Web Analytics Made Easy - Statcounter

میرصادقی با اشاره به این‌که وقتی خانواده ضعیف شود، جامعه نیز ضعیف می‌شود، گفت: مدیران لایق در خانواده‌های خوب رشد می‌کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خانم میرصادقی معاون امور زنان و خانواده ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خاورستان، در خصوص اهمیت خانواده اظهار کرد: آغاز دین ما با پذیرفتن و ایمان آوردن به رسالت پیامبر(ص) و فداشدن در راه ایشان بود و امروز موضوع اصلی دین رسیدن و ایمان آوردن به امام زمان(عج) و فداشدن در مسیر حکومت ایشان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در صدر اسلام دعوای دین بر سر ایمان آوردن به پیامبر (ص) و شخص ایشان بود اما از واقعه غدیر تاکنون دعوای دین بر سر آمدن امام زمان(عج) است و پذیرفتن این ولایت برای این حکومت است.

اصلاح سبک زندگی و تربیت مدیران لایق و شایسته دو شرط لازم برای رسیدن به حکومت اسلامی است

معاون امور زنان و خانواده ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی تصریح کرد: خانواده و اخلاق باید قبل از فرج امام زمان (عج) آماده شود و مستضعفین از استضعاف خارج شوند و بتوانند بهترین بهره‌برداری از این حکومت جهانی داشته باشند.

میرصادقی افزود: اصلاح سبک زندگی و تربیت مدیران لایق و شایسته دو شرط لازم برای رسیدن به حکومت اسلامی است.

وی گفت: مردم برای رسیدن به این اهداف باید طوری زندگی کنند که زیر بار بردگی نروند و مدیران آن نیز باید به این سمت اصلاح شوند و جامعه ما نباید جامعه مستضعفین و همچنین از جامعه مستکبرین نیز نباید باشد تا به این ترتیب دین ما از استضعاف خارج شود و این در صورتی درست خواهد شد که معیشت مردم درست و هم مدیران جامعه لایق شوند.

نابودی خانواده مهمترین هدف صهیونیست در سایر جوامع است

معاون امور زنان و خانواده ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: برای تسلط بر یک جامعه باید در آن جامعه، خانواده منفعل شود و از بین برود و این یک سنت در بین صهیونیست است.

میرصادقی با اشاره به این‌که جایگاه خانواده در صهیونیست خیلی مهم است، افزود: نابودی خانواده مهمترین هدف صهیونیست در سایر جوامع است.

وی گفت: صهیونیست‌ها اعتقاد دارند خانواده را باید تلخ‌ترین، زننده‌ترین، پرچالش‌ترین و ناامن‌ترین محل یک جامعه قرار داد.

معاون امور زنان و خانواده ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی تصریح کرد: صهیونیست‌ها بر این باورند اگر می‌خواهید جامعه را ضعیف کنید، خانواده را از هم بپاشید.

میرصادقی با اشاره به این‌که وقتی خانواده ضعیف شود، جامعه نیز ضعیف می‌شود، افزود: مدیران لایق نیز از خانواده‌های خوب بیرون می‌آیند.

وی گفت: وقتی دین‌های سکولار وارد می‌شوند فسادهای آخرالزمان هستند که می‌خواهند مدیریت در خانواده را تحت تاثیر خود قرار دهند و صهیونیسم نیز تلاش می‌کند زندگی آدم‌ها را با هرزگی مدیریت کند.

معاون امور زنان و خانواده ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی تصریح کرد: تفکر سکولار، هرزگی را وارد می‌کند و مبارزه با نفس و گناه را از بین می‌برد و محوریت را فرد و لذت‌های خودش قرار می‌دهد.

خانواده یک ساختار بسیار توانمند برای فرد است

میرصادقی با اشاره به این‌که خانواده یک ساختار بسیار توانمند برای فرد است، افزود: کسی که بتواند در روابط خانوادگی موفق عمل کند، در ارتباط با سایر افراد در جامعه هیچ مشکلی ندارد.

وی گفت: تفکر سکولار، مدیریت در خانواده را با هواپرستی، خودپرستی و هرزگی مخلوط می‌کند تا بتواند خانواده را ضعیف کند.

معاون امور زنان و خانواده ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: نظام سرمایه‌داری در مقابل خانواده قرار دارد و با القای آن در جامعه، افراد به یک رقابت فرد به فرد افتاده‌اند.

میرصادقی با اشاره به این‌که پیشنهاد مهم نظام سلطه این است که در خانواده، مدیریت نباشد یا بد باشد، افزود: مدیریت در خانواده باید با کسی باشد که یک زندگی را به بهره‌وری پیش ببرد.

وی گفت: مدیریت زن در خانواده نه مطلوب است و نه دلیل شرعی و عقلی دارد.

معاون امور زنان و خانواده ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی تصریح کرد: بسیاری از خانواده‌ها که با زن سرپرست خانوار مدیریت می‌شوند آسیب‌های زیادی را می‌بینند و فشارهای بسیار زیادی را تحمل می‌کنند.

میرصادقی با اشاره به این‌که مدیریت خانواده با دلایل فطری و عقلی با مرد است، افزود: بسیاری از افراد وقتی مدیریت قبول می‌کنند باید منفعل باشند و بدانند با اراده و اختیار چگونه با انسان‌ها ارتباط برقرار کنند.

وی با بیان این‌که از تفاوت‌های بین اسلام و غرب منفعل بودن است، گفت: اسلام صله رحم را واجب دانسته است.

معاون امور زنان و خانواده ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی تصریح کرد: مدیریت و ارتباط موثر را باید از آغاز نوجوانی به کودکان و نوجوانان خود آموزش دهیم.

مدیریت در خانواده باید با رعایت عزت و کرامت افراد همراه باشد

میرصادقی افزود: مدیریت در خانواده باید با رعایت عزت و کرامت افراد همراه باشد و عزت نفس یک جلوه دارد و آن هم حیا است که باید در یک خانواده‌ مدیریت عزت نفس، در غالب حیا و عفت باشد.

وی گفت: فرد باید در خانواده عزت نفس داشته باشد و کرامت حرف اول را بزند.

معاون امور زنان و خانواده ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی با اشاره به این‌که تمام افراد باید در خانواده ادب و عزت نفس داشته باشند و وقتی عزت نفس در خانواده به مصداق واقعی خود برسد، وقتی وارد جامعه می‌شود بسیار عالی می‌شود، تصریح کرد: اگر امروز مصداقی از بی‌حیایی را در جامعه می‌بینیم مصداق آن به خانواده برمی‌گردد.

میرصادقی افزود: وقتی یک سری چهار چوب‌ها در خانواده‌ها شکسته می‌شود و به سمت جامعه کشیده می‌شود، مطمئن باشید این خط قرمز رد شده است و جامعه نیز رو به فروپاشی می‌رود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مدیریت در خانواده مدیران لایق خانواده ها عزت نفس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۱۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس این دو شهر تعطیل شد

به گزارش همشهری آنلاین، براساس اعلام ستاد مدیریت بحران شهرستان زاهدان و بنا به اعلام هشدار سطح قرمز نفوذ سامانه شدید بارشی در استان سیستان و بلوچستان، فعالیت مدارس تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت عصر امروز (چهارشنبه) به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

همچنین، بر اساس تصمیم ستاد مدیریت بحران شهرستان سراوان، فعالیت آموزشی مدارس شیفت عصر در تمام مقاطع تحصیلی امروز به صورت غیرحضوری خواهد بود.

کد خبر 845162 منبع: تسنیم برچسب‌ها سيل خبر مهم مدیریت بحران مدرسه و مدارس دانش آموز

دیگر خبرها

  • ۵ وزیر دولت در صفِ اول «اصلاح کابینه» از نگاه محمودزاده /رئیسی با این وزرای ضعیف و ناکارآمد نمی تواند کاری از پیش ببرد
  • ادعای رسانه آمریکایی: روسیه قصد دارد آمریکا را ضعیف کند
  • تفاوت‌های دولت اسلامی و سکولار
  • مدارس این دو شهر تعطیل شد
  • شکل‌گیری مفهوم محیط‌زیست در تفکر اجتماعی
  • اجرای طرح حجاب و عفاف با عنوان طرح نور در چهارمحال و بختیاری
  • لزوم نقش آفرینی طلاب در تقویت قدرت اندیشه جامعه
  • طلاب به بحث تولید علم ورود کنند
  • تجلیل علی ربیعی از عملیات سپاه پاسداران: باید مراقب بود این دستاورد را تضعیف نکنند
  • تجلیل علی ربیعی از عملیات سپاه پاسداران: باید مراقب بود این دستاورد را تضعیف نکند