Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-29@02:32:46 GMT

برخورد با تخلفات مسافربر‌های شخصی

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۱۴۱۹

برخورد با تخلفات مسافربر‌های شخصی

خبرگزاری میزان- رییس پلیس راهور تهران از اجرای طرح مشترک پلیس راهور با تاکسیرانی و برخورد با تخلفات مسافربر‌های شخصی خبر داد. تاریخ انتشار: 14:31 - 25 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۶۹۰۰

خبرگزاری میزان - سردار محمد حسین حمیدی صبح امروز اجرای طرح گشت مشترک پلیس راهور فاتب با تاکسیرانی را اعلام کرد و اظهار داشت: این طرح به منظور برخورد با مسافربر‌های شخصی و تخلفات حوزه مسافربر‌ها عملیاتی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس پلیس راهور تهران بزرگ با حضور در جمع گشت‌های مشترک در محوطه ستاد پلیس راهور فاتب، گفت: یکی از مشکلات ما در حوزه ترافیک حضور مسافربر‌های شخصی در پایانه ها، معابر، میادین و. است که این مسافربر‌ها به حمل و جابه جایی مسافران به طور غیر قانونی می‌پردازند.

وی افزود: خوشبختانه با هماهنگی‌هایی که بین پلیس راهور فاتب و سازمان تاکسیرانی صورت پذیرفت طرح گشت مشترک بین این دو سازمان از امروز با جدیت و قوت شروع شد و در این طرح با تخلفاتی که در حوزه حمل و نقل مسافر روی می‌دهد برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: سیستم هشدار زلزله تلفن همراه چگونه کار می‌کند؟

سردار حمیدی تصریح کرد: امید است در این طرح با برخورد‌های قانونی که صورت می‌گیرد به روان سازی ترافیک کمک کرده و رضایتمندی شهروندان حاصل شود. 

انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس تاکسی مسافربر های شخصی پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۱۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاون اول رییس جمهور از ستاد پلیس راهور فراجا

به گزارش خبرنگار مهر امروز ۷ فرودین ماه ۱۴۰۳ محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور و مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی از مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا بازدید کردند.

کد خبر 6062581

دیگر خبرها

  • انتقاد صریح رهبر معظم انقلاب از تخریب پوشش گیاهی به بهانه درست کردن هتل و حوزه علمیه: زمین خوارها در مناطق خوب شهر با شیوه های مشخص، ثروت عمومی را تبدیل می کنند به ثروت شخصی/ مسؤولین باید "عُرضه" به خرج دهند و برخورد قاطع کنند
  • نرخ جریمه در تخلفات حادثه‌ساز ۵ برابر شد + جزئیات | زمان اجرای جریمه های جدید
  • افزایش نرخ جرایم رانندگی راهی برای کنترل جرایم و کاهش تصادفات
  • جریمه هفت واحد صنفی متخلف در اهواز
  • افزایش ۵ برابری برخی جرایم رانندگی
  • پلیس ضمن برخورد با مفسدان، مامور به رحمت است
  • پلیس ضمن برخورد با مفسدان و برهم زنندگان نظم، مامور به رحمت است
  • سرگردانی یوروپل در پرونده رخنه امنیتی
  • پولیتیکو فاش کرد: سرگردانی یوروپل در پرونده رخنه امنیتی
  • بازدید معاون اول رییس جمهور از ستاد پلیس راهور فراجا