Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه ایرنا از سازمان اورژانس کشور؛ در این جلسه توافقات لازم در زمینه گسترش تعاملات و همکاری در زمینه به اشتراک گذاری اطلاعات و داده ها در زمان حوادث و سوانح انجام و همچنین مقرر شد تیم عملیاتی مشترک در تجمعات انبوه تشکیل شود تا همکاری های بیشتر در این زمینه صورت پذیرد.

 این جلسه با هماهنگی اداره کل مدیریت حوادث و سوانح سازمان اورژانس کشور  و با حضور خانکه مدیر امور حوادث و سوانح، کارشناسان سازمان اورژانس کشور، قدیر زاده دبیر کمیته بحران، هاشمی معاون گروه فناوری اطلاعات و جعفری رئیس گروه کنترل کیفی سازمان پزشکی قانونی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برچسب‌ها حوادث رانندگی سازمان اورژانس کشور سازمان پزشکی قانونی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حوادث رانندگی سازمان اورژانس کشور سازمان پزشکی قانونی کشور حوادث رانندگی سازمان اورژانس کشور سازمان پزشکی قانونی کشور سازمان اورژانس کشور حوادث و سوانح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۲۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری پرونده فوت متخصص قلب طرحی

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد رئیس زاده، در اولین جلسه شورای‌عالی نظام پزشکی در سال جدید، گفت: پیگیری فشرده تعرفه‌های خدمات سلامت، مشکلات قضائی و حقوقی برخی همکاران در روزهای پایانی سال، پرونده فوت مرحومه بخشی متخصص قلب و عروق طرحی در لرستان) و نیز ارتباط با منتخبین مجلس شورای اسلامی، از کارهای سازمان نظام پزشکی در یک ماه گذشته بوده است.

وی با اشاره به اینکه پیگیری امور بدون تعطیلی و در تمام ایام نوروز ادامه داشته است، افزود: علاوه بر آن تعمیرات اساسی ساختمان نظام پزشکی برای اخذ تائیدیه ایمنی هم در همین ایام در جریان بود و می‌توان گفت که روزهای پایانی سال و ایام نوروز پرکارترین ایام سازمان نظام پزشکی بوده است.

رئیس زاده با اشاره به تلاش‌های شبانه روزی برای تصویب و ابلاغ تعرفه‌ها، تصویب آن در اولین جلسه هیأت دولت در ۵ فروردین و ابلاغ جداول آن در ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ را حرکتی رو به جلو دانست که نتیجه پیگیری‌های وزارت بهداشت و سازمان نظام پزشکی و نیز توجه دولت بوده است.

رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران، ضمن توضیح پرونده فوت مرحومه بخشی، از اشراف کامل سازمان نظام پزشکی به این پرونده و پیگیری جدی آن در مراجع ذی ربط تا حصول نتیجه نهایی خبر داد.

کد خبر 6082311 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • سازمان همکاری اسلامی: حق وتو آمریکا، ناقض مفاد سازمان ملل متحد است
  • ۲۴ مورد کلاهبرداری مدارک پزشکی و تصادف ساختگی در پارسال
  • نگرانی سازمان جهانی بهداشت از گسترش آنفلوآنزای پرندگان در بین انسان‌ها
  • پیگیری پرونده فوت متخصص قلب طرحی
  • توجه به گسترش کشاورزی دانش‌بنیان، زمینه صادرات مازاد نیاز داخلی را فراهم می‌کند
  • افزایش ۲۰ درصدی فوتی ناشی از حوادث کار در مازندران
  • افزایش درصد فوتی‌های ناشی از حوادث کار در سال گذشته
  • افزایش ۲۰ درصدی فوتی‌های ناشی از حوادث کار در سال ۱۴۰۲
  • استفاده از ظرفیت جامعه پزشکی در آموزش و پرورش
  • مقایسه‌ بوئینگ و ایرباس در سوانح و حوادث هوایی آمریکا + اینفوگرافیک