Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@06:42:22 GMT

لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراسم محرم در کاشان

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۱۰۱۸

لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراسم محرم در کاشان

ایسنا/اصفهان رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: در شرایطی که شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در وضعیت قرمز قرار دارد، رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری مراسم عزاداری محرم حسینی توسط مردم به سلامت جامعه کمک خواهد کرد.

سید علیرضا مروجی در جمع خادمان حسینی، اظهار کرد: با توجه به اینکه وضعیت شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل قرمز است، اما در روزهای اخیر، تعداد فوتی‌ها کمتر شده که نشان دهنده مشارکت و همت همه از جمله همکاران حوزه سلامت، مسئولان منطقه و مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ممکن است مدت زمان طولانی و حدود چند سال درگیر کرونا باشیم، پس از شهروندان خواستارم در زمینه ویروس کووید- ۱۹ فقط به آمار فوتی آن توجه نکنند، بلکه معضل اصلی، برگزاری مراسم و جلساتی بدون رعایت پروتکل های بهداشتی و عدم استفاده از ماسک است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان، با اشاره به اثرات منفی این بیماری در دنیا و ایران، گفت: در ایران تنها یک شهر با وضعیت سبز و بقیه استان ها و شهرها در وضعیت نارنجی، زرد و قرمز هستند و این نشان می دهد خطرات مربوط به این ویروس هنوز وجود دارد.

مروجی با اشاره به نگرانی های افزایش شیوع ویروس کرونا همزمان با ایام محرم و بازگشایی مدارس و فصول پاییز و زمستان ابراز امیدواری کرد؛ مسئولان و مردم منطقه با همکاری و تعامل مانند قبل در کنترل کرونا حوزه سلامت را یاری دهند.

هیچ نقطه ای از کاشان عاری از ویروس کرونا نیست

رییس مرکز بهداشت شهرستان کاشان نیز در این نشست، گفت: کرونا شهرستان کاشان را در اوایل اسفند درگیر کرد و تا امروز در منطقه کاشان و آران و بیدگل وجود دارد و هیچ جای این دو شهرستان عاری از ویروس کرونا نیست.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، مسعود دهقانی، اظهار کرد: برخلاف سایر استان ها، متاسفانه شهرستان کاشان در موج دوم ویروس کرونا است و جلوگیری از شیوع این ویروس نیازمند استفاده از ماسک توسط تمام افراد و رعایت پروتکل های بهداشتی است.

وی افزود: در اوایل اردیبهشت و خرداد یکباره همه شهرستان های کشور حتی شهرهای پاک نیز درگیر ویروس کرونا شدند و تا به حال نیز خیلی از شهرهای کشور در وضعیت قرمز هستند.

دهقانی از مردم خواست تا با رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و برگزار نکردن تجمعات کارکنان حوزه سلامت را یاری داده و سلامتی جامعه را حفظ کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس محرم رعایت پروتکل های بهداشتی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۱۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرساخت‌های شبکه‌های سیار مبتنی بر توسعه فیبر نوری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان در حاشیه مراسم تودیع و معارفه رئیس مخابرات کاشان با اشاره با اشاره به اینکه هدف گذاری ما امسال ۱۵۰ هزار تلفن ثابت است گفت: بر اساس طرح «نجما» تا دو سال آینده باید ظرفیت موجود که ۴۰ هزار اتصال فیبرنوری در استان اصفهان است به بیش از ۲۰۰ هزار اتصال مبتنی بر فیبرنوری برسانیم.

اسماعیل قربانی با اشاره به ایجاد زیرساخت‌های فیبرنوری در شهرک‌های صنعتی گفت: در حال حاضر درشهرک‌های صنعتی استان امکان ارائه فیبرنوری فراهم شده و مشترکان یا صنعت در حال استفاده از این ظرفیت هستند.


وی گفت:ظرفیت‌های اقتصاد دیجیتال برای جهش تولید، انباشت سرمایه و استفاده از فناوری موجب رشد اقتصادی می‌شود، شرایط تحریم موجب شده در جذب سرمایه و انتقال دانش به داخل کشور با محدودیت مواجه باشیم، اما فناوری اطلاعات و ظرفیت‌های دیجیتال می‌تواند این مشکل را رفع کند.


در این مراسم سید محمود شجاع الدینی کاشانی به عنوان سرپرست جدید مخابرات کاشان معارفه و از خدمات قاسم سلوکی تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • فیلم| گلایه شدید مردم از وضعیت آزاد راه قم - کاشان
  • خروج هفت هزار و ۶۰۰ کیلوگرم مواد غذایی غیر بهداشتی در بوکان از چرخه مصرف
  • ۲ هزار بازرسی بهداشتی در قالب بسیج سلامت نوروزی گناوه انجام شد
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • لزوم بازبینی در حرایم بهداشتی دامپروری جهت مشارکت حداکثری مردم در حوزه دام
  • زیرساخت‌های شبکه‌های سیار مبتنی بر توسعه فیبر نوری
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • برخورد قانونی با فروشندگان متخلف گوشت قرمز
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در لاهیجان