Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-29@09:16:07 GMT

هم بازی شدن زوج بازیگر در یک فیلم اکشن

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۱۷۹۷

هم بازی شدن زوج بازیگر در یک فیلم اکشن

به گزارش افکارنیوز،

«مرگ آفتاب پرست» جدیدترین ساخته مجید کوهی پروژه ای که برای هنر رزمی باحضور قهرمان چندین رشته ورزشی ساخته شد؛ این فیلم به صورت اینترنتی پخش خواهد شد. 

اخبار چهره ها - مجید کوهی مرگ آفتاب پرست را حضور بازیگرانی چون رامبد شکرابی ، حدیث فولادوند و زهرا برومند ساخته است و دیگر بازیگران از بین رزمی کاران‌ در ‌رشته‌های گوناگون انتخاب شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این انتخاب به علت تکنیک های رزمی موجود در نقش های فیلم انتخاب است. 

 

کوهی هدف از تولید این فیلم را نبود کار جدی ای در زمینه رزمی عنوان کرد. قصه ‌اصلی مرگ آفتاب پرست با مبحث قاچاق عتیقه همراه با ماجرایی عاشقانه شروع می شود و حین فیلم متوجه بحث قاچاق عتیقه می شویم. 

عوامل اصلی

تهیه کننده و کارگردان : مجید کوهی، نویسنده: مریم محمدی ، نسرین خادم تصویربردار: رضا مقصودی، صدابردار: محسن اثنی عشری، دستیار :فرحناز ایزد پناه ‌برنامه ریز: مریم محمدی دستیارکارگردان و طراح رزم: آیت افشاری، منشی صحنه: رویا مهدی خانی، چهره پردازی: الهام ناظمی، صحنه و لباس: مریم محمدی، تدوین: غلامرضا خسروی؛ موسسه پیکاف، خواننده و آهنگساز: رسول عظیمی، شاعر: عبدالکریم عنایت، گوینده آنونس: محسن پرتویی، مشاور رسانه و طراح پوستر: مهین نوبخت فیلمبردار پشت صحنه: محمد کوهی عکاس پشت صحنه: حدیث شیخی

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: رامبد شکرابی حدیث فولادوند کارگردان فیلم اکشن حدیث فولادوند رامبد شکرابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۱۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش یکی از بزرگترین شهربازی‌های سرپوشیده ایران در دزفول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، رئیس هیأت‌مدیره مجتمع مادر گفت: این شهربازی با نام "سرزمین شادی مادر" با مساحت ۳۰۰۰ متر مربع و بازی‌های متنوع و جذاب با هدف به ارمغان آوردن ساعات خوش برای گردشگران و مردم عزیز ساخته شد و به بهره‌برداری رسید.

علی مربوطی بیان کرد: در سرزمین شادی مادر بیش از ۳۰۰ نفر می‌توانند از ۷۰ مدل وسیله بازی از جمله پیست ماشین کوبنده، بولینگ، بیلیارد، کشتی پرنده، قطار کودک، ترن هوایی، VR zone و شهر مشاغل کودکان و... استفاده کنند.

رئیس هیأت‌مدیره مجتمع مادر در ادامه با بیان این‌که سرزمین شادی مادر، با تکنولوژی روز ساخته شده و کلیه اصول ایمنی، مراقبتی و آموزشی در آن درنظر گرفته شده است افزود: این واحد سرگرمی و اقامتی هرروز از ساعت ۱۶ تا ۲۴ فعال است.

او میزان اشتغالزایی در این شهربازی را قریب بر ۷۰ نفر به صورت مستقیم برشمرد و افزود: در حال حاضر ۸۰۰ نفر در مجموعه مادر مشغول به کار هستند که با راه‌اندازی کامل فاز دوم این مجموعه نیز ۵۰۰ فرصت شغلی دیگر ایجاد خواهد شد.

مربوطی در خاتمه یادآور شد: فاز دوم مرکز تعطیلات، سرگرمی و اقامتی مادر شامل بازار طلا و موبایل، فودکورت، رستوران ایرانی و بین‌الملل، هتل لوکس و پنج سالن سینما است که بزودی افتتاح می‌شود.

دیگر خبرها

  • علیرضا فغانی آقای گل جام ملت‌های آسیا را اخراج کرد | اتفاقات جنجالی سال
  • مريم طوسى فعلا تا بازي‌هاى آسيايى ٢٠٢٦ در پيست
  • مهاجری: با بازیکن خاطی شدیدا برخورد می‌کنم!
  • گشایش یکی از بزرگترین شهربازی‌های سرپوشیده ایران در دزفول
  • پشت صحنه کلیپ نوروزی بازیگران زن ایرانی / میکاپ سنگین مریم مومن و یکتا ناصر( فیلم)
  • فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون؛ روز اکشن‌بازها
  • فرآیند پخت یک غذای محلی با قارچ کوهی و گوجه توسط یک بانوی عشایر افغان (فیلم)
  • حضور تام کروز در صحنه‌های اکشن «ماموریت غیرممکن ۸»
  • تام کروز در صحنه‌های اکشن دیده شد/ «ماموریت غیرممکن ۸» جلو می‌رود
  • اخطار عجیب کنعانی، خطا هم نبود!