Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بعد از سال‌ها بدون حضور دو ابرستاره فوتبال جهان برگزار می‌شود.

به گزارش تابناک ورزشی، با انجام بازی شب گذشته بایرن مونیخ و بارسلونا در لیسبون از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، یک نکته قابل توجه در ارتباط با کریستیانو رونالدو و لیونل مسی ثبت شد.

به نقل از اسکای اسپورت، بعد از باخت تحقیرآمیز ۸ بر ۲ شب گذشته بارسا از بایرن و حذف یاران لیونل مسی، همینطور حذف یوونتوس و فوق ستاره اش رونالدو در مرحله قبل، اکنون می‌توان گفت که مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بعد از ۱۴ سال در حال انجام می‌شود که نه رونالدو حاضر است و نه مسی با تیمش برای رفتن به فینال می‌جنگد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  آخرین مرتبه‌ای که چنین اتفاقی رخ داد و هر دو در این مرحله از جام حضور نداشتند، در سال ۲۰۰۶ بود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کنکور 99 آیت الله فاطمی نیا اوراق سلف نفتی بورس انرژی توافق اسرائیل و امارات مسی رونالدو تابناک ورزشی لیگ قهرمانان اروپا نیمه نهایی کنکور 99 آیت الله فاطمی نیا اوراق سلف نفتی بورس انرژی توافق اسرائیل و امارات نهایی لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۱۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کری ستاره رئال: هروقت گفتند مُردیم، برگشتیم!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید هفته گذشته موفق شد در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی منچسترسیتی و در ضربات پنالتی برابر این تیم به پیروزی برسد و به جمع چهار تیم برتر این مسابقات راه پیدا کند. 

این نتیجه در حالی به دست آمد که عملکرد خوب شاگردان پپ گواردیولا در رقابت‌های این فصل و همچنین استفاده آنها از امتیاز میزبانی در این دیدار باعث شده بود که بسیاری منتظر پیروزی این تیم و صعودشان به مرحله نیمه نهایی باشند اما شرایط به شکل متفاوتی پیش رفت. 

حالا تیم کارلو آنچلوتی باید در مرحله نیمه نهایی روبه‌روی بایرن مونیخ قرار بگیرد و امیدوار است که بتواند با پیروزی برابر این تیم راهی به دیدار فینال راه پیدا کند و در تقابل با برنده دیدار پاری سن ژرمن و دورتموند، شانسش را برای کسب پانزدهمین جام قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا امتحان کند. 

وینیسیوس جونیور در گفت‌وگویی که به تازگی منتشر شده است و در پاسخ به سوالی درباره این بازی درخشان به خبرنگار یوفا گفت: «هربار که آنها گفتند رئال مادرید مرده است، ما برگشتیم و نشان دادیم که چه تیمی هستیم.»

دیگر خبرها

  • پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم
  • خشم اتلتیکو از حرف‌های عجیب ستاره آرژانتینی
  • برتری 1-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل کریم بنزما (لیگ قهرمانان اروپا - 2014/4/23) / فیلم
  • گزارش زنده: بارسلونا ۰ - ۰ رئال مادرید
  • پلی به گذشته؛ کامبک بایرن مونیخ مقابل پورتو در لیگ قهرمانان اروپا (21 آوریل 2015) / فیلم
  • کیلیان امباپه، سه‌گانه و آدیوس پاریس!
  • کری ستاره رئال: هروقت گفتند مُردیم، برگشتیم!
  • اقدام گواردیولا برای عامل حذف از لیگ قهرمانان اروپا
  • کامبک دیدنی و پیروزی 6-1 بایرن مونیخ مقابل پورتو (لیگ قهرمانان اروپا - 21 آوریل، 2015) / فیلم
  • سرژ گنابری دوباره پا به توپ شد / عکس