Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@17:07:28 GMT

ضدعفونی کردن حوزه‌های برگزاری کنکور در تهران

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۲۱۱۸

ضدعفونی کردن حوزه‌های برگزاری کنکور در تهران

‍‍‍‍‍‍

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از هماهنگی با سازمان آتش نشانی برای ضدعفونی حوزه‌های برگزاری کنکور سراسری به منظور مقابله با انتشار ویروس کرونا خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ صدرالدین علیپور با بیان این مطلب گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا، سازمان مدیریت پسماند وظایف مختلف و سنگینی همچون ساماندهی پسماندهای بیمارستانی، جمع‌آوری و دفن چند برابری زباله‌ها، ضدعفونی معابر و رفت و روب شهر را برعهده داشته و دارد؛ در کنار انجام این مسئولیت‌ها اما به منظور ایجاد امنیت خاطر برای داوطلبان کنکور و خانواده‌هایشان، با موافقت و استقبال شهردار تهران به سازمان آتش نشانی پیشنهاد دادیم تا با همکاری یکدیگر حوزه‌های برگزاری کنکور سراسری را برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا ضدعفونی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در هفته‌های گذشته نگرانی‌هایی بسیاری درباره برگزاری کنکور سراسری و احتمال ابتلای دانش آموزان به این ویروس مطرح شد، ادامه داد: درنهایت، ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیم گرفت تا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مانند رعایت فاصله گذاری اجتماعی و ضدعفونی فضای برگزاری آزمون، کنکور را در بازه زمانی 29 مرداد تا اول شهریورماه برگزار کند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: ما هم براساس مسئولیت اجتماعی شهرداری تهران تصمیم گرفتیم با همکاری سازمان آتش‌نشانی و آماده سازی 200 اکیپ، حوزه‌های برگزاری آزمون را در روزهای آتی ضدعفونی کنیم تا داوطلبان با نگرانی کم تری در جلسه حضور پیدا کنند.

انتقاد فراهانی از عدم اختصاص بودجه مقابله با کرونا به شهرداری تهران از سوی دولترئیسی: کمیسیون ماده 100 نباید منبع درآمد شهرداری‌ها باشد

انتهای پیام/

R1491/P/S2,25/CT12 واژه های کاربردی مرتبط معاونت خدمات شهری شهرداری تهران کنکور بیشتر بخوانید... انتقاد فراهانی از عدم اختصاص بودجه مقابله با کرونا به شهرداری تهران از سوی دولت رئیسی: کمیسیون ماده ۱۰۰ نباید منبع درآمد شهرداری‌ها باشد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... انتقاد فراهانی از عدم اختصاص بودجه مقابله با کرونا به شهرداری تهران از سوی دولت رئیسی: کمیسیون ماده ۱۰۰ نباید منبع درآمد شهرداری‌ها باشد واژه های کاربردی مرتبط معاونت خدمات شهری شهرداری تهران کنکور پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی ۱ چه ترکیبات گیاهی برای "درمان کرونا در طب سنتی" استفاده می‌شود؟ ۲ وزارت آموزش و پرورش با کمبود ۳۰۰هزار نیروی انسانی مواجه است ۳ فیلم/ واژگونی پژو ۲۰۶ سرقتی حین فرار از دست پلیس ۴ دلیل ایجاد صف وصول مهریه و راهکار کاهش مراجعات از زبان رئیس سازمان ثبت اسناد ۵ نامه نمکی به مردم ایران: الگویی بی‌‌بدیل از شور آمیخته با شعور حسینی ارائه کنیم ۶ انفجار و آتش‌سوزی شدید در ساختمان ۴ طبقه در خیابان فخر رازی + فیلم و تصاویر ۷ آغاز فعالیت مدارس از ۱۵ شهریور با حضور زوج و فرد دانش‌آموزان ۸ مرگ راکب موتورسیکلت حین لایی‌کشی در باغ‌آذری مهمترین اخبار اجتماعی مشخص نیست حدود ۵۰ درصد از حقوق "دانشجومعلمان" برای چه کسر می‌شود؟!/ عدم صداقت مسئولان و هیئت امنای دانشگاه فرهنگیان با دانشجومعلمان ماده اولیه واکسن کرونای ایرانی تولید شد/بخش عمده واکسن‌‌های آنفلوانزای امسال وارداتی است آخرین آمار کرونا در کشور| فوت ۱۶۱ نفر در ۲۴ ساعت گذشته/تنها نقطه سبز کشور "زرد" شد "اجاره دادن کودکان" به افراد سودجو برای کار در معابر و خیابان‌ها! مهمترین اخبار تسنیم بیانیه سپاه پاسداران | توافق ننگین امارات و دولت جعلی صهیونیست‌ها بزرگترین خیانت تاریخی ضد آرمان قدس است اخبار توافق عادی سازی| امارات ابزار طرح‌های صهیونیسم در منطقه/ انتفاضه‌ بزرگ امت اسلام در راه است گفتگوی تسنیم با متولی صادرات|۶مشکل اصلی صادرات/ طرح صادرات ریالی برای پولشویی است؛ پیمان پولی قابل اجرا نیست؛ قوانین یک‌شبه نداریم واکنش انصارالله به ادعاها درباره نفتکش «صافر»/ آمریکایی‌ها در قتل عام ملت یمن شریکند روحانی: کنکور برگزار می‌شود/ واکنش به توافق سازش امارات و اسرائیل درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: معاونت خدمات شهری شهرداری تهران کنکور معاونت خدمات شهری شهرداری تهران کنکور حوزه های برگزاری شهرداری تهران مقابله با کرونا برگزاری کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۲۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینترنت در روز‌های کنکور قطع می‌شود؟

عبدالرسول پورعباس اظهار کرد: هماهنگی‌های لازم با مسئولان بخش‌های مختلف اعم از سازمان‌های اجرایی، اطلاعاتی و امنیتی برای برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ امن و سالم انجام شده است و داوطلبان با خیال راحت در جلسه آزمون شرکت کنند.

به گزارش ایسنا، معاون وزیر علوم خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی، انتظامی، امنیتی و قضایی به صورت فعال برای برگزاری آزمون سراسری در امنیت و سلامت کامل در حال فعالیت هستند که جای تقدیر و تشکر دارد و با همکاری پلیس فتا شبکه‌های کلاهبرداری در فضای مجازی شناسایی شده و برخورد لازم با آن‌ها انجام می‌شود؛ لذا بار دیگر از داوطلبان و خانواده‌های آن‌ها درخواست می‌شود فریب این شبکه‌های اجتماعی کلاهبرداری مدعی تقلب کنکور را نخورند که خسارات وارده و محرومیت‌ها به هیچ عنوان قابل گذشت و جبران نیست.

وی در ادامه تصریح کرد: آزمون گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح فردا پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه، هنر و زبان‌های خارجی نیز عصر همان روز برگزار می‌شود.

رییس سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: آزمون داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی نیز صبح پس فردا جمعه ۷ اردیبهشت ماه در ۴۱۲ شهر، ۶۲۴ حوزه اصلی و ۱۹۹۳ حوزه فرعی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه اینترنت در هیچ کدام از حوزه‌های امتحانی نوبت اول کنکور قطع نمی‌شود، گفت: برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم‌چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.

پورعباس تاکید کرد: فرآیند برگزاری آزمون صبح‌ها رأس ساعت ۸:۰۰ (هشت) و بعدازظهر ساعت ۱۴:۳۰ (دو و نیم بعدازظهر) آغاز می‌شود و دربِ حوزه‌های امتحانی به ترتیب رأس ساعت ۷:۳۰ صبح و ۱۴:۰۰ (دو بعدازظهر) بسته خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ۳ هزار نفر در کنکور مرحله اول خاش شرکت دارند
  • پورعباس: حذف کنکور با تکرار آن محقق می‌شود
  • اینترنت در زمان برگزاری نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ قطع نمی‌شود
  • اینترنت در روز‌های کنکور قطع می‌شود؟
  • اینترنت در روزهای کنکور قطع نمی‌شود
  • برگزاری بزرگترین رویداد نمایشگاهی سلامت اجتماعی شهر تهران
  • امروزه به الگوی شادی متناسب با مبانی خود رسیده‌ایم/ با تصویب شورا، سازمان گردشگری شهرداری تهران تشکیل خواهد شد
  • تقدیم لایحه تشکیل سازمان گردشگری در شهرداری تهران به شورای شهر
  • نبود آموزش‌های شهروندی در حوزه فرهنگی و اجتماعی/ فعالیت‌های پردوام و فاخر محدود است
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری به شورای شهر تهران رسید