Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-24@18:09:25 GMT

۹۲ درصد پول گندم‌کاران تسویه شد

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۲۰۰۴

به گزارش روز شنبه وزارت صنعت، معدن و تجارت، «یزدان سیف» افزود: از ابتدای فصل برداشت گندم تاکنون هفت میلیون و ۹۰۰ هزارتن گندم از کشاورزان ۳۱ استان کشور خریداری شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته هشت درصد رشد را نشان می دهد.

وی اظهارداشت: ارزش کل خرید تضمینی گندم از ابتدای فصل برداشت تاکنون  ۱۹ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان است که ۱۷ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان پول گندم تحویلی، پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خرید تضمینی ۲۶۳ هزار تن دانه کلزا 

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: از ابتدای فصل برداشت دانه های روغنی تاکنون ۲۶۳ هزار تن دانه روغنی کلزا به ارزش حدود یک هزارو ۱۸۱ میلیارد تومان ( ۱۱۸۱ میلیارد تومان) خریداری شده است.

سیف با اشاره به خرید تضمینی دانه روغنی آفتابگردان افزود: از زمان برداشت دانه روغنی آفتابگردان تاکنون در استان‌های خوزستان و کرمان ۴۶۰ تن از این محصول خریداری شده است.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۲۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید ۹۶۰ تن ترتیکاله علوفه‌ای در بهشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهشهر از پیش بینی تولید ۹۶۰ تن ترتیکاله علوفه‌ای از مزارع این شهرستان خبر داد.


غلامرضا قنبری با اشاره به آغاز برداشت ترتیکاله علوفه‌ای در شهرستان بهشهر، گفت: ۲۳۰ هکتار تریتکاله در این شهرستان کشت شد که ۳۰ هکتار آن ترتیکاله علوفه‌ای است.


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهشهر افزود: پیش بینی می‌شود از این اراضی ۹۶۰ تن ترتیکاله علوفه‌ای برداشت شود.


قنبری تصریح کرد: گیاه تریتیکاله به دو شیوه علوفه‌ای و دانه‌ای کشت می‌شود که عملکرد علوفه‌ای آن ۴۰ تا ۵۰ تن در هکتار و دانه‌ای آن ۳ تا ۵ تن در هکتار است.


وی گفت: تریتیکاله، عله‌ای جدید بوده که در نتیجه تلاقی ژنوم‌های گندم و چاودار به وجود آمده و در این مورد گندم به جای گیاه مادر به کار گرفته شده و دانه‌های گرده از چاودار است.

دیگر خبرها

  • تولید ۹۶۰ تن ترتیکاله علوفه‌ای در بهشهر
  • گلدهی مزارع کلزا در شهرستان جلفا
  • پیش‌بینی برداشت بیش از ۱۱ هزار تُن کلزا در آذربایجان‌غربی
  • گلدهی بیش از ۸۵ هکتار از مزارع کلزا در جلفا
  • گندم‌کاران استان اردبیل در سامانه پهنه‌بندی جهادکشاورزی ثبت‌نام کنند
  • گندم‌کاران در سامانه پهنه‌بندی جهادکشاورزی ثبت‌نام کنند
  • برداشت بیش از چهار هزار تن دانه روغنی
  • پرداخت هزینه حمل و نقل به گندم‌کاران کشت قراردادی در ایلام
  • پیش‌بینی برداشت دانه‌های روغنی در کنگاور بیش از چهار هزار تن است
  • خرید محصولات پاییزه در خوزستان از ۵۳۶ هزار تن گذشت