Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-16@19:30:17 GMT

کشف بالغ بر 136 میلیارد کالای قاچاق در فارس

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۱۱۰۶

کشف بالغ بر 136 میلیارد کالای قاچاق در فارس

فرمانده انتظامی استان فارس از کشف 136 میلیارد و 886 میلیون ریال انواع کالای قاچاق خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، سردار " رهام بخش حبیبی " اظهارداشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی با همکاری سایر عوامل انتظامی ضمن اجرای طرح کالای قاچاق و ارز طی 72 ساعت گذشته، 56 دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل کالای قاچاق را در سطح محورهای مواصلاتی استان فارس شناسایی و توقیف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی افزود: مأموران انتظامی در بازرسی از این خودروها مقادیر زیادی انواع کالای قاچاق شامل لوازم یدکی خودرو، سیگار، لوازم خانگی، انواع نوشیدنی ها، مواد خوراکی، انواع لباس و سایر موارد کشف و 73 متهم را دستگیر کردند. فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه ارزش کالاهای قاچاق بنا به اظهار نظر کارشناسان مربوطه، 136 میلیارد و 886 میلیون ریال برآورد شده است،اظهار داشت: در این رابطه 68 فقره پرونده تشکیل و به همراه متهمان تحویل مراجع قضائی شد. سردار حبیبی تأکید کرد: مبارزه بی امان با کالای قاچاق یکی از اولویت های اصلی فرماندهی انتظامی استان فارس می باشد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قاچاق کالا کالای قاچاق استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۱۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف انبار لوازم‌خانگی ۱۲ میلیاردی قاچاق در خرم‌آباد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یحیی الهی امروز سه‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در پی اطلاع واصله مبنی بر نگهداری کالای قاچاق در یک انبار در شهرستان خرم‌آباد، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری ۱۹ خرم‌آباد پس از تکمیل تحقیقات میدانی و با انجام اقدامات اطلاعاتی از صحت موضوع، یک انبار را دراین‌خصوص شناسایی و در بازرسی آن تعداد ۲۰۰ قلم انواع لوازم‌خانگی و آشپزخانه غیرمجاز قاچاق به ارزش ریالی ۱۲ میلیارد ریال کشف کردند.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه یک نفر دراین‌رابطه دستگیر شد، گفت: متهم دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع ذی‌صلاح معرفی شد.

سردار الهی از شهروندان خواست: هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص توزیع و یا فروش قاچاق کالای خارجی را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

کد خبر 6079860

دیگر خبرها

  • توقیف اتوبوس حامل لوازم آرایشی قاچاق در دیلم
  • اتوبوس حامل لوازم آرایشی قاچاق در «دیلم» توقیف شد
  • کشف کالای میلیاردی قاچاق در بروجن
  • کشف انبار لوازم‌خانگی ۱۲ میلیاردی قاچاق در خرم‌آباد
  • کشف انبار لوازم خانگی ۱۲ میلیاردی قاچاق در خرم آباد
  • كشف بيش از يک ميليارد كالای قاچاق در كاشمر
  • کشف بیش از یک میلیارد کالای قاچاق در کاشمر 
  • کشف لوازم خانگی قاچاق در حاجی آباد
  • توقیف اتوبوس حامل کالای قاچاق در لارستان
  • توقیف خودرو‌های شوتی حامل کالای قاچاق درلنجان