Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، هادی حق شناس بعدازظهر شنبه در جلسه ستاد مقابله و پیشگیری از کرونا اظهارکرد: به خاطر همکاری مردم و تلاش کادر درمان هر هفته نسبت به هفته قبل وضعیت استان بهتر می شود.

وی افزود: الان عددی که به عنوان شاخص وضعیت کرونا مطرح می شود در استان ۲.۷ است که تا ۲.۲۵ و وضعیت زرد در کل استان فاصله کمی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حق شناس ادامه داد: مردم باید پروتکل ها را رعایت کرده تا فعالیت صنوف به حالت عادی برگردد.

استاندار گلستان گفت: در ماه محرم با رعایت پروتکل های بهداشتی عزاداری برگزار می شود که این پروتکل ها بودن در فضای باز، عدم حضور هیئت ها در خیابان ها، ممنوعیت طبل و زنجیرزنی، ممنوعیت پخش نذورات و غیره خواهد بود و مکان باید توسط دانشگاه تأیید شود.

حق شناس بیان کرد: هفت شهر ما وضعیت بهتری داشته و امیدواریم تا پایان هفته وضعیت استان مطلوب تر شود و به ویژه شهر گرگان تا فاصله زرد فاصله کمتری دارد.

وی با اشاره به آزمون کنکور در استان، بیان کرد: باید پروتکل ها توسط آموزش و پرورش رعایت شده و مدارس زیادی برای آزمون انتخاب شده تا بچه ها بتوانند آزمون را به سلامت بگذرانند.

کد خبر 4999037

منبع: مهر

کلیدواژه: هادی حق شناس گرگان استانداری گلستان شیوع کرونا ویروس کرونا روز خبرنگار بوشهر محرم 99 شیراز آمار کرونا شیوع کرونا عید غدیر خم ماه محرم شهرکرد گرگان قزوین کمک مومنانه بیرجند پروتکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۱۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات لازم برای کنکور ۱۴۰۳ اندیشیده شد

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر محمدعلی زلفی گل امروز در حاشیه بازدید از حوزه دانشگاه الزهرا در نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ افزود: تمهیدات لازم برای برگزاری امن و با نشاط کنکور پیش بینی شده و امیدواریم شاهد رقابت علمی پر شور بین داوطلبان در پنج گروه آزمایشی علوم تجربی، علوم انسانی، علوم ریاضی فنی، هنر و زبان های خارجی باشیم.

وی یادآور شد: در بیش از ۴۰۰ شهرستان کنکور برگزار می شود. از نظر تعداد داوطلبان در علوم تجربی بیش از ۵۰۰ هزار نفر و پس از آن گروه علوم انسانی و گروه علوم ریاضی به تربیت بیشترین جمعیت را دارند.

وی تفاوت اصلی کنکور ۱۴۰۳ با کنکور ۱۴۰۲ را برگزاری دو نوبت در فاصله نزدیک به هم خواند و گفت: براساس قانون مکلف هستیم دو نوبت آزمون را در سال برگزار کنیم. امسال با توجه به شرایط ماه مبارک رمضان و شرایط خاص، فاصله برگزاری دو کنکور زیاد نیست.

وی خاطرنشان کرد: با برگزاری کنکور در دو نوبت حساسیت کنکور کاسته می شود و به این ترتیب نتیجه چهار نوبت کنکور برای داوطلبان ذخیره می شود و بر اساس رتبه بالاتر در هر یک از نوبت های کنکور نمره فرد لحاظ می شود.

وی افزود: البته با توجه به برگزاری متفاوت هر نوبت از آزمون ها، نمرات داوطلبان تراز می شود تا حقی از داوطلبان ضایع نشود. سازمان سنجش تراز علمی را ایجاد می کند تا عدالت آموزشی رعایت شود.

کد خبر 6088262

دیگر خبرها

  • تمهیدات لازم برای کنکور امن اندیشیده شد
  • تمهیدات لازم برای کنکور ۱۴۰۳ اندیشیده شد
  • موناکو، PSG را یک هفته دیگر در انتظار قهرمانی گذاشت
  • ایمنی لیفتراک چیست و چه نکاتی را باید رعایت کرد؟
  • هشدار هواشناسی چهارمحال و بختیاری
  • جنجال جدید کریمی قدوسی درباره موشک های با برد ۱۲ هزار کیلومتر
  • چرا باید حتما از پروتکل TLS (SSL سابق) استفاده کنیم؟
  • در معابر لغزنده پایتخت فاصله طولی را رعایت کنید
  • اینتر و تکرار سریع‌ترین قهرمانی تاریخ سری آ برای دومین بار
  • پس‌لرزه‌های توئیت عجیب کریمی قدوسی درباره بمب اتم