Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@04:14:59 GMT

هانی بن بریک: به تل آویو سفر خواهم کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۲۰۱۳

هانی بن بریک: به تل آویو سفر خواهم کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رای الیوم، هانی بن بریک معاون رئیس گروه موسوم به شورای انتقالی جنوب یمن وابسته به امارات از قصد خود برای سفر به فلسطین اشغالی در صورتی که توافقنامه عادی سازی میان امارات و رژیم صهیونیستی به امضاء برسد، خبر داد.

وی با اشاره به اینکه پس از نهایی شدن توافق عادی سازی روابط میان امارات و رژیم صهیونیستی به تل آویو سفر خواهد کرد، افزود: به بیت المقدس می روم و در مسجد الاقصی نماز خواهم خواند!

این عامل وابسته به ابوظبی خواستاز صلح و همزیستی و قبول دیگری(منظور رژیم صهیونیستی) شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هانی بن بریک درباره اینکه چگونه می خواهد به فلسطین اشغالی با توجه به عدم وجود پرواز مستقیم میان تل آویو و یمن سفر کند، توضیحی نداد.

این در حالی است هنوز موعد نهایی امضا توافق عادی سازی روابط امارات و رژیم صهیونیستی مشخص نشده است.

شورای انتقالی جنوب یمن مورد حمایت سیاسی و نظامی امارات است.

رای الیوم گزارش داد: مورخان اعلام کرده اند که اسرائیل پس از اشغال فلسطین در سال ۱۹۴۸، حدود ۵۰ هزار یهودی یمنی را به فلسطین انتقال داده و آنها را در تل آویو، بیت المقدس، حیفا و دیگر مناطق فلسطین اشغالی اسکان داده است.

این موضع معاون رئیس گروه موسوم به شورای انتقالی جنوب یمن در حالی است که اعلام توافق عادی سازی روابط میان تل آویو و ابوظبی با مخالفت های گسترده ای روبرو شده است.

کد خبر 4999017

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای انتقالی جنوب یمن رژیم صهیونیستی ایالات متحده آمریکا لبنان انفجار بیروت رژیم صهیونیستی عراق دونالد ترامپ امارات متحده عربی ایران عربستان سعودی ویروس کرونا بیروت تحریم تسلیحاتی ایران انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 ترکیه رژیم صهیونیستی عادی سازی تل آویو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۲۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژنرال سابق صهیونیست از نتانیاهو خواست پایان جنگ را اعلام کند

 اسحاق بریک، ژنرال و کارشناس نظامی بازنشسته صهیونیست به روزنامه صهیونیستی معاریو گفت: اسرائیل باید پایان جنگ را اعلام و به ضررش اعتراف کند.

بر اساس گزارش عربی پست، این ژنرال صهیونیست همچنین در خصوص جنگ غزه افزود: اسرائیل باید پایان جنگ را اعلام کند. به هر حال ما نیرو‌های خود را از غزه خارج کرده ایم و هیچ راهی برای نابودی کامل آن وجود ندارد و اگر این کار را نکنیم، وارد شدن به رفح کمکی نخواهد کرد. متوجه باشید که ما قبلاً باخته‌ایم.

او همچنین از تسلیم شدن بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در برابر فشار وزرای کابینه‌اش انتقاد کرد و گفت: احساس کردم که او دولت را به پایان جنگ ترجیح می دهد. نتانیاهو از فشار اسموتریچ و بن گویر تغذیه می کند و حقیقت این است که حتی وقتی می فهمد، فاجعه‌ای در راه است، با آن همراه می شود.

در مقاله قبلی، روزنامه معاریو به نقل از اسحاق بریک نوشت: اسرائیل در راه جنگی است که قبلاً هرگز شاهد آن نبوده است و ممکن است یک جنگ منطقه‌ای جامع در کل منطقه باشد.

بریک همچنین گفت که جبهه داخلی رژیم صهیونیستی آمادگی کامل برای یک جنگ همه جانبه را ندارد و نیروی زمینی کافی برای جنگیدن در چند جبهه را ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • مهمترین دستاورد طوفان الاقصی توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل است
  • توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل، مهمترین دستاورد طوفان الاقصی
  • چالش‌های «شانگهای» برای برقراری صلح در غزه
  • بالاگرفتن اختلافات میان مقامات تل‌آویو برسر تبادل اسرا
  • بالاگرفتن اختلافات داخلی میان مقامات تل آویو درباره تبادل اسرا
  • ژنرال سابق صهیونیست از نتانیاهو خواست پایان جنگ را اعلام کند
  • ژنرال بریک: شکست خوردیم/ باید پایان جنگ را اعلام کنیم
  • شکست پروژه ژاندارم نیابتی
  • حمله‌های حزب‌الله نفس تل‌آویو را برید
  • عمق وابستگی نظامی- امنیتی رژیم صهیونیستی به آمریکا چقدر است؟