Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@00:09:00 GMT

پروانه اصناف متخلف در مسائل بهداشتی تمدید نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۱۹۷۲

پروانه اصناف متخلف در مسائل بهداشتی تمدید نمی‌شود

‍‍‍‍‍‍

گروه استانها- استاندار لرستان با اشاره به اینکه عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مجازات در پی دارد گفت: پروانه اصناف متخلف تمدید نمی‌شود. - اخبار استانها -

به گزارشخبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، سید موسی خادمی ظهر امروز در رابطه با مصوبات جلسه ویدئو کنفرانس ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا اظهارداشت: بررسی و تصویب آئین نامه تعیین مجازات عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی موضوع مهمی بود که امروز در جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا به آن پرداخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با اساس آئین نامه  مذکور عدم رعایت نکات بهداشتی در ادارات و مراکز دولتی مجازاتهایی از قبیل تذکر، کسر حقوق و سه ماه انفصال از خدمت را به همراه دارد و  اعلام و اختیار اجرای این دستورالعمل‌ها برعهده مدیران دستگاه‌های اجرایی است.

استاندار لرستان در رابطه اعمال مجازات اصناف درصورت عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی نیز عنوان کرد: عدم رعایت هرگونه نکات بهداشتی از سوی اصناف جرائمی از قبیل تذکر، عدم تمدید پروانه فعالیت و پلمب را به دنبال دارد.

گزارش ویدئویی| چرا قم دوباره وارد بحران کرونا شد؟/ وقتی مردم رعایت نکات بهداشتی را جدی نمی‌گیرندسیر نزولی کرونا در گلستان؛ باید همچنان این بیماری را جدی گرفتآخرین آمار کرونا در کشور| فوت 161 نفر در 24 ساعت گذشته

وی با بیان اینکه امروز در جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا نحوه برگزاری مراسم عزاداری محرم مطرح شد بیان کرد: در این زمینه نیز بنا شد برای افرادی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند مجازات‌هایی لحاظ شود.

خادمی یکی دیگر از مصوبات جلسه مذکور را چگونگی پرداخت تسهیلات کرونا به متقاضیان دانست و گفت: براساس مصوبه ستاد ملی متقاضیان دریافت تسهیلات مربوط به کرونا در صورتی که چک برگشتی داشته باشند، مانعی در پرداخت تسهیلات ندارند و بانک‌ها نیز در این زمینه موظف به همکاری هستند.

انتهای پیام/642/ ت

R41450/P/S6,72/CT11 بیشتر بخوانید... فعالیت ۶۰۰ استارت‌آپ فعال آنلاین در ایام شیوع ویروس کرونا فعالیت ۹۱۲ دانشجوی پرستاری در دوران شیوع کرونا آزادگان استان البرز از ایثارگری‌های کادر درمان در مقابله با کرونا تقدیر کردند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... فعالیت ۶۰۰ استارت‌آپ فعال آنلاین در ایام شیوع ویروس کرونا فعالیت ۹۱۲ دانشجوی پرستاری در دوران شیوع کرونا آزادگان استان البرز از ایثارگری‌های کادر درمان در مقابله با کرونا تقدیر کردند پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ برنامه مجلس برای تأمین کالاهای اساسی ‌اقشار آسیب‌پذیر/ طرح ‌کارت‌های اعتباری ‌هفته آینده ‌در مجلس ارائه می‌شود‌ ۲ جزیره قشم در تولید برق خودکفا شد/ مازاد برق صادر می‌شود ۳ خطر ابتلا به کرونا در کودکان همچنان ادامه دارد/ علائم بیماری کرونا در کودکان را بشناسید ۴ عزاداران حسینی توصیه‌های "مقام معظم رهبری" را نصب‌العین قرار می‌دهند / با ‌ستاد ‌کرونا همراه خواهیم بود ۵ معاون رئیس‌جمهور در سنندج: زیرساخت‌های شرکت‌های دانش بنیان در کشور تقویت می‌شود ۶ دغدغه بچه هیئتی‌ها برای حفظ سلامت و جان مردم / رعایت اصول بهداشت‌ یک واجب "عقلی و شرعی" است + فیلم ۷ کاروان سلامت به مناطق محروم قزوین می‌رود/ بیماران خاص بیمه برکت می‌شوند ۸ گزارش|روایت تسنیم از مصائب بیماران کلیوی / هزینه‌هایی که در نهایت بیماران را به کام مرگ می‌کشاند مهمترین اخبار استانها امام جمعه اصفهان: برای برگزاری عزاداری ماه محرم احساسی عمل نکنیم/ اگر جان انسانی را به خطر بیندازیم ‌عزاداری جایز نیست + فیلم دغدغه بچه هیئتی‌ها برای حفظ سلامت و جان مردم / رعایت اصول بهداشت‌ یک واجب "عقلی و شرعی" است + فیلم گزارش ویدئویی| تولید در سنگر مسجد / بانوان گرگانی برای تولید " ‌‌ماسک" دست به‌کار شدند گزارش| کرونا در استان فارس همچنان قربانی می‌گیرد / ازدحام جمعیت در هایپرلند شیراز مهمترین اخبار تسنیم بیانیه سپاه پاسداران | توافق ننگین امارات و دولت جعلی صهیونیست‌ها بزرگترین خیانت تاریخی ضد آرمان قدس است اخبار توافق عادی سازی| امارات ابزار طرح‌های صهیونیسم در منطقه/ انتفاضه‌ بزرگ امت اسلام در راه است گفتگوی تسنیم با متولی صادرات|۶مشکل اصلی صادرات/ طرح صادرات ریالی برای پولشویی است؛ پیمان پولی قابل اجرا نیست؛ قوانین یک‌شبه نداریم روحانی: کنکور برگزار می‌شود/ واکنش به توافق سازش امارات و اسرائیل ماده اولیه واکسن کرونای ایرانی تولید شد/بخش عمده واکسن‌‌های آنفلوانزای امسال وارداتی است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دستورالعمل ها بیماری کرونا عدم رعایت ستاد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۱۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۰ درصد اتباع افغانستانی در خراسان رضوی خواهان مجوز اقامت هستند

محمد امین بابایی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: درصورتی که اتاق بازرگانی مشترک ایران و افغانستان، فهرستی از تجار افغانستانی در استان را به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارایه دهد، فرآیند دریافت پروانه کار و اقامت آنان تسهیل خواهد شد.

او افزود: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی متولی صدور پروانه کار اتباع در استان است، لذا کتمان اطلاعات از سوی برخی از متقاضیان تمدید پروانه کار و ارائه فاکتور‌های غیر قابل استناد از شرکت‌های بازرگانی بدون نام و نشان، مانع صدور مجوز پروانه کار برای آنان می‌شود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی ادامه داد: تا زمانی که پروانه کار تمدید نشود، اقامت اتباع در استان غیرقانونی است، برای تمدید پروانه کار تجار، به اسناد و مدارک کافی دال بر تجارت آنان در ایران نیاز است

بابایی بیان کرد: از سوی دیگر رعایت اصل شفافیت و صداقت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و با ارائه فاکتور‌های غیر قابل قبول امکان تمدید پروانه اقامت نیست.

او تصریح کرد: تجار افغانستانی که تمایل به فعالیت اقتصادی در ایران دارند، می‌توانند در سال اول فعالیت با معرفی اتاق مشترک ایران و افغانستان، پروانه کار دریافت کنند و برای تمدید آن باید مدارک و اسناد مورد نیاز مطابق با قانون را ارائه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • ۵ واحد صنفی متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب ۵ واحد متخلف صنفی در مشهد
  • پلمب پنج واحد صنفی متخلف در مشهد
  • معاون درمان وزیر بهداشت: پروانه ۱۰۰ بیمارستان دارای اخطار ایمنی تمدید نشد
  • عمده‌ترین تخلف روانشناسان دارای پروانه عدم رعایت تعرفه ‌هاست
  • انتقاد استاندار گلستان از صدور مجوز برای تاسیس یا توسعه کارخانه ید
  • صدور و تمدید ۹۹ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد در چهارمحال و بختیاری
  • انتقاد استاندار گلستان از صدور مجوز برای تاسیس یا توسعه کارخانه ید در گلستان
  • ۹۰ درصد اتباع افغانستانی در خراسان رضوی خواهان مجوز اقامت هستند
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد