Web Analytics Made Easy - Statcounter

ودیعی گفت:مدیریت شهری مشهد و شورای پنجم تاکنون در حد وسع و بضاعت خود از خانواده‌های معزز شهدا، آزادگان و ایثارگران حمایت کرده و این حمایت‌ها را استمرار می‌بخشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «محمدحسین ودیعی» امروز( ۲۵ مرداد) در جلسه مشترک با جمعی از اعضای موسسه پیام آزادگان استان خراسان رضوی گفت: تلاش‌ها و زحمات و ایثارگری‌های آزادگان و مقاومت و خستگی‌ناپذیری ایشان که بسیاری از جلادان و سنگدلان اردوگاه‌های بعثی را مستاصل کرده بود، با هیچ اقدام و حرف و کلامی قابل جبران نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس کمیسیون ایثارگران شورای شهر مشهد افزود: تکریم و گرامیداشت آزادگان، جانبازان و شهدا را رسالت خود می‌دانیم؛ در این خصوص جلسات مختلف همفکری برگزار شده و در قالب المان و استفاده از فضاهای شهری در محیط‌هایی که آزادگان سکونت دارند، محقق می‌شود.

 

وی اظهارکرد: به طور مرسوم، هرساله مراسمی از سوی حوزه فرهنگی شهرداری برای گرامیداشت روز ایثارگران برگزار می‌شود ولی امسال امکان برگزاری جشن‌های متداول هرساله به دلیل شیوع ویروس کرونا وجود ندارد.

 

ودیعی با بیان اینکه فراخوان طراحی المان تقاطع ۴سطحی آزادگان به زودی منتشر خواهد شد تا با حضور گسترده هنرمندان، اثری درخور داشته باشیم، افزود: همزمان با سالروز ورود آزادگان، اکران‌هایی هم در بیلبوردهای سطح شهر خواهیم داشت؛ شهرآرا محله نیز که معمولا هر هفته به معرفی یکی از چهره‌های شاخص محلات می‌پردازد که از جمله آنها، ایثارگران و جانبازان هستند.

 

رئیس کمیسیون ایثارگران شورای شهر مشهد خاطرنشان کرد: مدیریت شهری مشهد و شورای پنجم تاکنون در حد وسع و بضاعت خود از خانواده‌های معزز شهدا، آزادگان و ایثارگران حمایت کرده و این حمایت‌ها را استمرار می‌بخشد.

 

«علی‌اکبر عرفانی» هم در این جلسه با بیان اینکه شرایط حاکم بر کشور، از نظر اعتباری و مالی، شرایط دشواری است، اظهارکرد: به تبع همین وضعیت، اداره شهرها نیز نسبت به گذشته دشوارتر شده ولی شهرداری مشهد وضعیت خوبی دارد و به خوبی شرایط را مدیریت کرده است.

 

مدیر موسسه پیام آزادگان استان خراسان رضوی ضمن تشکر از تصمیمات و مصوبات ارزنده شورای پنجم از جامعه ایثارگران، گفت: موضوع رایگان شدن هزینه تدفین و تغسیل خانواده معزز شهدا، آزادگان، جانبازان و خانواده‌ ایشان و رزمندگان بسیار حائز اهمیت بود.

 

عرفانی، تقاطع 4 سطحی آزادگان را دیگر اتفاق خوبی دانست که در دوره شورای پنجم عملیات اجرایی آن آغاز شده است، افزود: افرادی که با پروژه های عمرانی کلان شهری آشنایی دارند، نسبت به دشواری اجرای چنین پروژه سنگینی اشراف دارند.

 

وی با تقدیر از نامگذاری این پروژه عظیم شهری به نام «آزادگان»، تصریح کرد: یکی از خلاء‌های میادین شهر مشهد، نبود المان و عدم استفاده بهینه از این فضاهای شهری است؛ پروژه 4سطحی آزادگان هم پروژه عظیمی است که امیدواریم با المانی مرتبط به آزادگان هم مزین شود.

 

عرفانی خاطرنشان کرد: بسیار نیکوست که برای پروژه‌های اینچنینی و سایر میادین سطح شهر، المان‌های مناسب طراحی شود و امیدواریم مورد توجه مدیریت شهری قرار گیرد.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: مدیریت شهری ایثارگران مدیریت شهری شورای پنجم معزز شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۱۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی وضعیت خانواده های شهدای اتباع خراسان رضوی

نشست مشترک مدیرکل امور اتباع و مهاجرین استانداری خراسان رضوی و مشاور استاندار در امور ایثارگران صبح امروز سه شنبه چهارم اردیبهشت 1403 در محل این اداره کل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی، حسین شرافتی در این نشست بر ضرورت نگاه ویژه به وضعیت خانواده های معزز شهدا و ایثارگران و مدافعین حرم تیپ فاطمیون جامعه اتباع و مهاجرین خراسان رضوی تأکید نمود و بیان داشت ساماندهی این گروه از اتباع در اولویت کاری این اداره کل قرار دارد.

وی با اشاره به در دستور کار بودن مستمر بازدید، سرکشی و تکریم خانواده های شهدا  و ایثارگران اتباع توسط این اداره کل، خاطر نشان ساخت: مطابق با سیاستهای راهبردی سازمان ملی مهاجرت طرحها و برنامه های مختلفی جهت رسیدگی و ساماندهی خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران اتباع و مهاجرین خارجی کشور تدوین و به مرحله اجرا رسیده است.

امیرالله شمقدری نیز در این نشست ضمن قدردانی از خدمات اداره کل امور اتباع و مهاجرین خراسان رضوی در قبال خانواده های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران اتباع و مهاجرین استان بر ضرورت ادامه روند خدمت صادقانه و بشردوستانه به ایشان تأکید نمود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • حمایت ویژه مدیریت شهری از تشکل‌های مردم‌نهاد
  • خانواده‌های شهدا سنگربان انقلاب هستند
  • پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی
  • غفلت از سرکشی به خانواده‌های شهدا پذیرفتنی نیست
  • تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • دیدار با خانواده شهدا و جانبازان منطقه ۹ در هفته بزرگداشت اصفهان
  • خواسته‌های خانواده‌های شهدای تنگستان با جدیت دنبال می‌شود
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران
  • ساماندهی وضعیت خانواده های شهدای اتباع خراسان رضوی
  • پیام تسلیت هیأت خانواده شهدا و ایثارگران به معاون شورای حل اختلاف و بسیج قوه قضائیه