Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - غرفه سازی یکی از فعالیت هایی است که برای نمایشگاه ها از آن ها استفاده می شود. در این محتوا متریال سازنده آن را نام بردیم. به اهمیت آن اشاره کردیم. اثر خلاقیت در هنگام طراحی غرفه بر موفقیت را گفتیم. همچنین مواردی که در هنگام غرفه سازی باید به آن توجه داشت را بیان کردیم.
غرفه سازی چیست
غرفه سازی یکی از اساسی ترین مواردی است که در زمان برپایی نمایشگاه مورد توجه قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طراحی غرفه نمایشگاهی هرچه بهتر باشد، آن نمایشگاه موفق تر عمل می کند. اگر بخواهیم یک تعریف از غرفه ارائه دهیم باید چنین بگوییم، غرفه مکانی است که شما برای چند روز در آن مستقر می شوید تا محصولات یا خدمات خود را در معرض نمایش بگذارید. در گذشته هنگام برپایی غرفه ها از وسایل محدودی استفاده می کردند اما امروزه ابزارهای زیادی مثل سازه های مدولار هشت پر و اسپیس فریم ها ظهور کرده اند تا این فعالیت را گسترش دهند. تمامی این ابزارها در راستای زیباتر شدن غرفه های نمایشگاهی عمل می کنند.
اهمیت غرفه سازی در جذب مشتری
چگونگی غرفه سازی به جذب مشتری کمک می کند. اینکه چطور این جذب اتفاق می افتد، مطلبی است که در ادامه خواهیم گفت. یکی از نکته های مهم این است که افراد وقتی به نمایشگاه پا می گذارند در واقع بخشی از بازار هدف شما به حساب می آیند، پس باید در ساخت غرفه نمایشگاه نهایت دقت به خرج داده شود تا مشتری هدف هرچه بیشتر به شما جذب شود. زمانی که افراد به محل نمایشگاه وارد می شوند هرچه غرفه ی شما در میان سایر غرفه ها طراحی بهتری داشته باشد، مشتری به سمت غرفه شما می آید و این یعنی موفقیتی که انتظار آن را داشتید. یکی از مهمترین دلایلی که در نمایشگاه حضور می یابید این است که نسبت به رقیبان خود موقعیت بهتری پیدا کنید، با توجه به آنچه گفته شد طراحی زیبای غرفه یکی از راه ها برای رسیدن به این موفقیت است.

غرفه سازی
نکات مهم در هنگام غرفه سازی چیست
زمانی که یک غرفه سازی به شکل حرفه ای صورت بگیرد، جذب مشتری هدف در نمایشگاه بهتر انجام می شود. کسی که به طور حرفه ای این کار را بلد باشد، می داند که چه کارهایی باعث می شود غرفه به بهترین شکل درآید. به عبارتی او ویژگی غرفه نمایشگاهی را می داند، اینکه باید بین طرحی که برای غرفه ریخته می شود و فعالیت شرکت مربوطه هماهنگی وجود داشته باشد. همچنین وضعیت مکانی غرفه را بررسی می کند و متناسب با آن بهترین طراحی غرفه را انجام می دهد. فضاهایی که باید در غرفه وجود داشته باشد را به خوبی می داند و حواسش هست بخشی از غرفه را به تعدادی از افراد که برای مذاکره وارد غرفه می شوند، اختصاص دهد. با توجه به همه ی این ها مطلب به اینجا می رسد که غرفه سازی فقط به یک سازه هندسی بودن ختم نمی گردد. در واقع شما از طریق آن به یک نوع بازاریابی در نمایشگاه می پردازید که در نتیجه جذب مشتری و سود بیشتر را به همراه دارد. پس طراحی درست و حساب شده ی غرفه به معرفی شرکت شما ختم می گردد و همین نشان می دهد که اهمیت آن چقدر بالا می باشد.

خلاقیت در غرفه سازی
حال که فهمیدیم غرفه سازی چه اهمیت بالایی در موفقیت شما دارد بهتر است به تاثیر گذاری خلاقیت در آن بپردازیم. هر چقدر غرفه خلاقانه تر طراحی شود، بیشتر جلب توجه می کند. فرض کنید وارد نمایشگاهی شده اید، غرفه ای را از دور می بینید که با رنگ های شاد و جیغ طراحی شده است، به سمت آن نمی روید؟ شما را قلقلک نمی دهد که برای بازدید به آن نزدیک شوید؟ به نظر من احتمالا جواب شما باید مثبت باشد. می خواهم بگویم استفاده از رنگ های جذاب و نحوه ی خلاقانه به کار بردن آن ها در کنار یکدیگر باعث می شود توجه افراد به غرفه شما بیشتر جذب شود. یکی دیگر از خلاقیت ها به کار بردن برند شما در هنگام طراحی غرفه است. برند شما هویت شما را نشان می دهد، پس بهترین کار است که هویت خود را در غرفه به نمایش بگذارید. حتی کارهای خلاقانه ی دیگری نیز می توانید انجام دهید مثل اینکه از رنگ هایی استفاده کنید که نماد محصول شما باشد. برای مثال اگر محصول شما لبنیات است از رنگ های آبی و سفید که نماد پاکی است، استفاده نمایید یا اگر اسنک های خوراکی محصول شما می باشد از رنگ هایی مثل نارنجی و قرمز استفاده کنید تا مشتری مخصوصا کودکان بیشتر به آن جلب گردند. با کارهایی این چنینی می توانید موفقیت خود را افزایش دهید. این ها فقط بخشی از کارهای خلاقانه بود که به آن اشاره کردیم.

اهمیت طراحی در غرفه سازی
متریال مورد نیاز در غرفه سازی
امروزه اکثرا از غرفه پیش ساخته استفاده می کنند. برای ساخت این غرفه ها از متریال پلی اتیلن و pvc استفاده می گردد. ویژگی غرفه هایی که با این متریال ساخته می شوند شامل سبک بودن و حمل آسان است. همچنین ترکیب بندی آن ها راحت تر است و شکل های زیبایی را می توان با آن ها ایجاد کرد. در مقابل این متریال سبک یک سری از غرفه ها با آلومینیوم ساخته می شوند که وزن سنگین تر و دوام بالاتری دارند.
تخصص در غرفه سازی
کار غرفه سازی به معنای پر کردن یک فضا نیست بلکه یک اثر هنری می باشد. برای ساخت آن باید به افراد متخصص مراجعه شود. شرکت غرفه سازی اسپیس سازان در این زمینه خدماتی را به شما ارائه می دهد.
برای خدمات مربوط به غرفه نمایشگاهی شامل ساخت غرفه نمایشگاه و اجاره غرفه نمایشگاهی می توانید به ما مراجعه کنید. ما بهترین خدمات را به شما ارائه می دهیم و برای شما شرایطی را فراهم می کنیم که از ساخت غرفه ارزان برخوردار شوید. اگر برای برپایی غرفه نمایشگاهی تهران به دنبال افراد حرفه ای هستید می توانید به شرکت اسپیس سازان اعتماد کنید و بهترین نتیجه را بگیرید. ما با برنامه ریزی های دقیق در طراحی و به کار بردن ایده های خلاقانه سعی می کنیم بهترین ها را برای اجرای غرفه نمایشگاهی شما بسازیم. امروزه چون این فعالیت گسترش پیدا کرده است، افراد بسیاری به ارائه خدمات می پردازند اما باید به این نکته ی مهم توجه داشته باشید که از مکانی معتبر و درست آن ها را تامین کنید چون این یک فعالیت کاملا تخصصی می باشد و اگر به دست افراد ناشی سپرده شود بدون شک نتیجه ی مطلوب را نخواهید گرفت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: غرفه نمایشگاهی غرفه نمایشگاه غرفه سازی طراحی غرفه ی خلاقانه جذب مشتری غرفه ها ی غرفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۱۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۱۰۰۰ بازدید از غرفه نفت آبادان در نمایشگاه بین المللی

شرکت پالایش نفت آبادان که برای نخستین در نمایشگاه بین‌المللی نفت و گاز بصره حاضر شده بود توانست نظر بیش از هزار بازدید کننده را به خود جلب کند.

بنا بر اعلام روابط عمومی شرکت پالایش نفت این نمایشگاه با حضور ۹۰ شرکت از ۱۲ کشور جهان برگزارشده بود و پالایشگاه آبادان به‌عنوان تنها نماینده وزارت نفت کشور ایران با برپایی غرفه‌ای به مساحت ۱۵۰ مترمربع و اختصاص چهار جایگاه، پذیرای بازدیدکنندگان بود.

رئیس روابط عمومی پالایشگاه آبادان همچنین گفت : در مدت برگزاری این نمایشگاه علاوه بر مدیرعامل و مدیران ارشد، حدود ۶۰ کارشناس که روزانه بیش از ۱۰ کارشناس از واحدهای مختلف اعم از فنی، عملیاتی و بندر صادراتی ماهشهر، پاسخگوی بازدیدکنندگان بودند.

در این نمایشگاه سه روزه شخصیت‌های مختلفی ازجمله نائب رئیس کمیسیون انرژی، رئیس‌کل توزیع گاز، معاونین خطوط لوله عراق و رئیس انرژی استانداری بصره در غرفه پالایشگاه آبادان حاضر شدند و درباره مسائل فنی و تامین نیازمندی‌ها و تبادل دانش و فناوری‌های روز گفت‌وگو کردند.

توانمندی‌های صنعت نفت ایران در بخش پالایش و نفت در قالب پرسش و پاسخ رودررو، نمایش فیلم با موضوع فعالیت‌ها و محصولات پالایشگاه آبادان به نمایندگان نفتی جهان حاضر در این رویداد بین‌المللی عرضه شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • کارگروه تخصصی روابط بانکی ایران و آفریقا تشکیل شد
  • طلا و جواهرات خود را با سلیقه خود سفارشی سازی کنید
  • انتخاب بهترین شرکت ساخت ویلا
  • شرکت عمران شهر جدید پردیس از سازندگان متعهد حمایت می‌کند
  • انجام مراحل پایانی غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب
  • غرفه‌سازی برای ناشران در فضای شبستان مراحل پایانی خود را طی می‌کند
  • گذر ۳۰ تیر در طراحی جدید چه تغییراتی می‌کند؟
  • یک اتفاق خوب که در بین خبرهای بد گم شد | قطار ملی بالاخره مسافرگیری کرد | این قطار در کدام خط مترو کار می کند؟
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ بازدید از غرفه نفت آبادان در نمایشگاه بین المللی
  • درخشش هنرمندان لردگانی در ششمین جشنواره آسمان هشتم