Web Analytics Made Easy - Statcounter

تصویربرداری سریال «صفر بیست و یک» به کارگردانی جواد رضویان و سیامک انصاری و تهیه کنندگی مهدی فرجی به نیمه رسید و آزیتا ترکاشوند به عنوان تازه ترین بازیگر این سریال جلوی دوربین رفته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تصویربرداری سریال «صفر بیست و یک» از ابتدای تابستان امسال آغاز شده و با رعایت پروتکل های بهداشتی همچنان ادامه دارد و آزیتا ترکاشوند به عنوان تازه ترین بازیگر این سریال جلوی دوربین رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاکنون تصویربرداری این سریال از ۵۰ درصد عبور کرده است و برای پخش از شبکه سوم‌سیما ساخته می شود.

عوامل مجموعه تلویزیونی «صفر بیست و یک» عبارتند از نویسندگان فیلمنامه: شبنم وثوقی و هدی ایزدی، کارگردانان: سیامک انصاری، سید جواد رضویان، مدیر تصویربرداری: بهنام کریمی، مدیر تولید: علیرضا بیات، مدیر صدابرداری: بابک اخوان، مدیر برنامه ریزی: امیر رونقی، طراح چهره پردازی: میشا جودت، تدوین: سیامک مهماندوست،  آهنگساز: بهرام دهقانیار، طراح صحنه: امیر زاغری، طراح لباس: زهرا صمدی، مدیر تدارکات: جواد قاسمی، منشی صحنه: مهدیه درگاهی نژاد، عکاس: امید مسعود فر، مدیر روابط عمومی: علی زادمهر، تبلیغات و فضای مجازی: شیدا محمدیان، تهیه کننده: مهدی فرجی.

سیامک انصاری، سید جواد رضویان، امیر حسین رستمی، سیاوش طهمورث، سروش جمشیدی، رویا میر علمی، نگار عابدی، آزیتا ترکاشوند، مریم شیرازی، افشین آقایی، پادینا کیانی، بازیگر نقش کودک مهبد بیور از بازیگران این سریال هستند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: صفر بیست و یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۱۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگر «زیر آسمان شهر»، بعد از ۲۳ سال کنار همسرش/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، معصومه کریمی بازیگر زیر آسمان شهر متولد ۲۷ آذر ۱۳۵۳ است. معصومه کریمی با ایفای نقش سارا همسر بهروز پیرپکاجکی در سریال تلویزیونی زیر آسمان شهر به شهرت رسید و با بازی در نمایش و چند داستان دیگر جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن را از سی‌وششمین جشنواره تئاتر فجر گرفت.

به گزارش فرادید، شروع بازیگری اش در سینما در سال ۱۳۷۲ با فیلم جاده عشق به کارگردانی رجب محمدین بودف با مجموعه پرواز ۵۷ به کارگردانی مهران مدیری در سال ۷۲ وارد قاب تلویزیون شد اما یک سال بعد بود که در سریال ساعت خوش شان به کارگردانی مدیری درخشید و به شهرت رسید.

بازی در سریال زیر آسمان شهر در سال ۱۳۸۰ در نقش سارا باردیگر وی را بر سر زبان ها انداخت تا جایی که اغلب مردم بعد از گذشت چندین سال هنوز وی را با نام سارا بیاد می آورند.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898190

دیگر خبرها

  • عکس| بازیگر «زیر آسمان شهر»، بعد از ۲۳ سال کنار همسرش
  • عکس| این دو بازیگر «پایتخت» چه زمانی به ایران باز می‌گردند؟
  • خواستگاری مهران مدیری از خانم بازیگر 29 سال پیش!
  • شغل جالب بازیگر نون خ قبل از بازی در این سریال
  • دبیر پانزدهمین دوره جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی:بزرگداشت استاد جواد محقق در همدان برگزار می‌شود 
  • عضو گروه نجات که بازیگر «نون. خ» شد
  • بازیگر «زیر آسمان شهر»، بعد از ۲۳ سال کنار همسرش/ عکس
  • رژه پیمان معادی، جواد عزتی و نوید محمدزاده در شبکه نمایش خانگی
  • پشت صحنه «نون خ ۵» در دو قسمت روی آنتن می‌رود
  • در پشت صحنه «نون خ ۵» چه می‌گذرد؟