Web Analytics Made Easy - Statcounter

ترافیک انتهای وکیل‌آباد مشهد معضلی قدیمی است که با بهره‌برداری از چند پروژه اصلی و فرعی، بار ترافیکی آن باید کاهش یابد.

به گزارش قدس آنلاین، خلیل‌اله کاظمی اظهار داشت: تقاطع میدان نمایشگاه دارای ۴ سطح است که سطح منفی یک بولوار نمایشگاه را به بولوار هاشمی رفسنجانی و سطح صفر به صورت میدان اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: همچنین سطح مثبت یک این تقاطع، شرق بزرگراه امام علی(ع) را به غرب بزرگراه امام علی(ع) به سمت چناران متصل می‌کند.

معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد تصریح کرد: سطح مثبت دو این تقاطع نیز دارای دو چپ گرد است، که یکی ازبزرگراه امام علی(ع) به بولوار نمایشگاه و چپ گرد دیگر از غرب بزرگراه امام علی (ع)، سمت چناران را به بولوار هاشمی رفسنجانی متصل خواهد کرد.

کاظمی با اشاره به این که عملیات سگمنت گذاری یکی از این چپ گردها که بزرگراه امام علی (ع) را به بولوار نمایشگاه و بولوار وکیل آباد متصل می‌کند، از پنجشنبه گذشته آغاز شده است اظهارکرد: این چپ گرد دارای ۲۵۰ قطعه سگمنت است که در محل تولید و به تدریج نصب خواهد شد.

معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده دو سطح از این تقاطع چهار سطحی شامل میدان در همکف و زیرگذر تا آبان ماه امسال و یکی از چپ گردها نیز در بهمن ماه تکمیل می‌شود.

وی افزود: درمجموع سه سطح از چهارسطح تقاطع غیر همسطح آزادگان ۲۲ بهمن به بهره برداری خواهد رسید.

وی درادامه گفت: هزینه اجرای این تقاطع ۴ سطحی حدود ۲۰۰ میلیارد تومان پیش بینی شده است که این هزینه به صورت ۲۵ درصد نقد و ۷۵ درصد غیر نقد بصورت تهاتر زمین، پروانه و مجوز تامین خواهد شد.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ترافیک وکیل آباد بزرگراه امام علی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۱۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان‌ باختن راننده پرشیا در بزرگراه امام علی (ع) + تصاویر

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از جان‌ باختن راننده پرشیا در بزرگراه امام علی (ع) بر اثر تصادف با یک دستگاه تریلر خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اظهار کرد: ساعت 6 و 6 دقیقه صبح امروز یک مورد حادثه تصادف در مسیر غرب به شرق بزرگراه رستگاری مقدم، نرسیده به بزرگراه امام علی (ع)  به سازمان آتش‌نشانی اعلام شد.

وی تصریح کرد:  ایستگاه شماره 79 به محل حادثه اعزام شد و در مدت زمان 3 دقیقه همکاران آتش‌نشانی  به محل رسیدند و مشاهده کردند یک دستگاه خودرو سورای پرشیا با یک سرنشین ( مرد حدود 48  ساله) به دلیل نامشخصی در حرکت به شدت عقب یک دستگاه تریلر برخورد کرده بود.

استقرار آتش‌نشانان در محل‌های برگزاری مراسم شب‌های قدر

ملکی ادامه داد: بخش زیادی از خودروی پرشیا ( قسمت جلو) به زیر تریلر رفته و راننده در داخل خودرو محبوس شده بود و آتش‌نشانان ایمن سازی لازم را انجام دادند و راننده خودرو را به بیرون آوردند که به تایید عوامل اورژانس متاسفانه راننده فوت کرده بود و در ساعت 6 و 43 دقیقه عملیات به پایان رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عصبانیت شدید امام جمعه شیراز: اگر نمی‌توانید مساجد نصیرالملک و وکیل را اداره کنید، خودم مدیریت کنم
  • فیلم| انتقاد امام جمعه شیراز: اگر نمی‌توانید مدیریت کنید، به سبک خودم مدیریت کنم
  • (ویدئو) ️انتقاد امام جمعه شیراز: اگر نمی‌توانید مدیریت کنید، به سبک خودم مدیریت کنم
  • کشف گوشت خر در جاده نیشابور به مشهد قدیمی است! + عکس ها
  • نجات اهالی شرق تهران از ترافیک بزرگراه شهید باقری
  • ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر در مشهد اعلام شد
  • جان‌ باختن راننده پرشیا در بزرگراه امام علی (ع) + تصاویر
  • انجام روزانه ۳۰ هزار تردد در آزادراه شیراز – اصفهان
  • نجات اهالی شرق تهران از ترافیک بزرگراه شهید باقری | پل دوبرگردان ۴۸۰ تنی در حال نصب است
  • افتتاح پل تقاطع غیر همسطح در بزرگراه شهید باقری تا خردادماه