Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-16@19:46:59 GMT

مقصد محبوب کشورهای خارجی برای سرمایه‌گذاری

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۱۳۳۷

مقصد محبوب کشورهای خارجی برای سرمایه‌گذاری

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از صداوسیما، استاندار زنجان در نشست خبری با اصحاب رسانه که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد،  گفت: امروز زنجان در بسیاری از شاخص‌ها رتبه‌های بالای کشور را دارد و این مهم به دلیل حضور، قلم و گفتار خبرنگاران است.

فتح‌الله حقیقی اظهار کرد: نتیجه سفر اخیر معاون رئیس‌جمهوری به استان زنجان تصویب ۴۲۵ میلیارد تومان بودجه برای اجرای برخی از پروژه‌ها بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان از بودجه ۴۲۵ میلیاردی تومانی مصوب شده در سفر محمدباقر نوبخت به خزانه و استان ابلاغ شده است.

حقیقی با اشاره به رفع مشکل شرکت ایران‌ترانسفو افزود: با کمک مدیران استان و دستگاه قضا، این شرکت توانسته در تولید رشد ۱۰۰ درصدی و در سود نیز رشد ۱۲۰ درصدی داشته باشد.

استاندار زنجان با اشاره به صادرات ۲۱ میلیون دلاری ایران‌ترانسفو در سال گذشته گفت: ۳۰۰ نیروی جدید با برگزاری آزمون در این شرکت استخدام خواهند شد.

کد خبر 540482 برچسب‌ها استان زنجان سرمایه‌ گذاری

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان زنجان سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۱۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورل: شکست سیاست خارجی اروپا، تمام جهان را مقابل غرب قرار داده است

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت فقدان اتحاد میان کشورهای اتحادیه اروپا در جهان غرب و همچنین در بسیاری از کشورهای آفریقایی، آمریکای لاتین و آسیا گران تمام شده است.

به گزارش ایسنا، «جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا عنوان کرد شکست سیاست خارجی اتحادیه اروپا، تمام جهان را در مقابل غرب قرار داده است.

به نقل از پراودا، بورل تاکید کرد که «تفاوت در واکنش ما به جنگ‌های اوکراین و فلسطین، به‌طور گسترده توسط تبلیغات روسیه مورد استفاده قرار گرفته است.»

بورل افزود اتحادیه اروپا همچنان در انتقال و تامین گلوله‌های توپ با مشکل مواجه است و با فناوری‌های جدید نظامی با چالش‌هایی روبه‌رو است. به گفته او، بروکسل باید جهشی در صنعت دفاعی انجام دهد و این می‌تواند مستلزم استقراض جدید باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اردیبهشت کجا بریم| معرفی ۲۴ مقصد داخلی و خارجی برای سفر
  • چرا صنعت نفت برای سرمایه گذاری خارجی با وجود تحریم ها جذاب بود؟
  • لغو پرواز های شرکت انگلیسی به مقصد تل آویو
  • لغو پروازهای شرکت انگلیسی به مقصد تل آویو
  • تعلیق پرواز‌ها به مقصد رژیم صهیونیستی
  • جذب بیشتر سرمایه گذار خارجی در نفت با امتیازات متنوع
  • بورل: شکست سیاست خارجی اروپا، تمام جهان را مقابل غرب قرار داده است
  • سمنان مقصد اولین سفر استانی رئیس جمهور در سال جدید
  • سهامداران نگران نباشند/ بورس مقصد سرمایه‌ها می‌شود
  • صادرات بیش از هزار تن انواع محصولات دامی از استان زنجان