Web Analytics Made Easy - Statcounter

از آنجا که در انتخابات الکترونیکی، همه مراحل انتخابات از رأی دادن و شمارش آرا گرفته تا اعلام نتایج آن به صورت کاملاً الکترونیکی و با کمک رایانه انجام می گیرد می تواند مانع بهانه گیری دشمنان داخلی و خارجی انقلاب از شبهه افکنی در روند برگزاری انتخابات شود تا هرگز کسی مدعی تقلب در انتخابات نباشد.

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در ایران اگرچه در دهه های اخیر گام های بلندی در جهت شکل گیری دولت الکترونیک برداشته شده است اما به دلیل نبود استاندارهای لازم و عدم مدیریت مناسب برای ارائه خدمات گوناگون در زمینه تکونولوژی های نوین تا به امروز امکان برگزاری انتخابات الکترونیک فراهم نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هرحال از آنجا که در انتخابات الکترونیکی، همه مراحل انتخابات از رأی دادن و شمارش آرا گرفته تا اعلام نتایج آن به صورت کاملاً الکترونیکی و با کمک رایانه انجام می گیرد می تواند مانع بهانه گیری دشمنان داخلی و خارجی انقلاب از شبهه افکنی در روند برگزاری انتخابات شود تا هرگز کسی مدعی تقلب در انتخابات نباشد.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۲۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری امسال چقدر سرمایه گذاری خارجی خواهد داشت؟

به گزارش همشهری آنلاین، لطف الله فروزنده معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران در تشریح برخی از اقدامات انجام شده از سوی شهرداری،گفت: در حوزه سرمایه‌گذاری دو کار عمده انجام شده است، در اولین اقدام تکلیف ۵۰ پروژه که سال‌ها بر زمین مانده و قفل شده بودند؛ تعیین تکلیف شد. در حال حاضر ۷۰ درصد از مشکلات این پروژه‌ها حل شده و این سرمایه‌گذاری‌ها و مشارکت‌ها با بخش خصوصی داخلی صورت گرفت، که برای تداوم این مسیر، فرآیندها نیز اصلاح شده است.

او به فراهم شدن بستر سرمایه گذاری هم اشاره کرد: «در دومین اقدام زمینه برای سرمایه‌گذاری خارجی مهیا شد که نمونه بارز آن در توافق با طرف چینی جهت تأمین ناوگان برقی حمل و نقل عمومی متجلی شده است، علاوه بر این در زمینه زباله‌سوز، ساخت هتل، ساخت مسکن صنعتی، شهربازی، ورزشگاه و یک مرکز بین‌المللی تجاری مذاکرات بسیار مناسبی با سرمایه‌گذاران خارجی انجام شده است و تمامی این موارد در حال نهایی شدن هستند.»

فروزنده با بیان این که برنامه ما این است که در سال آینده حداقل ۱۰۰ هزار میلیارد تومان جذب سرمایه‌گذاری خارجی داشته باشیم، گفت: با اجرای این اقدام و حضور سرمایه‌گذاران خارجی، اعتماد برای سرمایه‌گذاری در ایران بیشتر خواهد شد و میزان سرمایه‌گذاری خارجی با توجه به بسترهایی که فراهم شده است افزیش خواهد یافت چرا که کشور ایران از ظرفیت‌های بالایی برخوردار است. در نقاطی که ظرفیت وجود دارد نگاهمان به داخل و توانمندی‌های داخلی است و در شهرداری بایستی تولید منبع کنیم.»

او با اشاره به اینکه باید بستر حضور سرمایه گذاران داخلی را بیش از پیش فراهم کنیم، تأکید کرد: به عنوان مثال می‌توان به اتفاقات خوبی که در شهر آفتاب روی داده است اشاره کرد، شهر آفتاب به دلیل برخورداری از زیرساخت‌های مناسب و فراوان می‌تواند به قطب منطقه تبدیل شود.

کد خبر 844370 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها شهردارى تهران تهران سرمایه‌ گذاری

دیگر خبرها

  • اردیبهشت کجا بریم| معرفی ۲۴ مقصد داخلی و خارجی برای سفر
  • هشدار درباره برگزاری اردو‌های تیم های تهرانی و فعالیت مدیربرنامه‌ها
  • برقراری پرواز‌های فرودگاه بین‌المللی اهواز
  • نظام، تنش‌های سیاسی درون اصولگرایان را چگونه پایان می‌دهد؟
  • نظام،تنش‌های سیاسی درون اصولگرایان را چگونه پایان می‌دهد؟
  • تبیین دستاورد حوزه‌های علمیه نیازمند تقویت اطلاع رسانی است
  • شهرداری امسال چقدر سرمایه گذاری خارجی خواهد داشت؟
  • از توطئه‌های دشمنان خارجی و عناصر خائن داخلی نباید غفلت کرد
  • رئیس دیوان عالی کشور: از توطئه‌های دشمنان خارجی و عناصر خائن داخلی نباید غفلت کرد
  • انتخابات دور دوم زنجان، طارم و خدابنده الکترونیکی خواهد بود