Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا با اعلام باشگاه ۹۰ ارومیه این تیم در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و خطرات ناشی از آن و به دلیل عدم تاثیر در شرایط ۲ تیم در جدول رده بندی، این دیدار با موافقت ۲ تیم برگزار نمی‌شود.

تیم استقلال خوزستان در دیدار هفته سی و چهارم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور روز یکشنبه ۲۶ مردادماه در اهواز پذیرای تیم ۹۰ ارومیه خواهد بود که به دلیل حضور نیافتن تیم مقابل، امتیاز کامل بازی باید به حساب استقلالی ها نوشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آبی های خوزستان در نیم فصل دوم رقابت ها و پس از تغییرات به وجود آمده در کادر فنی، روند رو به رشدی داشتند و این موضوع رضایت هواداران این تیم را به همراه داشت. استقلال خوزستان پس از ۶ فصل حضور در لیگ برتر اولین سال حضور خود در لیگ یک را تجربه کرد که عملکرد نسبتا خوبی داشت.

به گفته مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان این تیم برای فصل آینده برنامه ریزی خوبی انجام داده و برای صعود مجدد به لیگ برتر بسته می شود.

تیم استقلال خوزستان با احتساب این برد ۴۸ امتیازی شده و در رده نهم جدول رده بندی جای خواهد گرفت.

برچسب‌ها فوتبال اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال اهواز فوتبال اهواز استقلال خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۰۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه هفته‌های پایانی لیگ برتر لو رفت!

به گزارش "ورزش سه"، برنامه مسابقات لیگ برتر یکی از دغدغه‌های اصلی باشگاه‌ها و اهالی فوتبال محسوب می‌شود. سازمان لیگ برنامه بازی‌ها را هر چند هفته یک بار اعلام می‌کند و تا کنون برنامه مسابقات تا پایان هفته بیست و ششم مشخص است.

در این خصوص سازمان لیگ به طور رسمی اعلام نکرده که بازی‌های 4 هفته پایانی مسابقات لیگ برتر چه زمان می‌شود. با این حال سهیل مهدی در برنامه فوتبال برتر زمان این بازی‌ها را به صورت تقریبی اعلام کرد.

ویدئو: 330089

رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: «4، 5 روز بعد از هفته بیست و ششم (16 و 17 اردیبهشت)، هفته بیست و هفتم را برگزار خواهیم کرد. بعد از آن در فاصله موجود مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انجام خواهد شد و بلافاصله به لیگ برمی‌گردیم. 31 یا یک خرداد ماه بازی‌های هفته بیست و هشتم انجام می‌شود. 5 یا 6 خرداد بازی‌های هفته بیست و نهم را خواهیم داشت و احتمالا 10 یا 11 خرداد بازی‌های هفته پایانی مسابقات برگزار می‌شود.»

سهیل مهدی افزود: «من برنامه را نوشته‌ام، اما دلیل اینکه اعلام نشده اعلام رسمی کادرفنی تیم ملی برای اردوی فیفادی در خردادماه است. خودم علاقه دارم 11 خرداد لیگ تمام شود، اما منتظر اعلام نظر کادرفنی تیم ملی و تایید هیئت رییسه فدراسیون فوتبال هستیم.»

دیگر خبرها

  • غیبت ۵ بازیکن گل‌گهر برابر استقلال خوزستان
  • شوک به تراکتور با غیبت یک بازیکن مقابل استقلال
  • برنامه هفته‌های پایانی لیگ برتر لو رفت!
  • کنار گذاشتن سرپرست تیم استقلال و غیبت مدافع برزیلی
  • دو رقیب پرسپولیس جان می‌دهند، امتیاز نه!
  • برد به موقع نفت مسجدسلیمان در کورس رقابت برای صعود لیگ برتر
  • افسری: از 23 هفته لیگ یک بار هم سرمربی ما از کوره در رفته/ برابر استقلال خوزستان غایبی نداریم
  • خطیر: از آقای تاج، درخواست می‌کنم بازی‌های هفته‌های پایانی را با VAR برگزار کند
  • خطیر: از آقای تاج، درخواست می کنم بازی های هفته های پایانی را با VAR برگزار کند
  • درخواست رسمی استقلال: برای هفته های پایانی از داوری که تمایل رنگی دارد استفاده نشود