Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@19:48:06 GMT

پلمب پنج واحد تولیدی در بروجرد

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۱۵۹۸

پلمب پنج واحد تولیدی در بروجرد

عنایت شرفی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای اجرای نظارت بر واحدهای تولیدی و مراکز عرضه و توزیع شهرستان در ماه جاری پنج واحد تولیدی فاقد پروانه مشمول مقررات استاندارد اجباری شدند.

وی اظهار داشت: سه واحد تولید کننده آجر رسی، یک واحد تولید کننده لوله پلی پروپیلن و یک واحد تولیدی ظروف آلومینیومی با پوشش نچسب در بروجرد شناسایی و خط تولید واحدهای مذکور پلمب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرفی بیان کرد: در راستای جلوگیری از توزیع کالاهای فاقد نشان استاندارد، محصولات مشاهده شده فاقد علامت استاندارد در محل واحدهای تولیدی توقیف شد.

رییس اداره استاندارد بروجرد اضافه کرد: از شهروندان درخواست می‌شود برای آگاهی از اصالت و اعتبار پروانه کاربرد نشان استاندارد کد ۱۰ رقمی درج شده زیر نشان استاندارد را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ ارسال و در صورت مشاهده محصولات فاقد نشان استاندارد یا فاقد کد ۱۰رقمی، موضوع را به اداره استاندارد اعلام کنند

برچسب‌ها بروجرد سازمان ملی استاندارد ایران لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بروجرد سازمان ملی استاندارد ایران لرستان بروجرد سازمان ملی استاندارد ایران لرستان نشان استاندارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۱۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۶۵ واحد صنفی فاقد پروانه کسب مشاورین املاک و خودرو در کرمان

سید مهدی قویدل گفت: با هدف اجرای قوانین مربوطه مبتنی بر الزام واحد‌های صنفی املاک و خودرو بر گذراندن دوره‌های تخصصی و دریافت پروانه تخصصی از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا پایان سال ۱۴۰۲ نیز ۱۷ دوره ۳۲ ساعته برای متقاضیان برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه محتوای این دوره ها، آشنایی با قواعد و اصول قرارداد نویسی براساس قانون مدنی، قانون ثبت و تعزیرات و... می‌باشد، در خصوص آمار شرکت کنندگان در دوره‌های آموزشی بیان داشت: تعداد  شرکت کنندگان در دوره‌های  آموزشی اخذ پروانه تخصصی در حوزه  املاک و خودرو، هزار و ۳۰۳ نفر بوده است که تعداد ۷۴۰ نفر از پذیرفته شدگان مشاورین املاک و خودرو موفق به اخذ پروانه تخصصی شدند که برای صدور پروانه به اداره کل ثبت اسناد و املاک استان معرفی شدند.

معاون قضایی دادگستری استان کرمان افزود: طی ۲ سال گذشته  و با هدف نظارت از واحد‌های صنفی املاک و خودرو با تشکیل یک کارگروه نظارت با حضور نماینده دادستان، نماینده معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم و نمایندگانی از سایر ادارات شامل: تعزیرات حکومتی، پلیس اماکن و اتاق اصناف از بیش از ۲۰۰ واحد صنفی بازرسی به عمل آمد که تعداد ۶۵ واحد به دلیل نداشتن پروانه کسب، تخلفات قانونی و صنفی پلمب شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • جریمه واحد تولیدی فرآورده خوراک دام و طیور در چهارمحال و بختیاری
  • موانع و مشکلات ۳۰۰ واحد تولیدی در سطح همدان برطرف شد
  • واحد تولید و بسته بندی غیر استاندارد زعفران در مرکزی محکوم شد
  • واحد تولید و بسته بندی زعفران غیر استاندارد در مرکزی محکوم شد
  • پلمب ۶۵ واحد صنفی فاقد پروانه کسب مشاورین املاک و خودرو در کرمان
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران
  • شروع فرآیند انتخاب واحد تولیدی نمونه در خوزستان
  • ابتکار جدید یک هسته فناور در سوددهی واحدهای صنعتی
  • ۲۴ واحد متخلف در اصفهان ۶ میلیارد ریال جریمه شدند