Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-18@15:39:27 GMT

از زندگی با ماسک تا تحقیر بارسا

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۱۲۳۱

از زندگی با ماسک تا تحقیر بارسا

مجموعه تصاویری می‌بینیم از رویداد‌های روز و جاذبه‌های اقلیمی و تاریخی از لنز دوربین عکاسان... به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  بزرگترین تفرجگاه کوهستانی ایران، ادامه زندگی با ماسک در کرمانشاه، واکنش فلسطینیان به خیانت بن‌زائد، نابودی گلخانه‌های زراعی صهیونیست‌ها، تصویری از طبیعت بکر ارتفاعات املش، جمع آوری خفاش‌ها برای تحقیق بر روی منبع شیوع کرونا در غار استان کانچانابوری تایلند، اعضای شرکت کننده در رای‌گیری قطعنامه ضد ایرانی، پیروزی خیره‌کننده بایرن مونیخ مقابل بارسلونا، کاخ موزه معروف بیروت پس از انفجار، و چند عکس دیگر را در نوبت عکس امروز ببینید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  ادامه زندگی با ماسک- کرمانشاه پویش نذر ماسک با همکاری شبکه بهداشت ودرمان اهر در مناطق کم برخوردار و محروم تفرجگاه عینالی، کوهی بر فراز رشته‌ کوه سرخاب شمال تبریز طبیعت بکر ارتفاعات املش واکنش فلسطینیان به خیانت بن‌زائد نابودی گلخانه‌های زراعی صهیونیست‌ها بر اثر حملات بالن های آتش زای جوانان فلسطینی اعضای شرکت کننده در رای‌گیری قطعنامه ضد ایرانی پیروزی خیره‌کننده بایرن مونیخ مقابل بارسلونا کاخ موزه معروف بیروت پس از انفجار تصاویر جدید از آتش سوزی مهیب در لس‌آنجلس کارواش گاوها- چین جمع آوری خفاش‌ها در غار کانچانابوری تایلند برچسب ها: نوبت عکس ، عکس خبری ، تصاویر

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: نوبت عکس عکس خبری تصاویر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۱۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بردن بارسا بهترین شب حضورم در پی‎‌اس‌‎جی بود

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی بارسلونا برابر هواداران این تیم به میدان رفت و توانست با نتیجه پر گل 1-4 مقابل این تیم به پیروزی برسد. 

پیروزی بارسا در بازی رفت در پاریس باعث شده بود که بیشتر فوتبال‌دوستان در انتظار تکرار این نتیجه در خانه و صعود شاگردان ژاوی به مرحله نیمه نهایی این مسابقات باشند اما شرایط به شکل دیگری پیش رفت تا لوئیس انریکه یک بازگشت به بازی دیگر را در شهر بارسلونا و در این دیدار جنجالی تجربه کرده باشد. 

الخلیفی پس از پایان این بازی به خبرنگاران گفت:« من به کاری که برای پی اس جی انجام دایدم و این که چطور خودمان را به عنوان نماینده فرانسه در زمین نشان دادیم افتخار می‌کنم. این یکی از بهترین و محبوب‌ترین شب‎‌های من به عنوان مدیر پی اس جی بود. ما بهترین هواداران دنیا را داریم. همه در کنار هم این کار را انجام دادیم.»

پاری سن ژرمن در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان باید به مصاف دورتموند برود که موفق شد اتلتیکو مادرید را از سر راه بردارد تا تکلیف یکی از تیم‌های صعود کننده به دیدار فینال مشخص شود. 

دیگر خبرها

  • جلسه سرنوشت‌ساز برای تعیین تکلیف ژاوی
  • توخل: پیروزی حق بایرن مونیخ بود
  • فوتبال از دریچه فان؛
  • جانشین ژاوی در بارسلونا انتخاب شد
  • دکو جانشین ژاوی در بارسلونا را انتخاب کرد
  • بردن بارسا بهترین شب حضورم در پی‎‌اس‌‎جی بود
  • قطعنامه‌ ضد ایرانی مجلس نمایندگان آمریکا
  • آرسنالی‌ها از سفر به مونیخ می‌ترسند!
  • عثمان دمبله: عاشق بارسلونا هستم؛ سوت‌های هواداران؟ زندگی همین است!
  • شب بازگشت‌ها در اروپا؛ بارسا در خانه تحقیر شد!