Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- با استقرار بهداشت‌یار ثابت و مقیم در تهران و شاهرود، برای عمده عوامل سریال «سلمان فارسی» پرونده پزشکی تشکیل شده و این افراد به‌صورت مستمر توسط پزشک متخصص، معاینه می‌شوند. تاریخ انتشار: 15:24 - 25 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۶۹۴۶

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی سیما فیلم، حسین طاهری تهیه‌کننده سریال گفت: عمده افرادی که به‌صورت مستمر با سریال «سلمان فارسی» همکاری می‌کنند به صورت مستمر معاینه و به مدت یک سال، تحت پوشش بیمه کرونا قرارگرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تهیه‌کننده سریال «سلمان فارسی» با توجه به تأکید سازمان صداوسیما و ابلاغ دستورالعمل‌های بهداشتی مرکز بهداشت و درمان سازمان صداوسیما گفت: نظارت‌های بهداشتی توسط این مرکز انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین خبرها از معاونت سیما اینجا کلیک کنید

وی بر اهمیت سلامت تک‌تک افراد حاضر در این پروژه فاخر ویژه تاکید کرد و گفت تلاش بر این است تا هر روز افراد حاضر در پروژه بر اساس پروتکل‌های بهداشتی، کنترل و تب سنجی شوند.

طاهری با اشاره به توزیع روزانه حدود ١٥٠٠ ماسک و دستکش و مواد ضدعفونی کننده در میان عوامل سریال گفت به‌منظور حفظ سلامت افراد، در تمام مدت‌زمان فیلم‌برداری آمبولانسی مجهز به همراه پرسنلی کار آزموده در محل لوکیشن شاهرود حضور دارد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار تلویزیون صدا و سیما سلمان فارسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۲۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح: عصبانیت و کینه‌توزی‌های مستمر دشمنان ناشی از «اقتدار سپاه» است

به گزارش قدس آنلاین، سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» در پیامی سالروز تصویب اساسنامه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شورای انقلاب و ثبت آن به عنوان روز تأسیس این نهاد انقلاب و مردمی در تاریخ کشور را تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است:

برادر ارجمند سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سلام علیکم

دوم اردیبهشت ماه؛ سالروز تصویب اساسنامه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شورای انقلاب و ثبت آن به عنوان روز تأسیس این نهاد انقلاب و مردمی در تاریخ کشور را به جنابعالی، فرماندهان، مسئولین، مدیران، کارکنان و خانواده‌های مکرم آنان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

خدای بزرگ را خاضعانه حمد و سپاس می‌گوئیم از سپیده دم پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز و با گذشت بیش از ۴۵ سال از استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حافظه تاریخی ایران و ایرانی گواهی می‌دهد، سپاه مقتدر و قهرمان در خیمه ولایت و تبعیت از مقام معظم ولایت فقیه و فرمانده کل قوا در اوج شکوه، عظمت، بصیرت و هوشمندی؛ حماسه‌ساز عرصه‌های انقلاب و میهن اسلامی بوده است و در این مسیر مبارک با اهدای هزاران شهید تاریخ‌ساز همچون سرلشکر پاسدار شهید محمدرضا زاهدی و سرلشکر پاسدار شهید محمدهادی حاجی رحیمی بر تارک آن می‌درخشد، افتخارات ماندگار و غرورانگیزی برای این سرزمین ثبت کرده است.

نقش‌آفرینی‌های حماسی و مجاهدانه پاسداران انقلاب اسلامی از هنگامه تشکیل سپاه تا ۸ سال دفاع مقدس و پس از آن، در عرصه‌های مختلف به ویژه در حوزه‌های نظامی، دفاعی، امنیتی، سازندگی، محرومیت زدایی و مردم‌یاری همواره برای ملت ایران آرامش‌بخش، امیدآفرین و غرورانگیز و برای علاقمندان به انقلاب و نظام اسلامی الهام‌بخش و منشأ تولید ظرفیت و قدرت برای مقابله با تهدیدات و توطئه‌های نظام سلطه و صهیونیسم بوده است که جلوه‌های معنادار آن در سالیان اخیر در جبهه مقاومت اسلامی منطقه غرب آسیا و در طریق آزادی قدس شریف پدیدار شده است.

بی‌شک عصبانیت و کینه‌توزی‌های مستمر دشمنان ملت ایران به ویژه آمریکا، رژیم صهیونیستی و هم پیمانان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آنان ناشی از اقتدار و تأثیرگذاری این نهاد انقلابی و با اراده در خنثی‌سازی نقشه‌های شوم آنان علیه این میهن اسلامی است که بر پیشانی آن درخشش عملیات «وعده صادق» در لبیک به رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی و مطالبه ملی در تنبیه رژیم جعلی و جنایتکار صهیونیستی تبلور ویژه‌ای دارد. به ارواح طیبه و نورانی شهیدان عالیقدر و همیشه جاوید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درود می‌فرستم و دوام توفیق آن سازمان را تحت عنایات حضرت بقیه الله‌الاعظم (عج) و تدابیر، منویات، فرامین و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را از خدای قادر متعال مسالت می‌جویم.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • سریال افعی تهران فصل ۲ دارد؟/در پشت صحنه سریال افعی تهران چه خبر است؟ +عکس
  • پشت صحنه خواستگاری سلمان در نون خ ۵ (فیلم)
  • (ویدئو) پشت صحنه خواستگاری سلمان در نون خ
  • پشت صحنه خواستگاری سلمان در نون خ ۵ | ببینید
  • سلمانِ نون‌خ: لطفا کمی صبر کنید
  • ‌اضافه شدن ۳۰ میلی‌متر به میانگین آب سدهای فارس
  • رئیس ستاد کل نیروهای مسلح: عصبانیت و کینه‌توزی‌های مستمر دشمنان ناشی از «اقتدار سپاه» است
  • سرلشکر باقری: عصبانیت و کینه‌توزی‌های مستمر دشمنان ناشی از «اقتدار سپاه» است
  • نظارت بر نانوایی‌های اهواز به صورت مستمر در حال انجام است