Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سید علی مفاخریان بهره‌گیری از ظرفیت های موجود شهری و شناسایی متقاضیان دستفروشی را از اهداف به کارگیری این سامانه دانست و بیان کرد: براساس دستورالعمل مشاغل سیار و بی کانون مصوب شورای شهر، متقاضیان غرفه در روزبازارهایی که برای فعالیت های مربوط به دستفروشی و بساط گستری طراحی شده باید در این سامانه ثبت نام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: پس از ثبت نام افراد، مسیر احراز هویت و تکمیل مدارک آنان طی و برای افراد کد شناسایی صادر می‌شود. افراد پس از شناسایی به عنوان دستفروش، می‌توانند در روزبازارها، راسته بازارها یا پلازا های که در برخی ساعات شبانه روز آمادگی پذیرش دارند، جانمایی شوند.

مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر با تاکید بر این که جانمایی دستفروشان براساس میزان حضور فعال در کسب و کار و نوع خدمات آنان انجام می‌شود، گفت: مناطق ۱۷ و ۶ و ۱۱ برای اجرای آزمایشی ساماندهی دستفروشان به عنوان مناطق پایلوت معرفی شوند. با توجه به تعداد بالای دستفروشان در خیابان ولیعصر (عج) و پیگیری نیروی انتظامی، مقرر شده است که برای نظم بخشی به پیاده رو، همزمان با طرح جمع آوری دستفروشان از پیاده رو ولیعصر به ساماندهی و جانمایی آن ها در زمینی که در ابتدای خیابان نکویی اقدام شود و سامان بازار برای این محدوده فعالیت پایلوت را آغاز می‌کند.

مفاخریان در ادامه بیانکرد: متقاضیان میتوانند به آدرس www.samandehi.tehran.ir مراجعه کنند و در بخش سامان بازار اطلاعات خود را وارد کنند تا بتوانند پس از احراز هویت، از ظرفیت موجود برای کسب و کار استفاده کنند.

او با تاکید بر نقش همراهی مردم در انتظام بخشی و ساماندهی موفق پیاده‌روها گفت: شهروندان با خرید نکردن از دستفروشان و بساط گسترانی که در اماکن غیر مجاز و مزاحم تردد عابرین مستقر هستند، باعث می‌شوند تا این افراد، برای جانمایی در محل هایی با زیرساخت کافی از جمله روشنایی، ایمنی و پارکینگ تشویق شوند.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۱۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانه انصاری ارومیه مرمت می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مرتضی صفری در حاشیه بازدید از خانه انصاری ارومیه اظهار کرد: مرمت این بنای تاریخی در چند فصل انجام می‌شود و در این فصل مرمت و به‌سازی سازه‌ای بنا، حذف الحاقات نامتجانس و آسیب‌رسان و ساماندهی و اجرای تاسیسات برقی و مکانیکی انجام می‌شود.   مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی انجام مرمت‌های معماری اعم از نازک‌کاری و اجرای کف‌سازی متناسب، بازسازی بخش‌های تخریب شده بنا مطابق الگوی تاریخی، ساماندهی و محوطه‌سازی بنا و نیز اجرای دیوار محوطه حیاط ضلع جنوبی جزو اقداماتی مرمتی این بنا هستند.   او گفت: هزینه مرمت در نظر گرفته شده در این فصل از مرمت بالغ بر بیست میلیارد ریال است.

دیگر خبرها

  • تکمیل سامانه ملی اسکان و تعیین سقف افزایش اجاره‌بها براساس مصوبه مجلس
  • آمادگی پلیس قم برای ساماندهی زباله‌گردها
  • بهره‌برداری از طرح میدانگاه سبزه میدان؛ تابستان
  • بساط دستفروشی از تئاتر شهر جمع می‌شود/ دستفروشان برای دریافت مجوز ثبت‌نام کنند
  • ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره در انتطار مصوبه مجلس
  • تصویب طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره، راهکاری برای معاملات شفاف در بازار مسکن
  • مبادلات طلا ساماندهی می‌شود
  • شناسایی و پلمپ کارگاه غیرمجاز تولید چیپس سیب زمینی در سامان
  • درخواست شهروندان اهوازی از شهردار
  • خانه انصاری ارومیه مرمت می‌شود