Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-28@15:41:21 GMT

اسکوچیچ با فیفا طرف است

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۱۹۹۴

اسکوچیچ با فیفا طرف است

رئیس هیات مدیره باشگاه صنعت نفت گفت:با انتخاب سراج به عنوان سرمربی تحت فشار قرار گرفتیم اما همچنان از وی حمایت می کنیم.

به گزارش مشرق، حسن نصر اصفهانی درباره انتقادهای بهنام سراج نسبت به حمایت نشدن از تیم صنعت نفت آبادان اظهار داشت: سراج همراه هیات مدیره است و مشکلاتی که وی مطرح کرده کلی است. ما به دلایل مختلف که اصل آن مالی است نتوانستیم در نیم فصل نفراتی که مدنظر کادرفنی است به تیم اضافه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از طرفی اشتباهات داوری هم امتیازهای زیادی از صنعت نفت گرفت. سراج می گوید تیم ما تنها است و هیچکس از آن پشتیبانی نمی کند. وی می گوید وزارت نفت و مسئولان شهری هم تیم رها کرده اند و گلایه های سراج همه جانبه بود. سرمربی ما از مسئولان وزارت نفت، شهر آبادان، فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ، کمیته داوران و حتی برخی هواداران گلایه  های به حقی دارد.

رئیس هیات مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان تصریح کرد: وقتی هیات مدیره تصمیم گرفت از سراج به عنوان سرمربی استفاده کند، تحت فشار قرار گرفتیم اما به این دلیل که اعتقاد داشتیم وی این توانایی را دارد تا به عنوان سرمربی معرفی شود، تمام ریسک ها را پذیرفته و از سراج حمایت کرد. این پشتیانی همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید:

اسکوچیچ خوش‌شانس است یا بدشانس؟

نصراصفهانی درباره دلیل اصلی نتیجه نگرفتن صنعت نفت در نیم فصل دوم گفت: تیم ما پس از جدایی اسکوچیچ ضربه روحی شدیدی خورد و این موضوع پس از عقد قرارداد وی با تیم ملی بیشتر هم شد. اسکوچیچ برای جدایی اش از صنعت نفت، بهانه بیماری آورد و بازیکنان ما هم خودشان را توجیه می کردند که وی به این دلیل از صنعت نفت جدا شد اما در ادامه اتفاق دیگری افتاد و اسکوچیچ به تیم ملی رفت.

وی ادامه داد: کمبود منابع مالی و اشتباهات داوری هم به تیم ما فشار زیادی وارد کرد اما هنوز هم از کادرفنی و سراج حمایت می کنیم و انشالله در دو بازی باقی مانده وی موفق می شود. برای فصل آینده هم پس از اتمام لیگ با سراج صحبت کرده و تصمیم لازم را اتخاد می کنیم.

رئیس هیات مدیره باشگاه صنعت نفت درباره دلخوری بهنام سراج از کم بودن رقم قراردادش با این تیم و افزایش نیافتن این قرارداد 170 میلیونی پس از انتخاب وی به عنوان سرمربی صنعت نفت توضیح داد: رقم قرارداد سراج یک بحث داخلی است و بی شک موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت چشم خود را روی پایین بودن قرارداد سراج نمی بنند و این مبلغ را تعدیل می کند. مشکل خاصی وجود ندارد و ما با سراج در این زمینه به توافق خوبی می رسیم.

نصراصفهانی درباره آخرین وضعیت پرونده دراگان اسکوچیچ با باشگاه صنعت نفت توضیح داد: طبق حکم فیفا از زمانی که باشگاه صنعت نفت شماره حساب خود را اعلام کرد این مربی 45 روز برای پرداخت مطالبات فرصت داشت که اکنون هم زمان زیادی به اتمام این مهلت باقی نمانده است. حکم به اسکوچیچ ابلاغ شده و اکنون وی  با فیفا طرف است و باید برای پرداخت غرامت صنعت نفت اقدام کند. صحبت خاصی با اسکوچیچ نداریم و برای وی و تیم ملی آرزوی موفقیت داریم.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا انفجار بیروت قرارداد ایران و چین صنعت نفت لیگ برتر اسکوچیچ تیم ملی باشگاه صنعت نفت عنوان سرمربی هیات مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۱۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ لبنان هم وی ای آر آورد

به گزارش "ورزش سه"، این گام نشان دهنده یک جهش کیفی در کشوری است که در درجه اول فاقد استادیوم‌هایی با مشخصات بین‌المللی برای برگزاری مسابقات است. با این حال، این گام به اتخاذ تصمیمات صحیح کمک می‌کند که نشان دهنده تعهد اتحادیه فوتبال لبنان به توسعه فناوری و تمایل آن به ارتقای سطح رقابت و شفافیت در لیگ لبنان است.

انتظار می‌رود که فناوری VAR به جلوگیری از بحث و جدل در مورد تصمیمات داوری تعیین کننده در طول مسابقات کمک کند. این مرحله همچنین بخشی از تلاش‌های فدراسیون لبنان برای نوسازی زیرساخت‌های ورزشی و همگامی با پیشرفت‌های جهانی در زمینه فناوری داوری ورزشی محسوب می‌شود.

پس از کسب موافقت فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) برای استفاده از VAR در لیگ، ماجراجویی جدید فدراسیون لبنان در ماه‌های گذشته آغاز شد، زیرا شروع به آموزش 24 داور زیر نظر دو مدرس فیفا کرد.

در همین راستا، دبیرکل فدراسیون لبنان، جهاد الشحف عنوان کرد: فدراسیون لبنان پس از ارتباط اولیه با چندین شرکت و ارائه چندین پیشنهاد، تصمیم به معرفی داوران VAR و استفاده از کمک داور ویدیویی در لیگ لبنان گرفت. همه این مراحل در هماهنگی با فیفا بوده است."

دیگر خبرها

  • جنجالی‌ترین جابه‌جایی مدیریتی در سال ۲۰۲۳
  • قیمت تخم مرغ ۹۱ هزار تومان شد
  • گشایش یکی از بزرگترین شهربازی‌های سرپوشیده ایران در دزفول
  • حمله یک پرسپولیسی به رکورد خاطره انگیز دراگان اسکوچیچ
  • حرف‌های غیرمنتظره خواننده مذهبی درباره رادیوی زمان شاه
  • راه اندازی سامانه پایش حاکمیت شرکتی در توانیر
  • حسام‌الدین سراج چگونه به موسیقی علاقه‌مند شد؟ از زبان خودش بشنوید(فیلم)
  • استعفای مدیرعامل بزرگترین سازنده هواپیما در جهان
  • لیگ لبنان هم وی ای آر آورد
  • محمد کریمی رئیس هیات مدیره گروه شرکت‌های “ایرانیان پوشش” شد