Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - شهردار کلانشهر اصفهان با اشاره به ضرورت توجه بانک های دولتی و خصوصی به نیازهای مدیریت شهرها در شرایط فعلی کشور؛ از حمایت های بانک شهر در پیشبرد طرح های توسعه ای کلانشهرها قدردانی کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، قدرت الله نوروزی با بیان اینکه خوشبختانه بانک شهر به عنوان یک بانک تخصصی در حوزه مدیریت شهری با مشکلات و معضلات این حوزه آشنا می باشد، گفت : این بانک طی یک دهه گذشته همواره پشتوانه محکمی برای شهرداری اصفهان در تمامی حوزه ها به خصوص در حوزه حمل و نقل ریلی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به افزایش روز افزون استفاده شهروندان از وسایل حمل و نقل عمومی بر تاثیرگذاری بی بدیل بانک شهر در پیشرفت مترو کلانشهر اصفهان تاکید کرد. نوروزی در ادامه بر ضرورت استفاده مدیریت شهری اصفهان از ظرفیت‌ها و پتانسیل های بانک شهر طی سال جاری تاکید کرد و گفت : قطعاً این مهم باعث کاهش معضلات و مشکلات زندگی شهری در اصفهان خواهد شد.
شهردار کلانشهر اصفهان در پایان از تمامی بانک ها خواست تا با حمایت از اجرای طرح‌های حمل و نقلی، عمرانی، فرهنگی و... در جهت توسعه شهرها قدم بردارند.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کلانشهر اصفهان بانک شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۱۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطالبات شهرداران کلانشهرها پیگیری می‌شود

به گزارش قدس خراسان، علیرضا زاکانی روز پنجشنبه در نشست ادواری شهرداران کلانشهرها و مراکز استان‌های کشور در مشهد اظهار کرد: مطالبات شهرداران از دولت درحال ثبت‌شدن است، اما تا زمانی که محاسبه و توافق انجام نشود، نمی‌توان در مورد آن صحبت کرد.

وی اضافه کرد: تشکیل اتحادیه شهرداران نیز از مطالباتی است که در دستور قرار می‌گیرد.

زاکانی در خصوص برنامه‌های دهه کرامت نیز اظهار کرد: در سال‌های اخیر مدیریت‌های شهری در مسیر همکاری مشترک با آستان قدس رضوی برنامه‌ریزی جدی مشترک را آغاز کردند که بتوانند در دهه کرامت برنامه‌های خاص داشته باشند.

شهردار تهران ادامه داد: با همکاری سازمان تبلیغات و آستان قدس رضوی، برنامه‌ریزی‌های مشخصی را دنبال می‌کنیم تا جشن‌های دهه کرامت امسال باشکوه‌تر از گذشته برگزار شود.

مدیریت شهری بر اساس نیازهای مردم گام بر می‌دارد

عضو شورای شهر تهران نیز گفت: مدیریت شهری دنبال این است که فرصت‌های موثری را براساس نیازهای مردم ایجاد کند.

پرویز سروری افزود: وجود امام رضا (ع) فرصت مناسبی برای مردم کل ایران است که باید استفاده حداکثری از این بابت در راستای خدمت مناسب به مردم توسط مدیریت شهری داشته باشیم.

وی ادامه داد: یکی از ابتکارات موثر جمهوری اسلامی، تبدیل موضوعات نشاط اسلامی به یک برنامه مفصل است که توانسته تهدیدها را به فرصت تبدیل کند.

سروری افزود: هرچقدر مدیریت شهری در حوزه فرهنگی ورود کند، برای خود ظرفیت‌سازی کرده تا در رفع محرومیت و نشاط مردم گام موثری بردارد.

دیگر خبرها

  • بررسی آخرین راهکارهای رفع مشکلات زیست‌محیطی اصفهان در جلسه مشترک شهرداری و استانداری
  • وضعیت دستفروشان از چین تا آمریکا | آیا دستفروشی در مترو شهرهای بزرگ دنیا آزاد است؟
  • آزمون سخت دولت برای باز کردن گره حمل‌و‌نقل شهروندان تهرانی!
  • مطالبات شهرداران کلانشهرها پیگیری می‌شود
  • کیفیت هوای کلانشهر اصفهان ناسالم برای گروه‌های حساس
  • بدهی ۳۱ هزار میلیارد تومانی دولت به شهرداری مشهد
  • تلاش مدیریت شهری اصفهان برای تسریع در حرکت وسایل حمل‌ونقل عمومی در شهر
  • پیشرفت ۷۵ درصدی بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت
  • پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در زنجان
  • کاهش مشکلات خدمات حوزه حمل‌ونقل با استفاده از هوش مصنوعی