Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - رییس زیباسازی شهرداری منطقه 3 از تامین روشنایی فضاهای خاکستری زیرپلهای سواره روی همت-توانیر، پاسداران و فجر با استفاده از نور، رنگ و طرح خبر داد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 3، حسین قاسمی در این باره گفت: به علت احساس نا امنی بویژه در شب، نداشتن نور کافی، تبدیل فضای زیر پل به محل پارک خودروها، نبود فضای کافی برای عبور و مرور عابر پیاده از عرض سواره، ترس از مزاحمت های خیابانی به علت وجود فضاهای مخفی، محل تجمع معتادان، حس خفگی به دلیل کوتاه بودن سقف و بتون، روشنایی، روشنایی زیرپل های همت-توانیر، پاسداران و فجر تامین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته رییس زیباسازی شهرداری منطقه3، ساماندهی نقاط بی دفاع شهری، تجهیزات نورپردازی و روشنایی زیر پل های سواره روی پرتردد در این منطقه، تکمیل و با نصب پروژکتورهای رنگی زیباسازی شد.
قاسمی خاطرنشان کرد: پل های سواره روی مذکور که به دلایل نقص فنی، فرسودگی و یا قطع پروژکتورها و کابل های برق، دچار نقص اساسی و خاموشی معبر شده بودند رفع نقص و کاملا روشن شدند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سواره روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۱۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت محله های اندوان خوراسگان تا نیمه اول امسال

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیر شهرداری منطقه ۱۵ اصفهان با اشاره به اینکه منطقه اندوان به تازگی به عنوان شهر تحت پوشش شهرداری قرار گرفته است، گفت: با برطرف شدن پوسیدگی لوله‌های آب این منطقه پیش بینی می‌شود، آسفالت محله‌های اندوان تا نیمه اول امسال در دستور کار قرار گیرد.
هوشنگ نظری پور افزود: همچنین به همت یکی از خیران حدود ۴ هزار متر مربع زمین به فضای سبز این منطقه واگذار شده که درصورت کسب مجوز‌های لازم اجرای این طرح آغاز می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • علی ربیعی: تعطیلی روز شنبه توطئه نیست /بستن فضای مجازی چه خاصیتی دارد؟ وقتی خودتان هم در شبکه های مجازی هستید و تیک آبی و خاکستری می گیرید
  • آسفالت محله های اندوان خوراسگان تا نیمه اول امسال
  • رد خون در خیابان کاخ باکینگهام/ اسب‌های سواره‌نظام لندن رم کردند
  • ۲ پروژه روشنایی معابر در منطقه شهرک جهاد زاهدان در حال اجرا است
  • راهنمای خرید پارتیشن اداری و کاربرد های آن
  • نمایشگاه کتاب امسال فضای بیشتری دارد
  • «شهید کوچه ما، روشنایی شهر» در منطقه ۱۳ اصفهان
  • ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم تملک شد
  • منطقه یک شیراز، منطقه هزینه‌بردار در تملک
  • ضرب الاجل بازرسی لرستان برای ساماندهی و بهبود وضعیت معابر سطح شهر