Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@09:11:44 GMT

هوای اصفهان و تهران ناسالم است

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۱۲۹۷

هوای اصفهان و تهران ناسالم است

شهرام سپهرنیا روز شنبه با بیان این مطلب افزود: هوای شهرهای سنندج با شاخص ۶، گرگان ۲۰ ، بیرجند ۳۵، اردبیل ۴۰، تبریز ۴۸ و بجنورد ۵۰ پاک است.

وی اظهار داشت: همچنین هوای شهرهای شهرکرد با شاخص ۵۱، ایلام ۵۳، یاسوج ۵۳، بندر خمیر ۵۴، زنجان ۵۵، سمنان ۵۶، ارومیه ۶۳، قم ۶۳، همدان ۶۳، دشتستان ۷۱، قزوین ۷۱، کرج ۷۴، اراک ۷۷، اهواز ۷۹ ، کرمانشاه ۸۱، کرمان ۸۸، یزد ۸۹، شیراز ۹۰، مشهد ۹۱، زابل ۹۹ و خرم آباد ۱۰۰ در شرایط قابل قبول قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برچسب‌ها سازمان حفاظت محیط زیست آلودگی هوا کارگروه کاهش آلودگی هوا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان حفاظت محیط زیست آلودگی هوا کارگروه کاهش آلودگی هوا سازمان حفاظت محیط زیست آلودگی هوا کارگروه کاهش آلودگی هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۱۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای تهران پاک است

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۴۹ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران در شرایط پاک قرار دارد.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۵۵ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۴ روز هوای پاک، ۵ روز هوای قابل قبول، ۰ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه و ۰ روز هوای ناسالم برای همه افراد داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۳ روز هوای پاک، ۵ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه و ۰ روز هوای ناسالم برای همه افراد ۰ روز هوای بسیار ناسالم و ۰ روز هوای خطرناک داشته است.

کد خبر 6064559

دیگر خبرها

  • هوای ۲۲ شهر سالم و پاک ثبت شد / چهره آسمان زاهدان آلوده است
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • هوای تهران پاک است
  • هوای شهر مشهد ناسالم است / پاک‌ترین هوا سهم ایلام شد
  • هوای ۱۴ شهر خوزستان در وضعیت قابل قبول قرار گرفت
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • هوای اصفهان و ۴ شهر مجاور قابل قبول است
  • هوای اهواز بر مدار نارنجی است / شاخص کیفی ۲۱ شهر سالم و پاک ثبت شد
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • ثبت آبی‌ترین آسمان در بجنورد/ شاخص کیفی ۱۹ شهر سالم و پاک است