Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار زنجان گفت: در استان زنجان برای همه شهرستان ها نقشه راه و سند توسعه تدوین و اولویت اجرای طرح ها مشخص شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح اله حقیقی در دیدار با امیر حسین مدنی مدیرعامل بنیاد برکت با قدردانی از فعالیت‌های محرومیت زدایی و عمرانی این بنیاد در سراسر کشور گفت: سند آمایش سرزمینی استان زنجان تدوین شده و در این سند بخوبی مناطقی که باید براساس طرفیتهایشان مورد توجه قرار گیرد مشخص شده و ما آماده هر نوع همکاری برای اجرای طرح‌های مورد نظر بنیاد برکت در استان زنجان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حقیقی با بیان اینکه سند توسعه اقتصادی شهرستان‌های استان بر اساس نقشه راه آماده شده است، افزود: شهرستان ایجرود در حال حاضر بعنوان شهرستان کمتر توسعه یافته مدنظر ماست و سند جداگانه ای برای اجرای طرح‌های مورد نظر بنیاد برکت مشخص شده است.
در ادامه این جلسه که نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان نیز حضور داشت، استاندار زنجان علاوه بر شهرستان ایجرود بخش افشار از توابع شهرستان خدابنده را برای اجرای طرح‌های توسعه‌ای و محرومیت‌زدایی بنیاد برکت پیشنهاد کرد و گفت: معاونت هماهنگی امور اقتصادی موظف است مطابق اهداف بنیاد برکت طرح‌های مهم و زودبازده اقتصادی که قابلیت ایجاد شغل را دارد احصاء نماید و در قالب تفاهم نامه ای بین بنیاد و استانداری زنجان برای اجرا به امضا برسد.
بنیاد برکت اجرای ۳۵۰ طرح برای اشتغالزایی و توانمند سازی در روستاهای استان زنجان پیش بینی کرده که اولویت با طرح‌های خُرد و زودبازده است.
پیش از این بنیاد برکت در حوزه صنعت و ساخت مدرسه در استان مشارکت‌هایی داشته است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بنیاد برکت مناطق محروم استاندار زنجان مدیرعامل بنیاد برکت استان زنجان بنیاد برکت اجرای طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۱۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند

عباس برزگر با اشاره به آمار نهایی سهمیه بگیران بنیاد شهید و امور ایثارگران زنجان گفت: ۵۵ نفر از جامعه ایثارگری در کاروان‌های حج تمتع ۱۴۰۳ در قالب کاروان‌های مختلف اعلامی سازمان حج و زیارت ثبت نام کرده اند.

وی اظهار داشت: سهمیه اعزام به حج تمتع به والدین، همسر و فرزندان شهدا، کلیه جانبازان و آزادگان و همسران ایشان به ترتیب اولویت اعلامی از سوی مرکز تخصیص پیدا کرده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان ادامه داد: بهره‌مندی جامعه ایثارگری از برکات سفر حج و جلب رضایتمندی خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر از مهمترین اهداف اعزام آنها به حج تمتع است.

طبق برنامه ریزی انجام گرفته یک هزار و ۳۹۸ زائر در قالب سه پرواز طی روزهای هفتم، هشتم و نهم خرداد سال جاری از فرودگاه استان زنجان برای انجام حج تمتع به این سفر معنوی اعزام می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان مناطق محروم
  • مناطق کوهستانی شهرستان طارم مه آلود است
  • بازدید میدانی استاندار کرمان از مناطق سیل‌زده شهرستان زرند
  • اجرای طرح ملی زراعت چوب با مشارکت بنیاد برکت در لالی +فیلم
  • عملیات آبرسانی به روستاهای محروم خرمشهر
  • اجرای طرح هادی در ۶۰ درصد روستا‌های ایجرود
  • آغاز لوله‌گذاری آبرسانی به روستا‌های محروم خرمشهر
  • ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند
  • بیش از ۹۵۰ نفر در دوره‌های مختلف تحصیلی سوادآموزی بوشهر جذب شده‌اند
  • حضور مجدد استاندار سیستان و بلوچستان از مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان