Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ حمیدرضا اسلامی در گفتگویی با اعلام مطلب فوق افزود: در استان همدان ۱۴ هزار نفر به واسطه شیوع کروناویروس بیکار شدند و در سامانه بیمه بیکاری ثبت نام کردند که از این تعداد ۱۰ هزار و ۱۴۰ نفر مشمول دریافت بیمه بیکاری هستند.

معاون روابط کار اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان خاطرنشان کرد: اسفندماه سال گذشته ۲۸۴۵ نفر، فروردین ماه امسال ۶۸۸۱ نفر و اردیبهشت ماه ۵۱۸۳ نفر در استان همدان بیمه بیکاری دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه برخی از متقاضیان کد ملی و شماره شبای اشتباهی ثبت کرده بودند، اظهار داشت: حدود ۷۰۰ تا ۸۰۰ نفر اطلاعات ناقصی ثبت کرده بودند که پس از اصلاح به تهران ارسال کرده‌ایم اما زمان پرداخت هنوز مشخص نیست.

اسلامی با تأکید بر اینکه الزاماً هر کسی که بیکار می‌شود و یا در سامانه ثبت نام کند، مشمول دریافت بیمه بیکاری نخواهد بود، یادآور شد: از ابتدای خردادماه سامانه جدیدی تحت عنوان سامانه جامع روابط کار راه اندازی شده و مشمولان بیمه بیکاری باید از طریق این سامانه ثبت نام کنند.

وی با بیان اینکه استان همدان نسبت به استان های همجوار کمترین بیمه بیکاری را دارد، گفت: هر ساله در استان همدان حدود ۲۸۰۰ تا ۳۰۰۰ نفر بیمه بیکاری دریافت می‌کنند اما امسال به علت شیوع کرونا این عدد به ۱۰ هزار نفر رسیده است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در حال حاضر تعداد زیادی از واحدهای صنایع تبدیلی نیاز به نیروی کار دارند، تصریح کرد: متأسفانه فرهنگ کار در کشور ما ایراد دارد به طوریکه همه به دنبل پشت میزنشینی هستند در حالیکه تعداد زیادی از واحدهای صنعتی و صنایع تبدیلی نیاز به نیروی کار دارند.

48

کد خبر 1421921

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان همدان استان همدان بیمه بیکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۱۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زوج همدانی زمینه ساز آزادی ۲ زندانی جرائم غیرعمد شدند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، یدالله روحانی منش افزود: این زوج همدانی با کمک یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریالی موجب آزادی ۲ زندانی جرایم غیرعمد شدند.

او تصریح کرد: ۲۳۲ زندانی جرائم غیر عمد شامل ۲۱۸ مرد و ۱۴ زن سال گذشته در این استان با کمک خیران و فعالیت‌های ستاد دیه آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت: این تعداد زندانی با کمک ۲۰۰ میلیارد ریالی خیران نیک اندیش، گذشت شاکیان، پرداخت وام‌های بلاعوض و تسهیلات بانکی آزاد شدند.

او تصریح کرد: شماره حساب‌های ۰۱۰۶۳۲۹۵۵۵۰۰۱ بانک ملی، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۳۰۷۱۲ بانک ملی، شماره حساب ۲۰۳۰۳۰۳۰۳۷ و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۱۱۵۱۸۴ بانک ملت، شماره حساب ۳۳۲۲۴۳۸۳۱۰۳۸۷۱ و شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۱۰۳۸۳۷۹۸۰۳ بانک انصار آماده دریافت کمک‌های شهروندان است.

دیگر خبرها

  • اهداء بیش از هزار و ۲۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند همدانی 
  • همه چیز درباره بیمه بیکاری؛ کاهش مقرری‌بگیران بیمه بیکاری
  • چگونه بیمه بیکاری بگیریم؟
  • کاهش ۱۷ درصدی مقرری بگیران بیمه بیکاری
  • بیش از ۱۶ هزار همدانی در تعطیلات نوروز به سینما رفتند
  • زوج همدانی زمینه ساز آزادی ۲ زندانی جرائم غیرعمد شدند
  • حمایت دانش آموزان همدانی از عملیات مقتدرانه سپاه
  • زوج همدانی ۲ زندانی را آزاد کردند
  • قدردانی همدانی‌ها از سپاه برای تنبیه اسرائیل + تصاویر
  • حمایت همدانی ها از وعده صادق