Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-23@18:24:20 GMT

بارندگی ها در گیلان تا چهارشنبه ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۱۸۹۲

بارندگی ها در گیلان تا چهارشنبه ادامه دارد

گیلان- کارشناس هواشناسی گیلان، از کاهش چهار تا ۹ درجه ای دمای هوا خبر داد و گفت: از عصر و شب امروز با نفوذ جریانات ناپایدار روند کاهش دما و به تناوب در بعضی ساعات بارندگی تا اواسط هفته آینده پیش بینی می شود.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از هواشناسی گیلان ، شبنم هادی نژاد ، با بیان اینکه در حال حاضر آسمان کمی تا نیمه ابری است، اظهار کرد: در برخی از ساعات افزایش ابر، وزش باد و رگبار باران دور از انتظار نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیشینه دمای هوای استان را ۳۱ درجه سلسیوس در منجیل و کمینه دمای استان را ۱۶ درجه سلسیوس مربوط به ایستگاه اسب وونی تالش دانست دانست و افزود: به تدریج از عصر و شب امروز با نفوذ جریانات ناپایدار و همراهی آن با هوای خنک، روند کاهش دما، به تناوب در بعضی ساعات بارندگی، وزش باد، رعد و برق و مواج بودن دریا تا اواسط هفته آینده پیش بینی می شود.

سرپرست اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی گیلان، سامانه جوی پیش بینی شده را همراه با بارندگی، وزش باد و رعد و برق دانست و خاطرنشان کرد: دما به طور متوسط در نقاط مختلف استان بین چهار تا ۹ درجه سلسیوس کاهش می یابد و احتمال مه آلودگی و تگرگ وجود دارد.

هادی نژاد، آبگرفتگی منطقه ای، بالا آمدن آب رودخانه ها و سیلابی شدم مسیل ها، خسارت به شالیزارها، احتمال خسارت به سازه های سست، لغزش و رانش زمین و خطر اصابت صاعقه را یادآور شد و عنوان کرد: شدت بارندگی ها طی روزهای شنبه و دوشنبه بیشتر است.

وی با بیان اینکه دریا از اواخر وقت امروز مواج خواهد بود و ارتفاع موج در بیشترین حالت به ۲.۵ متر می رسد، اضافه کرد: از روز چهارشنبه شاهد کاهش فعالیت این سامانه ناپایدار در استان خواهیم بود.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: گیلان هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۱۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی در خراسان شمالی/ باران در راه است

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان شمالی از صدور هشدار هواشناسی در استان خبر داد و گفت: آسمان استان روزهای سه‌شنبه تا پنج‌شنبه بارانی است.

مهری هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان شمالی اظهار کرد: پیرو پیش‌بینی هواشناسی استان، سطح نارنجی هشدار صادر شده است.

وی افزود: فعالیت این سامانه از ظهر سه‌شنبه آغاز شده است و تا صبح روز پنج‌شنبه ادامه دارد.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان شمالی وزش باد لحظه‌ای شدید، رگبار باران، تگرگ و مه‌آلودگی را از مخاطرات این سامانه دانست و خاطرنشان کرد: بیشتر نقاط استان به ویژه نیمه غربی در روز سه‌شنبه و نیمه شرقی در روز چهارشنبه این شرایط جوی را دارند.

هاشمی تصریح کرد: کاهش دید، لغزندگی جاده‌ها، جاری شدن سیلاب و روان‌آب و وارد آمدن خسارت به سازه‌های موقت از مخاطرات این سامانه است.

وی گفت: احتمال کاهش هشت تا ۱۰ درجه‌ای دما طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 746748

دیگر خبرها

  • تداوم بارندگی در سمنان
  • تداوم بارش باران در خوزستان
  • استقرار هوای خنک تا چهارشنبه در گیلان
  • استقرار هوای خنک و بهاری تا چهارشنبه در گیلان
  • دمای هوای آذربایجان‌غربی افزایش می‌یابد
  • ادامه بارش باران بهاری تا چهارشنبه در همدان 
  • قروه بیشترین میزان بارندگی را در کردستان ثبت کرد
  • ادامه بارندگی‌ها تا روز چهارشنبه در کردستان
  • هشدار هواشناسی در خراسان شمالی/ باران در راه است
  • پیش بینی هواشناسی؛ تداوم رگبار و رعدوبرق در کشور/ کاهش دما در نوار شمالی