Web Analytics Made Easy - Statcounter

آمار جدیدی که از سوی هوآوی اعلام شده بیان می‌کند که این شرکت تنها در شش ماهه ابتدایی سال ۲۰۲۰ موفق به فروش ۱۰۵ میلیون گوشی هوشمند و رسیدن به رتبه اول در میان تمام شرکت‌های فعال در این حوزه شده است.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام هوآوی، در جریان نشستی که در کنفرانس فناوری اطلاعات چین در سال ۲۰۲۰ برگزار شد، «یو چندونگ» به عنوان مدیر عامل بخش کالاهای مصرفی شرکت هوآوی به صورت رسمی اعلام کرد که این شرکت در نیمه اول سال ۲۰۲۰ موفق به کسب سودی معادل ۲۵۵.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۸ میلیارد یوآن (۳۶.۷ میلیارد دلار) شده و با فروش ۱۰۵ میلیون دستگاه گوشی هوشمند، به رتبه اول در میان تمام تولیدکنندگان گوشی هوشمند در سراسر دنیا رسیده است.

علاوه بر این، شرکت هوآوی توانسته در جریان سه ماهه دوم سال ۲۰۲۰ نیز با کنار زدن رقیب کره‌ای خود به این عنوان دست پیدا کند. این اتفاق منجر به رسیدن محصولات هوآوی به جایگاه «پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند دنیا» در این بازه زمانی شده است.

البته مدیرعامل هوآوی معتقد است اگر در سال گذشته موضوع محدودیت‌ها علیه هوآوی مطرح نمی‌شد نیز این شرکت می‌توانست به جایگاه اول فروش گوشی‌های هوشمند برسد.

نکته دیگری که باید به آن توجه داشت این است که هوآوی به جز بخش موبایل در صنایع دیگر نیز رشد قابل توجهی را تجربه کرده است. در میان این صنایع می‌توانیم به تولید تجهیزات پوشیدنی شامل ساعت‌های هوشمند اشاره کنیم که هوآوی با محصولات جدیدش توانسته به رتبه دوم فروش جهانی و رتبه اول در چین برسد.

در بازار تبلت‌ها نیز هوآوی در رتبه سوم جهانی و رتبه اول چین قرار دارد و در حوزه لپ‌تاپ‌ها نیز به جایگاه دوم فروش در چین دست یافته است.

بنابر آمار رسمی منتشر شده توسط موسسه IDC، هوآوی در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۰ تعداد ۵۵.۸ میلیون دستگاه فروخته و با این آمار به سهمی معادل ۲۰.۲ درصد از کل بازار گوشی‌های هوشمند رسیده است.

در این میان فروش داخلی هوآوی سهمی ۴۵ درصدی را از بازار گوشی‌های هوشمند چین به دست آورده، همچنین آمار IDC نشان می‌دهد که عمده سود هوآوی در گروه محصولات میان‌رده‌ی رو به بالا بوده است.

به نظر می‌رسد تمرکز بیش از پیش هوآوی در زمینه توسعه اکوسیستمی شامل انواع دستگاه‌ها از جمله لپ‌تاپ‌، تبلت، ساعت، هدفون و غیره که به راحتی نیز به یکدیگر متصل می‌شوند، از جمله سیاست‌های هوآوی بوده که تاکنون ثمرات مثبتی در رشد درآمد این شرکت داشته است.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هوآوی گوشی هوشمند گوشی های هوشمند گوشی هوشمند رتبه اول سال ۲۰۲۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۱۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد جوجه ریزی مازندران شکسته شد.

خیریانپور معاون هماهنگی و امور اقتصادی و گردشگری استانداری مازندران گفت: رکورد بی سابقه جوجه ریزی ماهانه استان مازندران با ثبت ۱۷ میلیون و ۴۳۷ هزار قطعه در فروردین ماه در کشور و استان شکسته شد.

او افزود: مازندران طی ۶ ماهه اخیر برای سومین بار به رکورد جوجه‌ریزی دست یافت و استان گلستان که همتراز مازندران در میزان جوجه ریزی قرار دارد در این مدت ۲ میلیون قطعه کمتر از مازندران جوجه ریزی داشته است که نشان از تعهد و تلاش مدیران و مرغداران استان برای تحقق جهش تولید در این بخش است. ‎

معاون هماهنگی و امور اقتصادی و گردشگری استانداری مازندران گفت: این اقدام اولین گام بلند کشاورزی مازندران در راستای تحقق برنامه‌های جهش تولید مدنظر مقام معظم رهبری در بخش کشاورزی است.

خیریانپور افزود: تعداد جوجه ریزی استان در فروردین ماه امسال با رکورد بی سابقه در بازه زمانی مشابه با ۱۷ میلیون و ۴۳۷ هزار قطعه در واحد‌های مرغ گوشتی بود که معادل ۱۲.۸ درصد جوجه ریزی کشور است.

او گفت: پیش بینی می‌شود بیش از ۳۳ هزار تن گوشت مرغ آماده طبخ از این تعداد جوجه ریزی استحصال شود.

خیریانپور گفت: در این مدت سه شهرستان ساری با ۲ میلیون و ۷۱۱ هزار و ۳۵ قطعه رتبه اول، آمل با بیش از ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار قطعه رتبه دوم و بهشهر با یک میلیون و ۵۴۸ هزار و ۳۲۰ قطعه رتبه سوم را به خود اختصاص دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • وزیر بازرگانی آمریکا: تحریم علیه هوآوی جواب داد
  • تصاویر واقعی از گوگل پیکسل ۸A منتشر شد/ پرچمدار گوگل در رنگ‌های جدید در راه است
  • نگاهی به بدترین گوشی های هوشمند جهان؛ از آیفون ۶ تا گلکسی نوت ۷ انفجاری (+عکس)
  • افراد ۱۴۴ بار در روز تلفن‌های خود را چک می‌کنند!
  • سندرم انگشت آیفون چیست و پزشکان در موردش چه می‌گویند؟
  • رکورد جوجه ریزی مازندران شکسته شد.
  • سندرم انگشت آیفون چیست و پزشکان در مورد آن چه می گویند؟
  • شکسته شدن رکورد جوجه ریزی در مازندران
  • میزان جوجه ریزی در مازندران از ۱۷ میلیون قطعه گذشت
  • همه‌چیز درباره طرح کهربا؛ خرید از فاصله ۵سانتی‌متری