول به خدمت هستند، با لغو کردن مراسم جشن ازدواج خود، با زیارت آستان هشتمین اختر تابناک آسمان امامت، زندگی مشترک خود را آغاز می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این آیین از سوی ناحیه مقاومت بسیج آبادان، دانشکده علوم پزشکی آبادان و منطقه آزاد اروند هدایایی به این زوج اهدا شد.

دکتر شکراله سلمان‌زاده رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان، سرهنگ حاجتی معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر(عج) استان خوزستان، سرهنگ احمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان، قدرت الله طمیمیان معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند و دکتر سید نادر نقیبی رییس بیمارستان آیت اله طالقانی آبادان در آیین یادشده حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دانشکده علوم پزشکی آبادان بیمارستان طالقانی آبادان کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۰۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری شب شعر روایت عشق در بهمن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس،همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی، شب شعر روایت عشق در حرم امامزادگان احمد و جعفر (ع) شهر بهمن برگزار شد.
در این مراسم که با حضور قشر‌های مختلف مردم برگزار شد، شاعران سروده‌های خود را در وصف فلسطین، غزه و مقاومت، شهید حاج قاسم سلیمانی، امام حسین (ع) و کربلا قرائت کردند.
این برنامه از سوی کانون بسیج هنرمندان شهرستان آباده، ناحیه مقاومت بسیج سپاه و با همکاری انجمن شعر فرهنگیان این شهرستان، شهرداری بهمن، آستان امامزادگان احمد و جعفر، ستاد اقامه نماز جمعه، حوزه مقاومت بسیج قدس، انجمن شعر بهار بهمن و کتابخانه عمومی یادگاران امام خمینی بهمن برگزار شد.

دیگر خبرها

  • جلسه داوری سومین دوره جشنواره عکس «همه جا در دسترس» برگزار شد
  • رازهای سر به مُهر پرستاران در بیمارستان‌ها
  • تعرفه های پزشکی اعلام شد/ تنها تعرفه های قانونی ملاک عمل خواهد بود
  • بسیج اساتید دانشگاه آزاد مازندران از اقدام سپاه در انجام عملیات وعده صادق تقدیر کرد
  • جمهوری اسلامی ایران صلح طلب، اما جنگ بلد
  • برگزاری شب شعر روایت عشق در بهمن
  • بیانیه حمایت بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی آبادان در پی حملات موشکی سپاه به مواضع رژیم صهیونیستی
  • تشییع پیکر رزمنده ۸ سال دفاع مقدس در آبادان
  • در آیین گرامیداشت هفته هنر انقلاب در زنجان چه گذشت؟ + فیلم
  • آبادانی‌ها یک گام تا نیمه‌هایی لیگ برتر بسکتبال