Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فرزین رضایی ظهر امروز شنبه در حاشیه افتتاح مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی کردستان که با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور انجام شد در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی کردستان با برخورداری از پتانسیل‌های بالقوه موجود در منطقه، منابع انسانی فرهیخته، اثربخش و متخصص می‌تواند در زمینه دستاوردهای دانش بنیان نقش مهمی ایفا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این مرکز با ساختار انعطاف پذیر و کارآمد به عنوان یک مرکز رشد نمونه در منطقه در زمینه‌های تولید انتقال و بخش‌های تجهیزات پزشکی گیاهان دارویی کارآفرینی و توانمندسازی شرکت‌های کوچک و متوسط و مکانی برای دریافت و پرورش ایده و فکرهای خلاق و کارآفرین به عنوان کانون اصلی کارآفرینی و ایجاد کسب و کار در این زمینه شناخته می‌شود.

رئیس دانشگاه علم پزشکی کردستان ادامه داد: این مرکز رشد به دنبال حمایت از مقاومت از طریق حمایت از ایده‌های نو در قالب هسته‌های تحقیقاتی و واحدهای فناوری مستقر در مرکز رشد، بهبود و ارتقا سطح دانش فنی و واحدهای فناوری را بر عهده دارد.

رضاعی یادآور شد: از طریق تشویق مشارکت اعضای هیئت علمی در ساختار واحدهای فناوری و تشکیل هسته‌های تحقیقاتی ارائه آموزش‌های لازم و مدیریتی مالی و بازاریابی به واحدهای مستقل به منظور تقویت دانش مدیریت آنها در راستای افزایش احتمال و امکان رقابت این واحدها در بازار، آموزش‌های لازم ارائه شده است.

وی بیان کرد: تقویت مداوم زیرساخت‌های لازم مرکز رشد و تهیه یک طرح جامع متناسب با اهداف این مرکز را می‌توان از طریق ایجاد و تقویت روحیه همکاری، تقویت فرهنگ کارآفرینی و حمایت از طرح‌های مناسب کارآفرینان دورنمای ترسیم شده با هدف گذاری ریالی تقویت و گسترش فعالیت‌های دانایی محور این مرکز دانست.

کد خبر 4999026

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی کردستان سورنا ستاری ویروس کرونا روز خبرنگار بوشهر محرم 99 شیراز آمار کرونا شیوع کرونا عید غدیر خم ماه محرم شهرکرد گرگان قزوین کمک مومنانه کرمانشاه مرکز رشد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۱۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مدیران استان مرکزی با معلمان

استاندار مرکزی گفت: دیدار با معلمان در دستور کار مدیران استانی قرار گیرد و مدل وایده‌ای تدوین شود که ضریب رسانه‌ای بالایی داشته باشد. - اخبار استانها -

به‌ گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، فرزاد مخلص الائمه ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش استان مرکزی، اظهار داشت: به لحاظ اهمیت آزمون‌های نهایی متوسط دوم و تعداد قابل توجهی از دانش‌آموزان که باید در این آزمون‌ها شرکت داشته باشند و با توجه به اینکه حجم زیادی از نیروی انسانی آموزش و پرورش و خانوده‌های بسیاری در این آزمون درگیر خواهند بود نیز تمامی دستگاه‌های اجرایی موظف هستند فراتر از حدود وظایف خود به کمک آموزش و پرورش بشتابند ونیروی خود را به میدان بیاوردند تا در برگزاری آزمون نگرانی نداشته باشیم و آزمون در سطح استان به خوبی برگزار شود.

وی در ارتباط با روز معلم، افزود: روز معلم یکی از ایام خاص سال است و جمعیت قابل توجهی با این موضوع ارتباط دارند، لازم است دستگاه‌های اجرایی به ویژه آموزش و پرورش استان تلاش کنند تا برنامه‌ای در طراز نام این روز برگزار شود و مورد توجه قرار گیرد، همچنین دستگاه‌های مرتبط از جمله رسانه‌ها و شهرداری‌ها که با حوزه‌‌های فرهنگی مرتبط هستند نیز موضف‌ هستند در ترویج روز معلم کوشا باشند و به جایگاه معلم به صورت جدی پرداخته شود.

استاندار مرکزی تصریح کرد: شان معلم‌ها در توده دهه‌های متعدد به ویژه از جنبه مادی به خوبی رعایت نشده است و وظیفه ما در دستگاه اجرایی این است که تلاش کنیم جنبه‌های مادی در حدود امکانات کشور رعایت شود تا حداقل شان معنوی معلم آسیب نبیند، دستگاه‌های استان کار ویژه‌ای را برای روز معلم تعریف کنند، همچنین دفتر امور شهری و معاونت عمرانی نیز به دهیاری‌ها و شهرداری‌ها ابلاغ کنند که در فضا سازی و ترویج مقام معلم ورود داشته باشند.

مخلص الائمه بیان کرد: دیدار با معلمان در دستور کار مدیران استانی قرار گیرد و مدل و ایده‌ای تدوین شود که ضریب رسانه‌ای بالایی داشته باشد و دیده شود، معلمان شاسته‌تر برای روز تجلیل انتخاب شوند تا مورد انتقاد همکاران قرار نگیرد، می‌توان در کنار تمام اقدامات مستقل برای روز معلم نیز برنامه مشترکی طراحی شود که پیوند دانشگاه و آموزش را نمایش دهد، به طور کلی هر ایده‌ای که قابلیت اجرا داشته باشد حتی اگر اجرای ایده سخت باشد ما در کنار دستگاه هستیم تا به اجرا برسد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۰ توصیه رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس برای جهش تولید
  • دیدار مدیران استان مرکزی با معلمان
  • اورژانس اردبیل در طرح سلامت نوروزی سه هزار و ۳۲۱ ماموریت انجام داد
  • تقویت واحدهای گشت پلیس آگاهی جهت امنیت شهروندان در نوروز
  • تقویت زیرساخت‌های مالی صنایع خلاق با «مشارکت مردمی»
  • تقویت زیرساخت‌های مالی صنایع خلاق با «مشارکت مردمی» اجرایی می‌شود
  • ایده‌ها و طرح‌های فناورانه صنعت غذا حمایت می‌شوند
  • توسعه زیرساخت‌های مالی با مشارکت مردم
  • بیش از ۲۴۰ مرکز سلامت فارس در خدمت مسافران نوروزی
  • فعالیت ۲۴۳ مرکز خدمات جامع سلامت طی ایام نوروز در فارس