Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@16:52:42 GMT

دوچرخه سوارانی که گرفتار تگرگ سنگین شدند

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۱۸۶۳

دریافت 2 MB

کد خبر 4998991.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: ورزش دوچرخه سواری مسابقات دوچرخه سواری تور دوچرخه سواری بیروت انفجار بیروت ویروس کرونا ایالات متحده آمریکا لبنان عید غدیر خم انفجار شیوع کرونا آتش سوزی ایران فوتبال ماه محرم بیماری کرونا دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۱۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان دو کودک گرفتار درسیلاب ورودی دادگستری زرند

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز (سه شنبه) خانمی به همراه دو فرزند خردسالش از ساختمان دادگستری شهرستان زرند خارج و در محل درب ورودی دادگستری منتظر رسیدن آژانس می‌شود.

در این هنگام که به دلیل بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب جوی آب جلوی دادگستری همانند بخشی از خیابان مملو از آب و گل است پای یکی از فرزندان این خانم سر می‌خورد و به داخل جوی آب می‌افتد، بلافاصله با فریاد کمک خواهی مادر و کمک سرباز دادگستری تلاش برای نجات جان کودک گرفتار در جوی آب انجام می‌شود.

در حالی که توجه همه معطوف نجات فرزند اول می‌باشد فرزند دوم این خانم نیز داخل جوی آب می‌افتد و جریان آب او را به زیر پل ورودی دادگستری می‌برد که در این هنگام یکی از کارمندان دادگستری زرند که شاهد افتادن این کودک به داخل جوی مملو از آب بود به کمک او می‌شتابد و او را به طرز معجزه آسایی از داخل سوراخ مملو از آب پل ورودی دادگستری زرند نجات می‌دهد.

زمانی، کارمند دادگستری زرند که در جریان کمک به کودک دوم آسیب می بیند و ساعتی را در بیمارستان بستری بود در گفتگو با خبرنگار مهر می‌گوید: زمانی که متوجه افتادن این کودک به درون جوی آب شدم فوراً وارد عمل شدم و توانستم دست این کودک را که جریان آب او را به داخل سوراخ پل برده بود بگیرم و او را نجات دهم.

وی می‌افزاید: این اتفاق در حالی افتاد که مادر این کودک پیگیر نجات فرزند اولش بود و اصلاً متوجه افتادن کودک دیگرش در درون جوی آب نشده بود.

پس از این اتفاق این دو کودک به بیمارستان زرند منتقل و تحت مراقبت‌های پزشکی قرار گرفتند.

کد خبر 6086911

دیگر خبرها

  • غوغای دوربین گوشی پی70 هواوی / سامسونگ و اپل گرفتار شدند (فیلم)
  • رکابزن بجنوردی از تهران تا هند را می‌پیماید
  • چطور اسباب بازی ها می توانند به رشد کودکان کمک کنند؟
  • فیلم/ لحظات دلهره آور از نجات راننده گرفتار در خودرو آتش گرفته
  • نامگذاری یکی از خیابان‌های سنندج به نام «آرمان بنفشی»
  • نجات دو کودک زرندی گرفتار در جوی آب
  • نجات جان دو کودک گرفتار درسیلاب ورودی دادگستری زرند
  • مسجد شکر طبس مقصد دوچرخه سواران طبسی
  • حضور ۶ دوچرخه سوار و یک مربی از آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی
  • آرمان بنفشی برای نجات ۴ نفر گرفتار در چاه قربانی شد