Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب استان همدان اعلام کرد: نتیجه کارشناسی آتش سوزی مقبره «استر و مردخای» اعلام شده و توسط بازپرس پرونده در حال بررسی است.

حسن خانجانی در تشریح خبر بیان کرد: پس از اعلام نظر کارشناسی آتش سوزی مقبره استر و ‌مردخای بازپرس پرونده موضوع را بررسی می‌کند و دستوراتی به نیروی انتظامی داده که اقداماتی انجام شود تا تصمیم گیری نهایی را اعلام کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: نظر کارشناسی این است که آتش سوزی داخلی است که البته این نظر قابل اعتراض بوده و در مرحله بررسی قرار دارد تا جزئیات مشخص شود، به عبارت دیگر آتش سوزی از داخل ساختمان آغاز شده و اینکه توسط چه کسی بوده در حال بررسی است.

خانجانی درباره انتشار خبری مبنی بر اینکه «آتش سوزی مقبره استر و مردخای توسط فرد نفوذی اتفاق افتاده است»، گفت: کلمه «نفوذی» توسط منبع منتشرکننده خبر اضافه شده است و ‌نتیجه نهایی طی هفته‌های آینده اعلام می‌شود.

دادستان همدان در ادامه درباره پرونده تیراندازی به نوجوان ۱۴ ساله در حفاری غیرمجاز در قهاوند که چند روز قبل اتفاق افتاده است، یادآور شد: این نوجوان به همراه پدرش در کاوش حضور داشته است و وقتی به علت بی توجهی به اخطار پلیس فرار می‌کنند، این نوجوان ابتدا مجروح شده سپس فوت می‌کند.

وی اضافه کرد: سربازی که تیراندازی کرده در بازداشت است و موضوع توسط کمیسیون تیراندازی در حال بررسی بوده اما تا جایی که بررسی شده سرباز در حد مقررات تیراندازی را انجام داده است./ ایسنا 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: آتش سوزی مقبره حال بررسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۱۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدگاه کارشناسی داوری در مورد دو صحنه جنجالی بازی صنعت نفت و پرسپولیس

جواد فهیمی راد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در مورد قضاوت علی‌اصغر مومنی در نیمه اول بازی صنعت نفت آبادان و پرسپولیس اظهار کرد: مهم‌ترین صحنه روی گل پرسپولیس بود. بازیکن صنعت نفت جلو رفت تا اجازه ندهد دانیال اسماعیلی‌فر با سر ضربه بزند. خودش لحظه‌ای ایستاد و تعادلش را از دست داد؛ بنابراین بازیکن پرسپولیس خطایی نکرد، چون او قصد داشت تا از چنگ مدافع حریف رها شود و تعادل بازیکن صنعت نفت را بر هم نزد.

کارشناس داوری در خصوص اینکه اعلام پنالتی به سوی پرسپولیس درست بود، عنوان کرد: دست بازیکن صنعت نفت کاملاً باز بود و داور هم این صحنه را دید. او به درستی اعمال قانون کرد و برای پرسپولیس پنالتی گرفت. اعتراض پرسپولیس و مقاومت نکردن صنعت نفتی‌ها مؤید آن است که داور تصمیم درستی گرفته است.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کارشناسی داوری گل اول و پنالتی پرسپولیس در آبادان
  • کارشناسی صحنه‌های جنجالی تقابل نفت و پرسپولیس
  • دیدگاه کارشناسی داوری در مورد دو صحنه جنجالی بازی صنعت نفت و پرسپولیس
  • مقبره ابن حسام خوسفی مرمت و بهسازی می‌شود
  • بررسی ادامه تحصیل از کارشناسی به دکتری علوم آزمایشگاهی در کمیته‌های تخصصی
  • رفع تداخل ۷هزار و ۶۵۲ هکتار از اراضی استان قزوین
  • شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌فرهنگی قم
  • اخذ هزینه از دانشجویان در سنین نامتعارف تحصیل
  • تصادف و آتش سوزی خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح در جهرم
  • غیر از خشایارشا تمام شخصیت‌های کتاب استر غیرتاریخی‌اند