Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@06:21:52 GMT

کشف ۲۴ میلیارد ارز قاچاق توسط پلیس فرودگاه

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۱۵۲۵

کشف ۲۴ میلیارد ارز قاچاق توسط پلیس فرودگاه

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسن مهری با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز همکاران بنده در پلیس فرودگاه شیراز به دو مسافر خروجی به مقصد دوبی مشکوک شده و در بازرسی از وسایل همراه آن‌ها انواع ارزهای خارجی به ارزش ۲۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال کشف کردند.

وی افزود: با همکاری پلیس فرودگاه پس از کشف ارز قاچاق از وسایل آن‌ها، در نهایت پرونده در خصوص هر دو متهم دستگیر شده برای بررسی بیشتر تشکیل و به همراه ارز و کالای قاچاق مکشوفه برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشف ۳۶ دستگاه «هش برد» قاچاق

این مقام انتظامی با اشاره به دیگر اقدام ارزنده پلیس فرودگاه شیراز در کشف کالای قاچاق (برد ماینر) در عملیات مشترک با پلیس امنیت اقتصادی افزود: در پی رصد اطلاعاتی و اقدامات فنی توسط پلیس فرودگاه شیراز ۲ کارتن حاوی ۳۶ دستگاه هش برد (هسته اصلی دستگاه ارز دیجیتال) به ارزش تقریبی ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال نیز کشف و ضبط شد.

وی در خصوص جزئیات این کشف تصریح کرد: پس از اطلاع از اینکه افرادی قصد انتقال قطعات ماینر از شیراز به مقصد یاسوج را دارند با هماهنگی پلیس امنیت اقتصادی استان فارس و مقام قضائی موضوع در دستور کار پلیس فرودگاه شیراز قرار می‌گیرد.

سردار مهری افزود: دو اکیپ از کارکنان متبحر هر دو پلیس با رصد مسیر حرکت خودرو به مأموریت اعزام و با انجام اقدامات تأمینی و مراقبتی اقدام به توقف خودرو می‌کنند که راننده بدون توجه به فرمان پلیس اقدام به فرار می‌کند و پس از طی مسافتی کوتاه نهایتاً با هوشیاری پلیس، خودرو متوقف و متهم دستگیر می‌شود.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: با توجه به عدم وجود هرگونه مدارک مثبته گمرکی و قانونی، کالاهای مکشوفه به ظن قاچاق توقیف و متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل پلیس امنیت اقتصادی می‌شود.

کد خبر 4998679

منبع: مهر

کلیدواژه: حسن مهری پلیس فرودگاههای کشور قاچاق کالاو ارز وزارت آموزش و پرورش شورای شهر تهران ویروس کرونا روز خبرنگار شهرداری تهران انفجار بیروت قوه قضاییه کمیته امداد امام خمینی وضعیت راهها پیش بینی وضعیت هوا سرهنگ نادر رحمانی وضعیت هوای تهران محسن حاجی میرزایی شورای شهر پلیس فرودگاه شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۱۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۵ دستگاه موتور سنگین قاچاق در تهران

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ مهدی افشاری رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به توقیف ۱۵ دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق در محدوده چیتگر تهران شدند. رسیدگی به این پرونده در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی پیش دستانه در دستورکار ماموران قرار گرفت و در جریان آن چندین دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق که در نمایشگاهی در چیتگر تهران نگهداری شده بود، مورد شناسایی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: مرد میانسال، با دندان گوش پسر جوان را در صف نانوایی کَند! + عکس

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه تردد انواع موتورسیکلت سنگین با حجم بالای ۲۵۰ سی‌سی در معابر عمومی ممنوع است، کارآگاهان این پلیس با حضور درمحل، موتورها را رویت و نهایتاً موتورهای مذکور را توقیف کردند. در بررسی اولیه نیز مشخص شد که این فروشگاه با برگزاری مراسم و دعوت از موتورسواران سنگین اقدام به افتتاح نمایشگاه خود کرده که برابر خبر واصله تعدادی از موتورسیکلت‌های موجود فاقد اسناد و مدارک مثبته بوده و مالکین نتوانستند اقدام به ارائه اسناد و مدارک گمرکی کنند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه موتورسیکلت‌های کشف شده شامل تعداد ۱۵ دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق بود که توقیف شد، گفت: در این خصوص پرونده‌ای نیز تشکیل شده و به همراه متهمین به مرجع قضائی معرفی شد. کارشناسان نیز ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۴۰ میلیارد ریال برآورد و اعلام کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228002 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • جزئیات پرونده رافائل و شبکه چَتِربِیت/ باند‌های قاچاق دختران چگونه متلاشی شد؟
  • جزئیات کشف پرونده‌های قاچاق دختران و خانه‌های فساد
  • جزئیات کشف پرونده‌های قاچاق دختران و فساد جنسی
  • جزئیات پرونده‌های قاچاق دختران و فساد جنسی؛ پروژه کینگ، چَتِر بِیت و لِوِل آپ دنس
  • شناسایی باند‌های سازمان یافته قاچاق دختران و خانه‌هایِ فحشا و فساد
  • شناسایی باندهای سازمان یافته قاچاق دختران و خانه‌هایِ فحشا و فساد
  • تشریح پرونده‌های قاچاق دختران و خانه‌های فساد/ دستگیری ۹۶نفر
  • کشف ۱۵ دستگاه موتور سنگین قاچاق در تهران
  • کشف ۱۵ دستگاه موتورسنگین قاچاق + فیلم
  • کشف ۱۵ دستگاه موتورسنگین قاچاق از نمایشگاهی در غرب تهران