Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: در سالروز ورود اولین گروه آزادگان به کشور، آزادگان استان البرز از ایثارگری‌های کادر درمان تقدیر کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سلیمان رستمیان  ظهر امروز در آیین تقدیر آزادگان استان البرز از کادر درمانی که در بیمارستان کوثر کرج برگزار شد، اظهار داشت:  26 مرداد ماه سالروز ورود اولین گروه از آزادگان سرافراز به میهن اسلامی پس از سال‌ها انتظار و چشم براه بودن ملت ایران بود که بعنوان یک روز بیاد ماندنی برای همه مردم به ویژه خانواده‌های آزادگان تبدیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این روز آزادگان  استان البرز به صورت داوطلبان برای تقدیر از کادر درمان  برنامه‌ای را تدارک دیدند، افزود: آزادگان در برهه‌ای که دشمن به وطنشان حمله کرده بود عاشقانه به تبعیت از امام راحل در صحنه سخت جنگ حضور پیدا کردند و در اسارت رژیمی که به هیچ قانون بین المللی و حقوق بشری متعهد نبود؛ مقاومت کردند.

موج اخراج یا استعفا در میان کادر درمان آمریکا به دلیل شیوع گسترده کروناعیدی نماینده ولی فقیه در استان البرز به کادر درمانی/اهداء شاخه گل و بسته تبرکی حرم امام رضا (ع)همنوایی نوازنده ایران و اتریش برای ادای احترام به کادر درمان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با اشاره به اینکه استقامت این افراد منجر به این شد که همه دنیا بر حقانیت ما آگاه شوند، بیان کرد: ملت ما در هشت سال دفاع مقدس نشان داد  به هیچ عنوان در برابر ظلم و جنایت کوتاه نمی‌آییم.

رستمیان با عنوان اینکه ویروس کرونا نیز سلامتی مردم را هدف قرار داده است، تصریح کرد: اگر ایثارگری کادر درمان نبود  با مشکلات بیشتری در جامعه مواجه بودیم.

انتشارپیام/ی

R7810/P/S6,50/CT11 بیشتر بخوانید... عیدی نماینده ولی فقیه در استان البرز به کادر درمانی/اهداء شاخه گل و بسته تبرکی حرم امام رضا (ع) خبر خوش برای خانواده شهدای سلامت و کادر درمانی و پزشکی افزایش تعداد بستری‌های کرونا در قم/ فرسودگی شغلی در کادر درمانی و بهداشتی چشمگیر است قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... عیدی نماینده ولی فقیه در استان البرز به کادر درمانی/اهداء شاخه گل و بسته تبرکی حرم امام رضا (ع) خبر خوش برای خانواده شهدای سلامت و کادر درمانی و پزشکی افزایش تعداد بستری‌های کرونا در قم/ فرسودگی شغلی در کادر درمانی و بهداشتی چشمگیر است پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ برنامه مجلس برای تأمین کالاهای اساسی ‌اقشار آسیب‌پذیر/ طرح ‌کارت‌های اعتباری ‌هفته آینده ‌در مجلس ارائه می‌شود‌ ۲ جزیره قشم در تولید برق خودکفا شد/ مازاد برق صادر می‌شود ۳ خطر ابتلا به کرونا در کودکان همچنان ادامه دارد/ علائم بیماری کرونا در کودکان را بشناسید ۴ عزاداران حسینی توصیه‌های "مقام معظم رهبری" را نصب‌العین قرار می‌دهند / با ‌ستاد ‌کرونا همراه خواهیم بود ۵ معاون رئیس‌جمهور در سنندج: زیرساخت‌های شرکت‌های دانش بنیان در کشور تقویت می‌شود ۶ دغدغه بچه هیئتی‌ها برای حفظ سلامت و جان مردم / رعایت اصول بهداشت‌ یک واجب "عقلی و شرعی" است + فیلم ۷ گزارش|روایت تسنیم از مصائب بیماران کلیوی / هزینه‌هایی که در نهایت بیماران را به کام مرگ می‌کشاند ۸ ۳ میلیون کیلومترمربع مناطق غبارخیز در اطراف کشور شناسایی شد مهمترین اخبار استانها امام جمعه اصفهان: برای برگزاری عزاداری ماه محرم احساسی عمل نکنیم/ اگر جان انسانی را به خطر بیندازیم ‌عزاداری جایز نیست + فیلم دغدغه بچه هیئتی‌ها برای حفظ سلامت و جان مردم / رعایت اصول بهداشت‌ یک واجب "عقلی و شرعی" است + فیلم گزارش ویدئویی| تولید در سنگر مسجد / بانوان گرگانی برای تولید " ‌‌ماسک" دست به‌کار شدند گزارش| کرونا در استان فارس همچنان قربانی می‌گیرد / ازدحام جمعیت در هایپرلند شیراز مهمترین اخبار تسنیم بیانیه سپاه پاسداران | توافق ننگین امارات و دولت جعلی صهیونیست‌ها بزرگترین خیانت تاریخی ضد آرمان قدس است گفتگوی تسنیم با متولی صادرات|۶مشکل اصلی صادرات/ طرح صادرات ریالی برای پولشویی است؛پیمان پولی قابل اجرا نیست؛قوانین یک‌شبه نداریم روحانی: کنکور برگزار می‌شود/ واکنش به توافق سازش امارات و اسرائیل مصاحبه| ناصر ابوشریف: امارات به یکی از ابزارهای صهیونیسم در منطقه تبدیل شده است گزارش تسنیم| پیگیری عجیب کارکنان رسمی وزارت نفت برای افزایش چند میلیون تومانی حقوق درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان البرز کادر درمانی کادر درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۱۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) سگ‌های درمانگر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

بیمارستانی در اسپانیا برای تقویت روحیه بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه از سگ‌ها کمک می‌گیرد.

به گزارش فرارو، بیمارستان دل‌مار در بارسلونا با همکاری بنیاد Affinity که در حوزه درمان با کمک حیوانات فعالیت دارد، طرحی را به صورت آزمایشی برای بهبود شرایط روحی بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه این بیمارستان راه‌اندازی کرده است.

براساس این طرح، سگ‌های درمانگر دوبار در هفته به مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه به دیدن بیماران بخش مراقبت‌های ویژه این بیمارستان می‌روند.

رویترز می‌نویسند با ورود سگ‌های درمانگر به بخش مراقبت‌های ویژه، جوئل بوئنو یکی از بیماران این بخش اشک شوق می‌ریزد.

بوئنو ۳۴ ساله می‌گوید که سرگرم شدن با سگ‌های درمانی، او را به یاد سگ خودش در خانه می‌اندازد.

او همچنین به رویترز گفت: داشتن کسی که شما را بیش از هر چیز دیگری در جهان دوست دارد عالی است.

لوسیا پیکازو، پزشک این بیمارستان نیز می‌گوید که هرچند در حال حاضر این روش درمان تنها یک فرضیه است، اما به نظر می‌رسد حال بیماران با این کار بهتر می‌شود.

پزشکان در این پروژه نمونه‌های بزاق بیماران را قبل و بعد از یک جلسه درمانی تجزیه و تحلیل می‌کنند.

آن‌ها از این طریق می‌توانند شاخص‌های استرس مانند کورتیزول همچنین شاخص‌های مربوط به سلامتی مانند اکسی توسین و سروتونین را اندازه بگیرند.

بیماران تنها کسانی نیستند که از این پروژه سود می‌برند، ماریبل ویدا که پروژه حیوان درمانی «Affinity» را رهبری می‌کند، می‌گوید بسیاری از کارکنان بخش اورژانس نیز از این‌که این حیوانات بانمک در اطرافشان هستند، لذت می‌برند.

بوئنو در مورد مزایای این نوع درمان شکی ندارد. او می‌گوید که فقط خبر احتمال ورود این سگ‌ها به بخش مراقبت‌های ویژه روحیه‌اش را بهتر کرده است.

دیگر خبرها

  • البرز آماده بزرگداشت هفته معلم است/ تقدیر از معلمان نمونه
  • تقدیر فرماندار دشت آزادگان از فرماندهی انتظامی شهرستان
  • مردم از اقدامات مؤثر فراجا در مقابله با بی حجابی حمایت می کنند
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • آیا هیپنوتیزم برای درمان بیماران مبتلا به سرطان مفید است؟
  • افسردگی پس از زایمان و ضرورت‌های درمانی و حمایتی 
  • بانک ملی ایران پیشگام در حمایت توسعه خدمات بهداشتی و درمانی
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در البرز/ مدیرآن آماده‌باش شدند
  • (ویدئو) سگ‌های درمانگر
  • افزایش ۵ برابری اعتبارات بیمه خدمات درمانی معتادان در حین درمان در گلستان