Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- مدیر نظارت بر کارگزاران سازمان بورس و اوراق بهادار، تاکید کرد: مشمولینی که قصد فروش سهام عدالت خود را دارند قبل از هر اقدامی به سامانه استعلام و آزادسازی سهام عدالت مراجعه و در صورت مغایرت ، تلفن همراه و شماره شبای حساب بانکی متعلق به خود را تغییر دهند.

 محمد عطایی در نامه‌ای خطاب به احمد جاویدی، نایب رییس هیات مدیره و معاون اجرایی سازمان بورس و اوراق بهادار، ضمن تاکید بر ضرورت اطلاع رسانی دقیق در ارتباط با فروش سهام عدالت مشمولین افزود: سبد سهام عدالت متعلق به مشمولانی که روش مستقیم را انتخاب کرده اند، در حال حاضر متشکل از سهام ۴۹ شرکت است که سهام ۳۶ شرکت آن در بورس قابل معامله بوده و الباقی در حال حاضر در بورس وارد نشده و قابلیت معامله را ندارند؛ بنابراین در حال حاضر امکان ثبت سفارش فروش صرفا در خصوص شرکت های قابل معامله در بورس فراهم است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در صورت ثبت سفارش، هر یک از سهام موجود در سبد متعلق به مشمول به صورت مجزا فروخته شده و واریز وجه آن نیز به صورت مجزا به حساب بانکی مشمول صورت می پذیرد. بنابراین ممکن است کل فرایند فروش سهام عدالت متعلق به مشمول در چندین مرحله صورت گرفته و وجوه آن نیز در چندین مرحله به حساب مشمول واریز شود .

مشمولین می توانند از طریق تماس تلفنی با شماره ۱۵۶۹ که به صورت شبانه روزی فعال است، از وضعیت کارگزار ناظر سهام عدالت خود مطلع شوند.

برای دریافت اطلاعیه و راهنمای فرآیند فروش سهام عدالت کلیک کنید.

 

 ایلنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: فروش سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۱۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب نشان طلای بازارهای سهام FEAS  توسط کارگزاری مفید

رویداد ConFEAS 2024 در روزهای ۳۱ فروردین و یکم اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور ۲۰۰ شرکت‌کننده از نهادهای مالی و شرکت‌های سرمایه‌گذاری در ازبکستان برگزار شد. در این رویداد بیش از ۴۰ سخنران نظرات خود را در مورد ۹ موضوع حول محور «نقش زیرساخت‌های بازار و واسطه‌ها در اقتصاد» به اشتراک گذاشتند.

در رویداد ConFEAS 2024 که با اهدای جایزه لیگ قهرمانان (FEAS Champions League Award 2024) و جشن ۳۰ سالگی بورس ازبکستان همراه بود، کارگزاری مفید موفق شد در بخش بازارهای سهام نشان طلا را به دست آورد. همچنین کارگزاری مفید در بخش صندوق‌های درآمد ثابت در جایگاه سوم قرار گرفت و نشان برنز کسب کرد.

هدف از برگزاری لیگ بورس‌های اروپایی و آسیایی، شناسایی و معرفی بازارهای بورس محلی در کشورهای اوراسیا است. بورس‌های اروپایی و آسیایی (FEAS) در سال ۱۹۹۵ توسط بازارهای بورس ۱۲ کشور تأسیس شد و اکنون ۴۴ مؤسسه تجاری، انجمن معامله‌گران و فدراسیون منطقه‌ای از ۲۹ کشور در آن عضویت دارند.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

دیگر خبرها

  • کسب نشان طلای بازارهای سهام FEAS  توسط کارگزاری مفید
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • ۱۴۰ مودی دارای رفتار مشکوک به شرکت صوری شناسایی شدند
  • واگذاری پرسپولیس به بانک ها قانونی نیست | فروش سرخ پوش ها به بانک ها چه آثاری دارد؟
  • مجمع شرکت سرمایه گذاری استان هرمزگان (سهام عدالت) برگزار خواهد شد
  • کلاهبرداری از طریق لینک جعلی کالابرگ الکترونیک
  • شناسایی ۱۴۰ شرکت با رفتار‌های مشکوک به شرکت‌های صوری
  • درخواست بورس از خریداران استقلال و پرسپولیس | بانک های خریدار ملزم به ارائه توضیح و برنامه‌ شدند
  • عرضه شفاف فرآورده های نفتی پالایشگاه ستاره خلیج فارس در بورس انرژی