Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-16@20:56:38 GMT

احضار عضو شورای شهر تهران به دادسرا

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۱۹۰۵

احضار عضو شورای شهر تهران به دادسرا

به گزارش تابناک، سخنگوی شورای شهر تهران از احضار یکی از اعضای شورای شهر به دادسرای کارکنان دولت خبرداد.

علی اعطا در واکنش به احضار محمد جواد حق شناس، رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران به دادسرای کارکنان دولت در توییتر خود نوشت: «امروز همکارمان دکتر حق شناس، به دلیل اظهاراتی که در صحن شورا در رابطه با موضوع کرونا در جلسه ١٩ فروردین ماه مطرح نموده اند، باید در دادگاه کارکنان دولت حاضر شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تردیدی نداریم آنچه ایشان فرموده اند از سر دغدغه و دلسوزی و از منظر نمایندگی مردم در شورا و معطوف به اصلاح و بهبود رسیدگی به شیوع کرونا بوده است و تشدید وضعیت شیوع و ابتلاء به کرونا در ماه‌های بعد نیز، نشان از درستی این دغدغه داشته است.

ضمن اینکه بر اساس بند ١٨ ماده ٨٠ قانون شوراها، "نظارت بر امور بهداشت حوزه شهر" از وظایف شورا‌های شهر دانسته شده است. شورا امیدوار است در جلسه امروز دادگاه، سخنان دغدغه مندانه همکارمان عضو شورا، برداشت نامناسبی صورت نگیرد و رأی به برائت صادر شود.»

منبع: تابناک

کلیدواژه: کنکور 99 آیت الله فاطمی نیا اوراق سلف نفتی بورس انرژی توافق اسرائیل و امارات علی اعطا محمدجواد حق شناس شورای شهر تهران دادسرا کنکور 99 آیت الله فاطمی نیا اوراق سلف نفتی بورس انرژی توافق اسرائیل و امارات شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۱۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت کارخانه زباله‌سوز ساری مهم‌ترین دغدغه برای رفع معضل زباله است

رئیس شورای اسلامی شهر ساری با اشاره به یکی از دغدغه‌های مهم در بحث زباله، افتتاح نیروگاه زباله‌سوز ساری را حل یکی از مهم‌ترین معضلات شهری و حتی استانی مازندران مطرح کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، پرویز شعبانی، امروز_سه‌شنبه بیست‌وهشتم فروردین_ در دیدار اعضای شورا و شهردار شهر ساری با آیت‌الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اقدامات شورای شهر و شهرداری ساری اظهار کرد: تاکنون تمام تلاش برای این اقدامات انجام شده که رضایت‌مندی نسبی در میان مردم و پرسنل را در برداشته است.

وی با بیان اینکه شهرداری در اجرای اکثر برنامه‌های فرهنگی شهر دخیل است و کمک شایانی به این مباحث انجام می‌دهد، افزود: چند پروژه شاخص برای امسال تعریف شده که مهم‌ترین آن پروژه پارک جنگلی شهید نوبخت (سکوتپه)، پل تا پل و چهار راه این شهر آشوب در حال اجرا است.

رئیس شورای شهر ساری یکی از مهمترین دغدغه‌های مدیران شهری ساری را در بحث نیروگاه زباله سوز عنوان کرد و گفت: امیدواریم این پروژه هرچه زودتر انجام شود.

شعبانی با تاکید بر اینکه در چند روز پایان سال حدود ۷۰۰ تا ۸۰۰ تن زباله در شهر ساری جمع‌آوری شده که عدد قابل توجه‌ای است، اظهار داشت: شاید با افتتاح این نیروگاه یکی از مهم‌ترین معضلات شهر و حتی استان که همان موضوع زباله است، حل شود.

علی عاشقان عضو شورای اسلامی شهر ساری نیز در این دیدار با اشاره به سفر قریب‌الوقوع ریاست جمهوری به استان مازندران عنوان کرد: از شما تقاضا می‌شود تا در خصوص برخی پروژه‌های ضروری شهر مانند پل سه راه جویبار و همچنین نیروگاه زباله سوز به عنوان یکی از معضلات همیشگی شهر، شخصاً ورود کنید تا هر چه زودتر حل شود.

سید افشین راسخ دیگر عضو شورا نیز مطرح کرد: شهرداری ساری فقط می‌تواند با یک رفتار جهادی از این بحران خارج شود لذا باید با تلاش و خدمت بیشتر رضایت‌مندی مردم را به دست بیاوریم.

وی افزود: بنده معتقدم خدمات و کارهای که در حال انجام است اصلاً در حد و شأن مردم شهر ساری نیست.

حسین وریجی عضو شورای شهر ساری با بیان اینکه با توجه به در پیش بودن سفر ریاست جمهوری به این استان باید این موضوع به یک فرصت تبدیل شود، افزود: مسافران زیادی از شهر ساری عبور می‌کنند و متأسفانه اوضاع کمربندی شهر اصلاً خوب نیست؛ باید نسبت به ترمیم و همچنین ساخت پل اقدام کنیم و این با همکاری حضرتعالی با سرعت بیشتری انجام می‌شود.

کد خبر 745235

دیگر خبرها

  • ساخت کارخانه زباله‌سوز ساری مهم‌ترین دغدغه برای رفع معضل زباله است
  • واکنش شورا به توهین یک مدیر زاکانی /خط قرمز ما ادب است
  • تقسیم شورای شهر تهران به موافقین و منتقدین زاکانی
  • از تاکسی‌ها برقی تا ساخت تقاطع‌های غیر همسطح در نشت شورا
  • از تاکسی ها برقی تا ساخت تقاطع های غیر همسطح در نشت شورا
  • تاکید رئیس شورا براقدام جهادی درخصوص واردات واگن های مترو
  • احضار و تفهیم اتهام ۷۹ نفر از کارکنان شهرداری پاکدشت
  • گزارش دهی معاون شهردار تهران به شورا در جلسه آتی
  • احضار حسین دهباشی به دادسرا
  • حسین دهباشی به دادسرا احضار شد